Eerst moet je Boterbloempje het hof maken. Met powertools in de weer gaan doe je pas na de derde date, Teun...quote:
wat ga je ermee doen dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom. De compressoren die in koelkasten zitten vind ik maar onpraktisch.
Misschien houdt ze ook van compressoren, of niet boterbloempje?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Eerst moet je Boterbloempje het hof maken. Met powertools in de weer gaan doe je pas na de derde date, Teun...
tuurlijk ben ik gek op!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien houdt ze ook van compressoren, of niet boterbloempje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile a while
And while you smile, another smiles
So there are miles of smiles
Because you smiled a while
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef boterbloempie het volgende:
ReclameHuren is voor hippiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil mijn eigen
![]()
Ik heb het geprobeerdquote:
Thnxquote:
Af en toe, maar als ik met een kat af kan ga ik wel even naar het dierenasielquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:32 schreef omearos het volgende:
goed mikken
Hoevaak moet jij je banden oppompen dat je een eigen compressor nodig hebt?
Goeie zin, Gquote:
sorry maar... wie is Astrid??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Volgens mij is Boterbloempje gewoon Astrid in disguise...
[ afbeelding ]
"It is I... Astrid..."
Oh, zag niet dat die compressorpost van jou wasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even de a en de l omwisselen. Je weetz toch
Die we liever kwijt dan rijk zijn, ik iig welquote:
quote:
duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die we liever kwijt dan rijk zijn, ik iig wel
Wat? Ik mag dat mens niet.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik mis het plaatje van die Iraakse woordvoerder...
Kerel heeft een heldenstatus op Fok!, sowieso in KLBquote:
En niet weer zomaar een peuk weggooien, jongeman!quote:
Daaaag koningin!quote:
Hopelijk krijg je een hele hoge strafquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:34 schreef FCTVCF het volgende:
Ik moet weer eens voor de rechter komenVan een akkefietje uit fucking december 2009
Je mag geen stoute dingen doen.quote:
quote:
Kneusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:34 schreef FCTVCF het volgende:
Ik moet weer eens voor de rechter komenVan een akkefietje uit fucking december 2009
Altijd goedquote:
Hoe is het toen met het schaap afgelopen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:34 schreef FCTVCF het volgende:
nekje gelegdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:52 schreef haakon het volgende:
Maximaal brak. Gister maximaal gezopen en kon niet slapen vannacht en moest vandaag werken
Nekje gelegd op werk en toen met mn ralle bakkes maar gewerkt
quote:
gekke mensen op deze wereldquote:
Ik loop d'r wel ergens met m'n rooie verbrande kopquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog mensen naar de Nacht van Nijverdal?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik loop d'r wel ergens met m'n rooie verbrande kop
Is t wat? Ga er waarschijnlijk heen, maar nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog mensen naar de Nacht van Nijverdal?
Mwah, vind het persoonlijk niet veel aan. Maar er zijn mensen die het geweldig vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:37 schreef Crientj het volgende:
[..]
Is t wat? Ga er waarschijnlijk heen, maar nog nooit meegemaakt.
Probeer Hen te bereiken, maar ze reageert nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:40 schreef Daywalk3r het volgende:
geweldig niet maar als je met een leuk groepje bent is het er wel te vertoeven.
Ga jij d'rheen dan David?
Ah..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer Hen te bereiken, maar ze reageert niet
Weet het ook nog niet, ben wel lam in de bot'n.
14.gifquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan zijn dat ik nog wel ff ga nachtvissen ofzo
Dat kan ook. Mooi weer d'r bie!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan zijn dat ik nog wel ff ga nachtvissen ofzo
Waarom snap ik die reactie niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd. Lekker rustig op de weg ook
Wat heeft dat met vissen te maken dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat er vast veel volk op de fietspaden is enzo
Dat er vast veel volk voorbij komtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat heeft dat met vissen te maken dan?
Ga je daar aan de vijver in de kruidenwijk zitten dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat er vast veel volk voorbij komt
Vissen op fietsers????quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat heeft dat met vissen te maken dan?
Nee, aan de regge.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ga je daar aan de vijver in de kruidenwijk zitten dan?
Neuh, neuhquote:
Dan heb je er toch niet zo veel last van?quote:
Veel fietsers aan de regge hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan heb je er toch niet zo veel last van?
's nachts ook?quote:
Padoem tsjj.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer Hen te bereiken, maar ze reageert niet
Weet het ook nog niet, ben wel lam in de bot'n.
Tjooquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel plezier he
Ik ga naar de Regge.
Mensen, heanig an
quote:
Nee hoor. Was vanmiddag flink pissig.. Maar dat is niet zo gek lijkt me.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
maar, zijn we nu Assiej en TheGirlNextDoor kwijt?
ik heb iets gelezen over foto's die buiten KPD op internet zijn gepost?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Was vanmiddag flink pissig.. Maar dat is niet zo gek lijkt me.
status quoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:47 schreef haakon het volgende:
Pa ophaaln uit Hellendoorn, keerl is naar Status Quo
quote:
quote:
kort nachtje dan !quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
giet wa he, beetje laat thuis en morgen om 6u weer weg
morgen viert m'n opa z'n verjaardagquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah...
Komt wel goed![]()
Ga jij nog wat doen dan?
neequote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
tering, gaat het ooit nog afkoelen
Ben je heet, Hen?quote:
Bohquote:
wat is er mis met het station?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:18 schreef Under_Score het volgende:
welkom bloempje
en goeinoamd.
zo vandaag weer eens in nijverdal geweest. wie heeft dat trein station daar verzonnen?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:14 schreef Under_Score het volgende:
er is schijnbaar een oost en west. wij in de bus naar station nijverdal.. komen we op station west, terwijl we oost moesten hebben. en op oost ligt maar 1 spoor. wel een greppel met grind en wachthokjes enzo, maar geen spoor. en op het stukje waar je overheen loopt om dus bij het goede spoor te komen, ligt weer wél een rails. en er is daar zon rare tunnel. voel me net een beestje in een ecoduct ofzo.
daarom stond ik ook zo te kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nijverdal heeft 2 stations?Dat heeft Borne niet eens!
't Is meer hel zonder Satan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
man, lijkt wel vietnam hier, maar dan zonder charlie
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En waarom staat er altijd die banner over schaamlipcorrecties?
Iddquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En waarom staat er altijd die banner over schaamlipcorrecties?
oh dat was er te doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Nacht van Nijverdal was saaaaaai.
Maar dat luna-huis blijft grappig. Met die gekke trappen en blaasdingen en glijbaan op 't end
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, het heeft hier gewoon geen nut om naar buiten te gaan, dan verbrand ik binnen een seconde
Copy paste het verhaal en je hebt er 900.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zet ik net die woordentelfunctie van Word aan, zijn het 450 woorden
Zo fantastisch
En een 4.5quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Copy paste het verhaal en je hebt er 900.
Mwah, zelfreflectie (quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn? Wat is het onderwerp?
Zelfreflectiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mwah, zelfreflectie () En "praktijkopdrachten", waarin ik uitleg hoe ik iets heb gedaan en waarom ik het zo heb gedaan.
Ik reed vanmiddag naar de winkel.. en de thermometer aan de Rijssensestraat gaf aan dat het 34 graden was.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:56 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb nu Foreigner aanstaan, met Cold as ice
Dat wordt een vrieskist opzoeken en erin gaan liggenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik reed vanmiddag naar de winkel.. en de thermometer aan de Rijssensestraat gaf aan dat het 34 graden was.Dat is gewoon niet cool
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat wordt een vrieskist opzoeken en erin gaan liggen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:15 schreef omearos het volgende:
hoi
weer thuis van een dagje buiten in Hengelo
Koude douche helpt ook wel..voor even.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat wordt een vrieskist opzoeken en erin gaan liggen
En de zomer is nog niet eens begonnen.quote:
Nicolequote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:15 schreef omearos het volgende:
hoi
weer thuis van een dagje buiten in Hengelo
Je moet juist een hete douche nemen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Koude douche helpt ook wel..voor even.
Whehequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:39 schreef haakon het volgende:
Zo, weer van terras, nu slaapn, zie wel hoe laat ik wakker wordt
ziek? gek? boos?quote:
neuhquote:
Als ik eenmaal aan warmte ben gewend, moet ik warm blijvenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:11 schreef omearos het volgende:
[..]
ben ik dus niet de enigezit hier met een trui aan
Ibi ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gek he? alle spelers hebben een enorm lang seizoen gehad..en dan nog 2 oefenpotjes
Maar krul en strootman speelden erg goed
Niet gek,quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gek he? alle spelers hebben een enorm lang seizoen gehad..en dan nog 2 oefenpotjes
Maar krul en strootman speelden erg goed
Pils aant drinknquote:
Hej hem weer, de zeikerdquote:Op zondag 5 juni 2011 02:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik zeg goed bezig, heb er nu al 3 op...zo lekker als ze KOUD zijn
Nu dus..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:39 schreef haakon het volgende:
Zo, weer van terras, nu slaapn, zie wel hoe laat ik wakker wordt
Hai Machielquote:Op zondag 5 juni 2011 09:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Nu dus..
En David.. sterf. met je chramaatikaa
je bent te laatquote:Op zondag 5 juni 2011 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer 13:49, dus tijd voor:
\m/
quote:
Op een Apple tobo welquote:
Niks mis metquote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Komen nog gezellige buitjes aan zo te zien
Een heleboel beetjes regen ook nietquote:Op zondag 5 juni 2011 17:44 schreef Under_Score het volgende:
een beetje regen zou niet verkeerd zijn.
Respect, ik fiets liever naar huis toe dan dat ik dat doe.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, even drukken in zo'n klein festivalhok
mua. de bui zwakt erg af in duitsland.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whehe, buren gaan bbq'en en er komt een shitload aan regen aan
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
mua. de bui zwakt erg af in duitsland.
buienexpertquote:Op zondag 5 juni 2011 18:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
bohquote:Op zondag 5 juni 2011 18:14 schreef Redbaron het volgende:
ff beetje ijs gehaald bij vd Poel, dus iig een lekker toetje
quote:
buienradar geeft je gelijkquote:Op zondag 5 juni 2011 18:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hoe laat moet je rijden?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:28 schreef Redbaron het volgende:
idd, doe maar ff een goede plensbui, maar dan wel vannacht
Met de vlam in de pijpquote:Op zondag 5 juni 2011 18:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Morgenavond ergens, heb weer express naar Zweden
Kloptquote:Op zondag 5 juni 2011 18:36 schreef Daywalk3r het volgende:
In Groningen hebben ze beste buien zo te zien.
dagje extra dus, ook wel eens lekkerquote:Op zondag 5 juni 2011 18:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Morgenavond ergens, heb weer express naar Zweden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |