abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97647986
Even een volledig nummer!, heb dit maal voor een nummer van Queen gekozen, is nog verdomd moeilijk om te zingen trouwens!, ik heb het volledige arrangement gespeeld. gitaar harmoniečn/Zang Harmoniečn en dergelijke!, let niet op de strakheid, ik speelde zonder metronoom! waar ik overigens wel trots op ben, in het begin zitten 2 noten die zijn pitch perfect!(440HZ) op 0:10 seconden, en er zitten er nog 2 of 3 in het nummer!.

vrijdag 3 juni 2011 @ 09:29:09 #2
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_97648839
Supergaaf man.
pi_97649895
Nummer van Queen! Verrassend.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  Moderator vrijdag 3 juni 2011 @ 11:51:09 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97652111
Wow je excuseert je al voor de kwaliteit in het filmpje, als je het zelf niet goed en strak vind, ga dan door tot je dat wel vind en zet het dan online.

(en ohja als het niet strak is omdat je zonder metronoom speelt, speel dan met metronoom :|W )

Als je je nou niet geexcuseerd had dan had je het nog kunnen verkopen als punk

Niet dat ik het beter kan hoor :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_97652599
Ik zou het bij toetsen houden. :Y
pi_97653513
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Wow je excuseert je al voor de kwaliteit in het filmpje, als je het zelf niet goed en strak vind, ga dan door tot je dat wel vind en zet het dan online.

(en ohja als het niet strak is omdat je zonder metronoom speelt, speel dan met metronoom :|W )

Als je je nou niet geexcuseerd had dan had je het nog kunnen verkopen als punk

Niet dat ik het beter kan hoor :D
Dat hebben we hem nu al zo vaak proberen te vertellen, maar het wil er maar niet in.
pi_97653911
Omg _O-

Braddie _O_
  Moderator vrijdag 3 juni 2011 @ 12:51:20 #8
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_97653955
Goeie shit ouwe.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
pi_97657655
Zang is rond uit bagger i know, gitaar vind ik niet eens slecht en in het geheel ook niet echt(alles bij elkaar)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:38:47 #10
20720 brother52
Dus..........
pi_97665451
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:43 schreef Braddie het volgende:
Zang is rond uit bagger i know, gitaar vind ik niet eens slecht en in het geheel ook niet echt(alles bij elkaar)
Al eens een gehoortest gedaan?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:40:38 #11
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_97665531
Alles feilloos in de maat ook :)
pi_97670399
IK vind mijn gitaarspel op deze track niet slecht voor mijn doen!, het is zeker niet in de maat, maar dat kan ook niet anders aangezien ik de metronoom niet aan had staan(Omdat ik meespeelde met het nummer)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:23:52 #13
177948 Daskaar
cake or death?
pi_97672860
ik vind het knap hoe je alles tegelijk speelt
pi_97675668
Haal van internet man
pi_97676019
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 22:11 schreef Niles-Crane het volgende:
Haal van internet man
Ik moet het nog zien mang ;(
pi_97676036
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:23 schreef Daskaar het volgende:
ik vind het knap hoe je alles tegelijk speelt
Tegelijk?.
Het zijn natuurlijk wel gewoon afzonderlijke takes, het enige wat ik mee speelde met de track was de piano als*Guide* zeg maar.
pi_97676540
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 22:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

Tegelijk?.
Het zijn natuurlijk wel gewoon afzonderlijke takes, het enige wat ik mee speelde met de track was de piano als*Guide* zeg maar.
Braddie ik hou van deze track hij is perfect zoals 'ie is
pi_97692837
Ah, dit heb ik gemist.
pi_97745515
Really? :')
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_97772612
Waar is de bas partij? Geen bas is als bier zonder schuim.
pi_97772963
Laat ik je serieus wat tips geven :P

Over de timing zal ik maar niks zeggen, anders dan dat je gewoon met een metronoom moet spelen.

Die midi drums zijn suuuuuperknullig, net als dat pianogeluid.

Het contrast tussen die midi geluidjes, je stem en daarbij dus dan een gitaar die zo overstuurd is of met zo veel chorus overladen is, werkt nogal tegen je. Want het klinkt gewoon niet echt als 1 geheel, maarja, dat is in ieder geval iets wat je met mixen nog een beetje kannnn fixen, dat rijmt!

En dan wat je zang betreft, ik vind het sowieso al knap dat je het durft, maar dat kan ook wel werk gebruiken :P eerlijk is eerlijk, ik heb echt mensen veel slechter horen zingen, Braddie bashen is natuurlijk populair maar ik vind het wel goed dat je het probeert zo.

Dus ga later maar eens zangles nemen, je verdiepen in opnemen en afmixen enzo, maar hou het alsjeblieft voorlopig bij gitaar en probeer eerst maar met 1 ding goed te worden voor je je verliest in de rest, en dan terugkomen.

Dat bespaart je tenminste ook een hoop ellende hier op FOK! :P
pi_97782369
Dank voor je tips, normaliter speel ik met een metronoom, maar ik wist het tempo niet, en had eigenlijk niet echt zin het uittevogelen.
Mijn zang is de laatste paar maanden flink achteruit gegaan en ik weet de reden niet, misschien omdat ik wat minder vaak zing, omdat ik bang ben m`n stem te beschadigen.
Nou is Queen ook niet het makkelijkste om te zingen maar toch.
Over m`n gitaar spel zeg ik maar niks verder ik speel sinds mei vorig jaar dus ja ik had meer het doel voor ogen om de Brian May partijen in te spelen, zuiver/strak of niet.

Thanks voor de tips anyways.

Edit:
Ik hoorde overigens dat je je stem beter/zuiverder kan maken door hard te zingen/tegen het uiterste van je bereik aan ofzo?, is dit zo?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 13:16:53 ]
  maandag 6 juni 2011 @ 13:13:43 #23
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_97782463
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:10 schreef Braddie het volgende:

Thanks voor de tips anyways man!
Verkeerd gegokt.
pi_97782624

Wat tegenwicht aan de op. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_97782772
Voor je drums zou je Reason kunnen gaan gebruiken. Kun je ook je eigen .wav inladen als je zou willen. Voordeel is dat je de drum wat vetter kan maken zodat het minder midi klinkt.

In Reason kun je ook je stem inladen zodat je er wat compressie op kan gooien. Dan is je geluidsniveau van de stem wat meer gelijk.

En wanneer je geen basgitaar tot je beschikking hebt, zou je het kunnen inspelen op je gitaar. Treble laag zetten en spelen.

Ben benieuwd naar je volgende productie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')