Mijn beta werkt maar 90 dagen trouwens, tenzij ik iets over het hoofd heb gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:35 schreef problematiQue het volgende:
De meeste mensen die hier vaak komen hebben waarschijnlijk al de nodige software in huis, maar voor beginnende fotografen is dit wellicht interessant: http://www.photofidelity.(...)lightroom-clone.html
Het programma lijkt verdacht veel op Adobe Lightroom, maar is helemaal gratis als je de beta downloadt en feedback geeft aan het bedrijf. Ik heb zelf geen ervaring met het programma, ik geef het alleen door.
Er staat bij dat nieuwsbericht dat als je voor een bepaalde datum feedback geeft aan het bedrijf, ze je de volledige versie gratis geven.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijn beta werkt maar 90 dagen trouwens, tenzij ik iets over het hoofd heb gezien.
Nog niet... Had op mijn PC niet zo'n behoefte om dit te proberen aangezien daar al Lightroom op staat en ik daar natuurlijk prima tevreden over ben, maar was wel van plan er nog even mee te gaan experimenteren om te kijken hoe zwaar PhotoDirector draait. Misschien dat ik het wel een interessant Lightroom-alternatief vind voor m'n netbook namelijk, maar dan moet het dus wel een lichte applicatie zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:01 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn er al testers geweest hier die ook Lightroom hebben? Ik zie dat via Surfspot het prijsverschil vrij klein is, dus ik ben benieuwd.
Dat is een heel belangrijk verschil natuurlijk. Hmmm, binnenkort dan maar de knip trekken denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Omniej het volgende:
Lightroom kopieert geen data naar een eigen map, behalve de thumbnails en previews dan.Alle foto's blijven dus op hun plek staan, de library verwijst daar als het ware alleen maar naar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |