Ook AH werknemers hebben een kwartier pauze.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, je bent nu aan het FOK!ken. Of doe je dat tijdens je werk?
Dan ben je dus niet aan het broodsnijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook AH werknemers hebben een kwartier pauze.
nu wel, want m'n pauze is voorbijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet aan het broodsnijden.
Kikkerquote:
Vet. Laat me weten als je begint!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Kikker!
Ik ga morgen waarschijnlijk uurtje hardstyle draaien bij X-Raydio.
Noop,, jij produceert toch wel trance nummersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Vet. Laat me weten als je begint!
Produce je ook?
Vwo heb ik er al wel een aantal van gelezen, zou alleen niet weten waar je die dingen kunt vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:01 schreef ConscienceNL het volgende:
Mensen, zijn er al verslagen te vinden van het overleg van docenten en de CITO etc. van bepaalde vakken (havo) over de examens?
Kloar mit werk'n?quote:
In de vaktopics kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:01 schreef ConscienceNL het volgende:
Mensen, zijn er al verslagen te vinden van het overleg van docenten en de CITO etc. van bepaalde vakken (havo) over de examens?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |