quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
quote:
Ja ik trek dat slechtquote:
Lig nog in bed met mn laptop, mn bioritme heeft me wakker gemaakt.quote:
Ik vind het ook belachelijk.quote:
Ik kan vanmiddag pas een dutje gaan doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Lig nog in bed met mn laptop, mn bioritme heeft me wakker gemaakt.Ga zo wel weer ver slapen.
Wel sexy hoor, Q nog in bed..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Lig nog in bed met mn laptop, mn bioritme heeft me wakker gemaakt.Ga zo wel weer ver slapen.
Ja idd. En dan die kutserven (sorry) die nog gaan demonstreren tegen zijn arrestatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk.
Ergens ook zeer wrang om te weten dat hij zo humaan wordt behandeld. Hij was zelf alles behalve humaan bezig
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor!quote:
Toch jammer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor!
Ja je kunt niet alles hebben he..quote:
Onvoorstelbaar he dat zo iemand toch nog "fans" kan hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. En dan die kutserven (sorry) die nog gaan demonstreren tegen zijn arrestatie.
Ojquote:
Goedemorgen mevrouwquote:
Zal veel zin hebben om dat condoom te gebruikenquote:
Ja een boel toch nog wel geloof ik, daar. Bah, al die narigheid in wat toch nog voelt als mijn landje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar he dat zo iemand toch nog "fans" kan hebben
Herkenbaar, zo'n zonnestraaltje 's morgens...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zo'n gemene moeder he![]()
Zoonlief heeft sinds kort een smartphone. Hij mag hem van mij niet mee naar bed nemen dus ding lag hier op tafel.
Net die foon bij hem neergelegd, hij lag nog zo lief te slapen, toen een WhatsApp gestuurd dat ie wakker moet worden.
Krijg ik terug: WTF![]()
Toevoeging: komt hij net de woonkamer in en zegt 'mens laat me slapen, ik heb vakantie hoor'
Wat een schatje is het toch ook![]()
Als ze het chubby zijn dan maar niet overnemenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo'n zonnestraaltje 's morgens...Ms toch allebei zonen van Royco?!
Oej, dat heeft ie hier wel een beetje hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze het chubby zijn dan maar niet overnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |