SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:26 schreef Bakfiets. het volgende:
![]()
![]()
![]()
de TT.
Ik kom ook in het bos! Maken we er een homobos vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dan the good kind.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
talk to the hand cause the face aint listeningquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt wel, ze belde me net dat ze graag langskomt.
Ja dat. Het stel snode kinderlokkers! Dottir is van mijmijmij *insert maniakale lach*quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
talk to the hand cause the face aint listening
Ze heeft al ouders!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:43 schreef Bakfiets. het volgende:
We willen d'r anders best adopteren hoor. Mama Bakfiets en papa Erik.
en toch is het gezonder voor haar om een papa en een mama te hebben hoor!!quote:
een rolmodel? die kun je zo oprollen en in de kast zetten?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:52 schreef Vanyel het volgende:
Daarom zorgen wij ook voor een mannelijk rolmodel
Niet elke dag beschikbaar, maar gelukkig hebben we altijd nog de TV
das een opblaaspop... kan wel weer zien waar jouw hart vol van is.......quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:02 schreef wonderer het volgende:
Wel eerst leeg laten lopen door het ventieltje
Ja, en hoe wil je zoiets oprollen als ie nog vol gebakken lucht zit, hm?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een opblaaspop... kan wel weer zien waar jouw hart vol van is.......
wij hadden het over een ROLmodel.
WTF? Samen zwanger?quote:Ann Wauters bevallen van zoon
3 juni 11
De Belgische basketbalspeelster Ann Wauters is woensdag bevallen van een zoon, Vince. Met deze gezinsuitbreiding is ze binnen korte tijd voor de tweede keer moeder geworden. Een paar weken geleden beviel haar vrouw Lot Wielfaert van een dochtertje, Lou.
Ik heb mijn hand ervoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
WTF? Samen zwanger?
Of hadden we het daar al eens over?
Zeg W, als ik op jouw blog kijk, zie ik dan jou zonder boxer? In vol ornaat?
Of is het "veilig"?
ja stond toen idd een heel stuk over op internet dat ze beiden zwanger waren.... wel gezellig twee kids van dezelfde leeftijd als ze ouder zijn.. maar tijdens de zwangerschap en de eerste weken lijkt me het wel HEUL zwaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb mijn hand ervoor.
En ik kan me wel iets herinneren van samen zwanger maar ik weet niet of dat hetzelfde stel was.
Ja, hopelijk hebben ze backup...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja stond toen idd een heel stuk over op internet dat ze beiden zwanger waren.... wel gezellig twee kids van dezelfde leeftijd als ze ouder zijn.. maar tijdens de zwangerschap en de eerste weken lijkt me het wel HEUL zwaar.
Wel geil!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:45 schreef Nirak het volgende:
We zijn in Duitsland, jeej. Mijn mevrouw begint ineens Duits tegen me te praten... Niet geil...
Ach, hier in Nederland zweet ik al als een otter met dit weerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:54 schreef lezzer het volgende:
gezweet? ieieieieieuuuwwwww.
Ben je wel eens in een land met een tropisch klimaat geweest?
Ik heb mazzel met mijn heupen. De botstructuur werkt redelijk mee (het zijn geen ontzettende baringsheupen) en ik heb ook nooit echt vet gehad in die regio. Het enige dat me echt irriteert zijn die vetophopingen op achter boven de billen, maar die hebben mannen ook dus dat gaat alleen weg als ik heel droog word.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:46 schreef lezzer het volgende:
Ik heb voor het eerste eens fatsoenlijk naar je foto's gekeken Wonderer
Ziet er goed uit!![]()
Heb je nou ook gewoon heel erg geluk met je heupen? Of is dat veranderd?
Zit er nou nog wel wat zwelling op je borst?
Ik geloof niet dat er veel Fransen wonen in Mexicoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer is weer terug![]()
Heb je het leuk gehad in Mexico of is het net als Frankrijk: mooi land maar jammer dat er fransen wonen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel Fransen wonen in Mexico
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef Blue-eyes het volgende:
Frankrijk: mooi land maar jammer dat er fransen wonen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:42 schreef lezzer het volgende:
Oh, en dit was onze eerste, en ook laatste keer in een "bandjesoord".
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel Fransen wonen in Mexico
Op zn hollands!quote:
Ja, roep eens wat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoezo, dat kun je toch ook gewoon doen terwijl je lekker SVU kijkt?
Waar? bij jou thuis? Of hier?quote:Zal ik nog even afwassen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:Lees ik op mijn werk dat hij echt op 1 staat
![]()
![]()
Ja, hij zingt een toon, en dan krijgt hij een nieuwe inzet op een andere toon.quote:
Niet. Zegt de vrouw.quote:
Die toon moet hij aanhouden tijdens het moduleren.quote:
Nou... die noot is wel het allerbelangrijkste van dat nummer toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaar het is niet de soundmixshow he
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaar het is niet de soundmixshow he
Ok.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:05 schreef Vanyel het volgende:
Nee, tis gewoon niet bedoeld om iets na te zingen.
quote:
Kan nog! Maar meisjes smsen meer...quote:
Ik zat in dat Lidl miskoop topic.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMGIK ZIT OOK IN CUL!!!!!!!!!!!!
Favo Aldi artikel
Daar kom ik dan weer bijna nooitquote:
Huh?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Dat komt na peter vd vorst, die we hier sinds Wie kiest tatjana heel lief vinden.
Wat ik me nu opeens bedenk, wat nu als Fok! over een jaar of 15 nog bestaat? Dan is Dottir een gezellige puber en kan ze lezen wat jij nu over haar hebt geschreven. Dat is toch een raar idee?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja echt ik ben zo verliefd, is eigenlijk te erg. Maar ze zit bij je en lacht en voelt aan je en prutst met speeltjes en alles is leuk
Toen ze vroeg "how old is she" zei ik "he's 29". En daarna ging ze gewoon verder op hij zonder iets te zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef Blue-eyes het volgende:
Wonderer, heb je haar verteld hoe het zit of heb je het maar zo gelaten?
Ja en nee. Ergens zou het een mooi archief kunnen zijn, maar ik denk dat ik haar daar gewoon niet over vertelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:36 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Wat ik me nu opeens bedenk, wat nu als Fok! over een jaar of 15 nog bestaat? Dan is Dottir een gezellige puber en kan ze lezen wat jij nu over haar hebt geschreven. Dat is toch een raar idee?
Lig ik al, hoor. Zo nog een stukje lezen en dan oogjes toequote:
De ultieme manier om dat te doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen ze vroeg "how old is she" zei ik "he's 29". En daarna ging ze gewoon verder op hij zonder iets te zeggen.
Tegen die tijd heb je op fok wel een ++++++++++++++ - account waarmee je tot 20 jaar terug kunt editten o.i.d.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja en nee. Ergens zou het een mooi archief kunnen zijn,
Dat is wat ik bedoel te zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar het is vaak ook weer geen heel big deal. "Natuurlijk" nemen veel mensen eerst aan dat de situatie wel "normaal" zal zijn (heeul veel heteroos kennen nu eenmaal overwegend heteroos) en als je dan aangeeft dat het bij jou anders zit en iemand respecteert dat vervolgens is het toch ook ok?
Op zich is dat wel okee, maar ik vind het gewoon vervelend om elke keer voor een "vreemde" uit de kast te moeten komen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar het is vaak ook weer geen heel big deal. "Natuurlijk" nemen veel mensen eerst aan dat de situatie wel "normaal" zal zijn (heeul veel heteroos kennen nu eenmaal overwegend heteroos) en als je dan aangeeft dat het bij jou anders zit en iemand respecteert dat vervolgens is het toch ook ok?
De meeste hetero's zijn ook niet echt op de hoogte van het regenboogsymbool volgens mijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel te zeggen.
Het rainbowflagarmbandje gaat niet helpen. Men gaat er gewoon vanuit dat je hetero bent.
Ik was twee jaar geleden met mijn moeder bij de Amsterdam gay pride(zelf daarna had ze het nog niet doorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De meeste hetero's zijn ook niet echt op de hoogte van het regenboogsymbool volgens mij.
Valt best mee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:18 schreef lezzer het volgende:
Zeg Bakfiets, je bent toch niet ineens aan het drinken geslagen of iets hè?
Vandaag opgehaaldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:36 schreef Blue-eyes het volgende:
En terecht, mooi ding hoor![]()
Maar hebben jullie hem dan nu besteld of konden jullie hem vandaag ophalen?
Doe es een linkje naar waar je die vandaan hebt? Ik zie ineens mogelijkheden om musicals te filmen zonder dat iemand het doorheeftquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, ik heb die zonnebril met ingebouwde camera binnen en heb hem inmiddels uitgeprobeerd. Het beeld is niet optimaal maar ik ben niet ontevreden. Hier heb ik een filmpje op de motor gemaakt:
Het beeld is soms wat onrustig omdat de vering van een motor minder comfortabel is dan die van een auto, tevens moet ik soms ook in mijn spiegels kijken. En omdat het originele geluid een pokkieherrie is heb ik er maar een sfeervol muziekje ondergezet
Gefilmd in het mooie Brabant overigens![]()
Als dat ding maar een beetje scheef zit dan geeft het al een heel vertekend beeld. Het is maar een heel klein cameraatje natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:16 schreef wonderer het volgende:
Hou je nu steeds je hoofd scheef, of zit die bril niet helemaal recht?
Dat zat ik me ook net af te vragen ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:55 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe zal het met Skunk zijn? Hopelijk valt er voor haar nog iets te lijmen
Bedankt voor de tip, die ga ik binnenkort eens kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een sterke film. Judi Dench en Cate Blanchett zijn echt van die powerhouses tegenover elkaar.
Ik reageerde meer op het feit dat Lezzer om 2:30 nog online was, volgens mij is dat niet haar gewoontequote:
eten+mahjong@friends=laatquote:Op zondag 5 juni 2011 04:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik reageerde meer op het feit dat Lezzer om 2:30 nog online was, volgens mij is dat niet haar gewoonte
Van wie heb jij die wijsheid?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:50 schreef Vanyel het volgende:
Ja als je echt oud wordt neemt je slaapbehoefte weer af.
quote:
Ja! Als het goed is zijn er dit weekend twee nieuwe (jongen en meisje) ingetrokken.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:39 schreef Nirak het volgende:
@erik, is er inmiddels al een nieuwe huisgenoot in zicht?
Meteen volgend weekend uitnodigen voor een tripje naar de gay bar, weet je meteen hoe ze daar overdenkenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Als het goed is zijn er dit weekend twee nieuwe (jongen en meisje) ingetrokken.
Fout2quote:Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef Nirak het volgende:
He gatver erik.. Daar gaat m'n eetlust...
Een kennis van me is kok en hield een paar jaar geleden een wittig sausje voor m'n bord: "saus? Heb er een week op gespaard"
He bahquote:Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef Nirak het volgende:
Een kennis van me is kok en hield een paar jaar geleden een wittig sausje voor m'n bord: "saus? Heb er een week op gespaard"
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef Nirak het volgende:
Daar kun je toch ook gewoon fokkenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo lieverds. Als jullie me zoeken, ik sta op de dansvloer!
Ja, live updates!quote:
Dat ie naar zijn ouders is zonder mij uberhaupt te vragen of iets te zeggen.quote:
Hoe moet ik dat nou weten, ik kan niet in de toekomst kijkenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:56 schreef lezzer het volgende:
Communiceert allemaal lekker hoor ik wel.
Hoe lang ga je dat nog volhouden?
Ik weet het echt niet, misschien heb ik er morgen genoeg van, misschien volgend jaar. Op dit moment heb ik er niet zo'n probleem mee. Ik zou het sneu vinden als hij bang was dat ik niet verstandig genoeg zou zijn om zelf te zeggen dat het niet handig was om te gaan, maar dat zijn al twee aannames die ik niet wil doen (dat ie daar is en dat ie dat dacht). Dus ik wacht gewoon tot ie weer thuis is.quote:
Nah, dat denk ik niet. Voor knallende ruzies zijn hoogoplopende emoties nodig en daar heb ik niet zo'n last vanquote:Op zondag 5 juni 2011 22:05 schreef Blue-eyes het volgende:
Wonderer, praten jullie wel eens met elkaar? En dan niet over ditjes en datjes, maar ECHT praten over jullie gevoelens. Ik mag het mis hebben, maar als jullie zo langs elkaar heen blijven leven dan barst de bom een keer en dan gaan jullie met knallende ruzie uit elkaar
Ik weet ook niet of het "echt" is of dat ik zonder het te merken iets onderdruk. Ik neig naar het eerste omdat ik de emoties wel voel, of in ieder geval weet dat ik ze moet voelen, maar ik weet ook waar ze vandaan komen en daardoor is het makkelijker om ermee om te gaan, of zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben dat zo niet gewend he, geen hoog oplopende emoties.
Maar er zit nog iemand in jullie relatiequote:Op zondag 5 juni 2011 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet. Voor knallende ruzies zijn hoogoplopende emoties nodig en daar heb ik niet zo'n last van
Die is nog erger. Hoewel, da's niet waar. Hij kan best geirriteerd raken.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:11 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar er zit nog iemand in jullie relatie
Ja, dus? Ik heb gedaan wat ik kon, blijkbaar was dat niet voldoende.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:19 schreef lezzer het volgende:
Nou, euh.
Jij bent eigenlijk wel degene die de omstandigheden veranderd heeft toch?
Ja, dat is ook zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef Nirak het volgende:
Ik had een beetje de indruk (weet ook niet waarom..) dat de relatie al over was en jullie voor t gemak nog onder 1 dak woonde..
Wil je bij hem blijven ofzo?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik heb gedaan wat ik kon, blijkbaar was dat niet voldoende.
De komende paar maanden sowieso wel ja.quote:
Hij heeft ook geen haast om me de deur uit te werken.quote:
Trustequote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef Nirak het volgende:
Pittig gesprek ditKarin gaat slapen, fijne avond / dag nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |