abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97648921
Ik ben op zoek naar een goed BEDRAAD alarmsysteem, dat je ook via internet kan bedienen/beheren/bekijken. Kent iemand zo iets?
pi_97649056
Ja, www.google.nl. 5 sec en je hebt je antwoord luie donder :P
pi_97649335
Een goed systeem leg je niet zelf aan, daarnaast heb je een koppeling met een alarmcentrale nodig. Wij zijn ongeveer 650 euro per jaar kwijt voor het onderhoud van het systeem + contract zodat er bij een inbraakpoging gelijk auto's met beveilging polshoogte gaat nemen.

Het systeem zelf kostte ook een paar duizend euro. Maar dat zoek je niet via google op. Verder snap ik het nut niet van via internet beheren. Dat kan mijn systeem niet en ik zie het nut er ook niet van in?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:58:33 #4
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_97649411
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:55 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Een goed systeem leg je niet zelf aan, daarnaast heb je een koppeling met een alarmcentrale nodig. Wij zijn ongeveer 650 euro per jaar kwijt voor het onderhoud van het systeem + contract zodat er bij een inbraakpoging gelijk auto's met beveilging polshoogte gaat nemen.

Het systeem zelf kostte ook een paar duizend euro. Maar dat zoek je niet via google op. Verder snap ik het nut niet van via internet beheren. Dat kan mijn systeem niet en ik zie het nut er ook niet van in?
Ts wil op vakantie bekijken of er al inbraak alarmpjes zijn geweest
pi_97649431
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:55 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

Precies. Aanleg kost een paar duizend, met camera's nog wat meer en verder heb je een alarmcentrale nodig die inderdaad enkele honderden per jaar kost.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_97649445
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:58 schreef maickeltje het volgende:

Ts wil op vakantie bekijken of er al inbraak alarmpjes zijn geweest
Je wordt gebeld door de centrale voordat ze iemand langs sturen.
pi_97649546
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef DS4 het volgende:
Precies, had het vorige week nog toen ik midden in de nacht thuiskwam en de code vergeten was in te voeren.

Ik heb trouwens geen camera's, maar alleen bewegingsmelders. Ik zou persoonlijk ook geen camera's in mijn huis willen, je hebt altijd kans dat iemand meekijkt (hoe klein die kans ook is).
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:05:23 #8
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_97649563
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan bij welke alarmcentrale je zit.
En dan zal de alarm centrale het beveiligings bedrijf op de hoogte stellen en dan is het nog altijd aan hun of ze aanrijden of niet
pi_97649568
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:04 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

Precies, had het vorige week nog toen ik midden in de nacht thuiskwam en de code vergeten was in te voeren.
Herkenbaar... ;)

En voordat iemand denkt dat zo ook de inbreker kan zeggen dat er niets aan de hand is: je hebt een pasje met code + pincode en die moet je doorgeven.
pi_97649622
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:05 schreef maickeltje het volgende:

Ligt er maar net aan bij welke alarmcentrale je zit.
Meerderen gehad, allemaal werkten ze zo. Maar het kan natuurlijk zijn dat er ook centrales zijn die anders werken...

quote:
En dan zal de alarm centrale het beveiligings bedrijf op de hoogte stellen en dan is het nog altijd aan hun of ze aanrijden of niet
Als ze het niet vertrouwen wel ja...
pi_97651717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Meerderen gehad, allemaal werkten ze zo. Maar het kan natuurlijk zijn dat er ook centrales zijn die anders werken...

[..]

Als ze het niet vertrouwen wel ja...
Contactpersonen die ze moeten bellen kan je zelf opgeven... als jij wil dat de eerste opvolging door een beveiligingsbedrijf is dan kan dat, je kunt evengoed opgeven dat ze jou as eerste bellen...

Voor TS:

Koppeling met meldkamer is niet perse nodig maar kan wel...
Wat is het nut van beheren via internet? Wat wil je daarmee bereiken?
Je kunt ook een analoge telefoonlijn aansluiten en dan zo instellen dat je gebeld wordt als er iets met je alarmsysteem is... Ook kun je dan op afstand je installatie in- en uitschakelen etc etc.

Als je er geen verstand van hebt zou ik het laten doen...
pi_97654665
Ik laat het natuurlijk doen, maar ik wil weten welke systemen/centrales goed zijn, en eventueel een koppeling met internet/netwerk hebben (want sms is toch niet zo interactief).
pi_97656612
Bel anders wat bedrijven op en laat ze langskomen, werkt denk ik beter dan al die info zelf opzoeken, te meer omdat het wat afhankelijk van je indeling van het huis e.d. is wat het handigste is.

Dat langskomen kost je niks (behalve tijd).
pi_97657047
Ja, klopt, bedrijven zullen langskomen, maar ik wil al een beetje op de hoogte zijn van wat er bestaat en wat goed is (bedraad en eventueel beheerbaar van op afstand)...
pi_97706251
kwam dit toevallig tegen vandaag toen ik een webcam van het strand hier zocht om te zien of het druk was:

http://hdtv.webcam.nl/website/index.html

Zie dat stuk over camerabewaking, ziet er wel professioneel uit. Geen idee of het verder wat voor je is. Het zijn wel geavanceerde dingen, heb ook weleens bouwlocaties zo bekeken en dan kan je gewoon zelf via internet de camera besturen / inzoomen etc.
  zondag 5 juni 2011 @ 17:16:19 #16
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_97743717
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
kwam dit toevallig tegen vandaag toen ik een webcam van het strand hier zocht om te zien of het druk was:

http://hdtv.webcam.nl/website/index.html

Zie dat stuk over camerabewaking, ziet er wel professioneel uit. Geen idee of het verder wat voor je is. Het zijn wel geavanceerde dingen, heb ook weleens bouwlocaties zo bekeken en dan kan je gewoon zelf via internet de camera besturen / inzoomen etc.
klopt maar dat is wel een behoorlijk prijzig grapje.
Op de bouw werken ze nu ook al veel met bewegingmelders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')