Ts wil op vakantie bekijken of er al inbraak alarmpjes zijn geweestquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:55 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Een goed systeem leg je niet zelf aan, daarnaast heb je een koppeling met een alarmcentrale nodig. Wij zijn ongeveer 650 euro per jaar kwijt voor het onderhoud van het systeem + contract zodat er bij een inbraakpoging gelijk auto's met beveilging polshoogte gaat nemen.
Het systeem zelf kostte ook een paar duizend euro. Maar dat zoek je niet via google op. Verder snap ik het nut niet van via internet beheren. Dat kan mijn systeem niet en ik zie het nut er ook niet van in?
Precies. Aanleg kost een paar duizend, met camera's nog wat meer en verder heb je een alarmcentrale nodig die inderdaad enkele honderden per jaar kost.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:55 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Een goed systeem leg je niet zelf aan, daarnaast heb je een koppeling met een alarmcentrale nodig. Wij zijn ongeveer 650 euro per jaar kwijt voor het onderhoud van het systeem + contract zodat er bij een inbraakpoging gelijk auto's met beveilging polshoogte gaat nemen.
Het systeem zelf kostte ook een paar duizend euro. Maar dat zoek je niet via google op. Verder snap ik het nut niet van via internet beheren. Dat kan mijn systeem niet en ik zie het nut er ook niet van in?
Je wordt gebeld door de centrale voordat ze iemand langs sturen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:58 schreef maickeltje het volgende:
Ts wil op vakantie bekijken of er al inbraak alarmpjes zijn geweest
Precies, had het vorige week nog toen ik midden in de nacht thuiskwam en de code vergeten was in te voeren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef DS4 het volgende:
Je wordt gebeld door de centrale voordat ze iemand langs sturen.
Ligt er maar net aan bij welke alarmcentrale je zit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je wordt gebeld door de centrale voordat ze iemand langs sturen.
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:04 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Precies, had het vorige week nog toen ik midden in de nacht thuiskwam en de code vergeten was in te voeren.
Meerderen gehad, allemaal werkten ze zo. Maar het kan natuurlijk zijn dat er ook centrales zijn die anders werken...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:05 schreef maickeltje het volgende:
Ligt er maar net aan bij welke alarmcentrale je zit.
Als ze het niet vertrouwen wel ja...quote:En dan zal de alarm centrale het beveiligings bedrijf op de hoogte stellen en dan is het nog altijd aan hun of ze aanrijden of niet
Contactpersonen die ze moeten bellen kan je zelf opgeven... als jij wil dat de eerste opvolging door een beveiligingsbedrijf is dan kan dat, je kunt evengoed opgeven dat ze jou as eerste bellen...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meerderen gehad, allemaal werkten ze zo. Maar het kan natuurlijk zijn dat er ook centrales zijn die anders werken...
[..]
Als ze het niet vertrouwen wel ja...
klopt maar dat is wel een behoorlijk prijzig grapje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
kwam dit toevallig tegen vandaag toen ik een webcam van het strand hier zocht om te zien of het druk was:
http://hdtv.webcam.nl/website/index.html
Zie dat stuk over camerabewaking, ziet er wel professioneel uit. Geen idee of het verder wat voor je is. Het zijn wel geavanceerde dingen, heb ook weleens bouwlocaties zo bekeken en dan kan je gewoon zelf via internet de camera besturen / inzoomen etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |