Tot mijn grote verbazing was mijn gewiebel een van de eerste dingen die verdween toen ik aan de medicatie begon. Zonder er bewust mee te stoppen, het gebeurde gewoon niet meerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef BusterNL het volgende:
Heb de diagnose een paar weken ook binnen: adhd (gecombineerd). 8/9 aandacht en 8/9 hyperactiviteit. Heb sinds gisteren 20mg medikinet (CR versie). Hoe lang duurt het voordat je echt hier iets van merkt? Stoppen dingen als tikken met de vingers, wiebelen op de stoel enzo vanzelf, of is het inmiddels aangeleerd gedrag wat afgeleerd moet worden?
Balenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef dan13lv het volgende:
en het is weer uit met mijn vriendin, na precies een week,
fijn
dag daarna superdikke kaakpijnquote:
Hoe lang gingen jullie met elkaar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef dan13lv het volgende:
[..]
dag daarna superdikke kaakpijnniet meer gebruikt eigenlijk had t om 3 uur smiddags genomen wakker gelegen tot 5 uur
bij mij werkt het gewoon te lang ofzo:(
ja klopt wel balen, heel klein kansje om t te fixen maar ik zie wel
Ja, ben ik net een week officeel een echte ADHD-er, post hier niemand meerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:19 schreef Dropkogel het volgende:
![]()
Zo zeg een paar dagen stilte hier?
trouwens handig met een pen schrijven alleen schrijf ik zo snel dat ik krassen krijg in mijn handschrift, grappig om te merken wel.
Omdat ik op locatie schrijf en geen laptop heb.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:24 schreef DuracellPower het volgende:
maar waarom is dat dan handig om met een pen te schrijven? ik snap hem ff niet
nou toen een week, alleen is het weer aan inmiddels,quote:
Ik snap het nog steeds nietquote:Op zondag 3 juli 2011 17:50 schreef Dropkogel het volgende:
[..]
Omdat ik op locatie schrijf en geen laptop heb.
Same here!quote:Op zondag 3 juli 2011 18:17 schreef BusterNL het volgende:
Nu ik met mn psycholoog ('coach') bezig ben met het werken aan de problemen die ontstaan zouden kunnen zijn door adhd, komt er echt een shitload aan problemen boven. Het is echt erg confronterend.
Ik ben mn hele leven al bezig om te manoeuvreren rondom mijn problemen, teleurstellingen, onzekerheden, treurigheid, enz. en om naar de buitenwereld altijd de schijn op te houden dat alles goed is. Mensen die ik ken zouden hoogstens van mij kunnen zeggen dat ik een rustig persoon ben.
Ik was mij altijd wel bewust van mijn tekortkomingen (psychologische problemen), maar heb hier nooit een verband in gezien. Ik had gehoopt dat het gros kwam door jarenlang genegeerde adhd en dat medicatie de oplossing was.
Het blootgeven haalt die façade onderuit die ik jarenlang heb opgehouden (naar derden). Gelukkig ben ik wel erg eerlijk in de gesprekken. Maar het eerlijk zijn geeft wel weer een erg 'zwak' gevoel.
Het werd trouwens wel steeds moeilijker die schijn op te houden. Niet alleen naar andere toe, maar ook naar mijzelf. Uitputtend.......
Jezus, strekte man!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:43 schreef Swiffer het volgende:
Heb mn moeder vorige week naar het crematorium gebracht, helemaal van mn padje af ...
Dat is erg verdrietig, heel erg veel sterkte! Doe wat voor jou het beste is om het te verwerken!!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:43 schreef Swiffer het volgende:
Heb mn moeder vorige week naar het crematorium gebracht, helemaal van mn padje af ...
dankjullie.quote:
Shit, dat zijn heftige dingenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef Swiffer het volgende:
[..]
dankjullie.
Ze was niet ziek ofzo, dr rikketik besloot er ineens mee op te houden. Ze heeft zelf niets in de gaten gehad *gelukkig maar*
Gecondoleerdquote:Op maandag 4 juli 2011 11:43 schreef Swiffer het volgende:
Heftig. Sterkte ermee.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef Swiffer het volgende:
[..]
dankjullie.
Ze was niet ziek ofzo, dr rikketik besloot er ineens mee op te houden. Ze heeft zelf niets in de gaten gehad *gelukkig maar*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |