Eerst moet je Boterbloempje het hof maken. Met powertools in de weer gaan doe je pas na de derde date, Teun...quote:
wat ga je ermee doen dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom. De compressoren die in koelkasten zitten vind ik maar onpraktisch.
Misschien houdt ze ook van compressoren, of niet boterbloempje?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Eerst moet je Boterbloempje het hof maken. Met powertools in de weer gaan doe je pas na de derde date, Teun...
tuurlijk ben ik gek op!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien houdt ze ook van compressoren, of niet boterbloempje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile a while
And while you smile, another smiles
So there are miles of smiles
Because you smiled a while
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef boterbloempie het volgende:
ReclameHuren is voor hippiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil mijn eigen
![]()
Ik heb het geprobeerdquote:
Thnxquote:
Af en toe, maar als ik met een kat af kan ga ik wel even naar het dierenasielquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:32 schreef omearos het volgende:
goed mikken
Hoevaak moet jij je banden oppompen dat je een eigen compressor nodig hebt?
Goeie zin, Gquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |