Ja sorry, ik had echt verkeerd gekeken, geen grap.quote:
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
En wat heb je aan verwend zijn als je ouders niks goed genoeg vinden wat je doet. Ik had 100 keer liever gehad dat ik gewoon een keer iets in hun ogen goed genoeg zou kunnen doen dan dat ze al m'n shit betalen.
Het is blijkbaar heel typerend voor babyboomers die vanuit niks zichzelf (redelijk) ver omhoog hebben gewerkt, dat ze van hun kinderen precies hetzelfde verwachten, en daarom hoge eisen stellen. Terwijl het mij persoonlijk geen fuck kan schelen hoeveel ik later ga verdienen, als ik het nu en later maar leuk heb, en dat begrijpen ze gewoon niet ofzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Het kan soms natuurlijk wel chill zijn dat ze dingen voor je betalen, maar aan de andere kant zou ik er niet mee kunnen leven als iemand alles wat ik doe zou afkeuren.
Het is geen zeuren, het is meer dit soort shit:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:07 schreef tliciouz het volgende:
Ben blij dat ik niet zulke ouders heb, heb tot nu toe al meer bereikt dan mijn ouders bij elkaar dus zeuren doen ze niet.
Wat heeft die gast op 1:51 voor aanval?quote:
Goeie spoof op al die kankermuziek van tegenwoordig.quote:
Ik vrees dat het geen spoof isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Goeie spoof op al die kankermuziek van tegenwoordig.![]()
Dat lijkt me echt typisch kutkabouter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat heeft die gast op 1:51 voor aanval?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt typisch kutkabouter.
Denken dat ik een of andere kansloze epileptische wigger ben:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt typisch kutkabouter.
Tuurlijk wel, kijk naar die wiggers, hoe ze doen en die kansloze blikken blingbling van ze. Tuurlijk is dit nep. Dit is gewoon een beetje wannabe lonely island idee, maar lonely island is wel awesome, en dit is gewoon kut.quote:
Wat je kan doen is kijken welk IP hij nu automatisch heeft gekregen en dan dat instellen bij manual. Als je de poorten daarvoor al had geforward, dan hoef je verder niets te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is er iemand die me even in makkelijke stappen kan uitleggen hoe ik mijn xbox een static IP geef?
Echt? Dan was ik het toch veel moeilijker aan het zoeken dan het isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat je kan doen is kijken welk IP hij nu automatisch heeft gekregen en dan dat instellen bij manual. Als je de poorten daarvoor al had geforward, dan hoef je verder niets te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |