Ja duh!quote:
Dan valt Sasha Son in het nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
Een foutere zanger kon ik even niet bedenken.
WTFquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!
Dat jij eist (![]()
) dat hij langskomt en dat je dan keihard gaat janken tijdens de seks dat hij haar moet dumpen en bij jou moet komen wonen
Ik denk huilend de daad verrichtenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:47 schreef tombolafan het volgende:
maar goed, wat is huilseks? Dan kan ik zeggen of ik het wel eens gehad heb
Lijkt mij wel dé oplossing voor het probleemquote:
Bijna iedere man heeft wel een zwak voor een booty-call, dus ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je wederom 'eist' dat hij langs komt?
Zou hij het dan doen net als de vorige keer denk je?
Sommige doen er anders aardig moeilijk over.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bijna iedere man heeft wel een zwak voor een booty-call, dus ja.
Homo'squote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige doen er anders aardig moeilijk over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Wil Roozjee niet uit de boom komen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige doen er anders aardig moeilijk over.
Weet ik niet, misschienquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je wederom 'eist' dat hij langs komt?
Zou hij het dan doen net als de vorige keer denk je?
Nee johquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dé oplossing voor het probleem
Ik vind 'm maar afstandelijk doenquote:
Wat heb je allemaal al geprobeerd?quote:
Ja. Alles is eigen werk, behalve de getekende schetsjesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ey, maar Erik. Die foto's uit je fobo, heb je die zelf gefotoshopped? (netjes gedaan hoor, artistiek)
Nou ja, virtueel in een boom geklommen met aardbeienquote:
Ahhquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ahh
[ afbeelding ]
Heb ik niet zo bedoeld hoor!
[ afbeelding ]
Kom hier
[ afbeelding ]
Geef Tombo een beetjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
omg, ik las aambeien. Moet toch echt de whiskey gaan wegleggen
Trustenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
Tijd voor een tukkie.
Waarom ben ik tegenwoordig steeds de eerste?
De half zeven van vanmorgen hakt er een beetje in
Trust
Dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
Misschien is Roger gewoon verlegen Erik, iets zachter aanpakken dus.
Trust!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
Tijd voor een tukkie.
Trust
'truste cupcake, sweet dreams!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
Tijd voor een tukkie.
Trust
Denk het (rationeel en vanuit mijzelf gezien) wel hoorquote:
Ik ben ook niet zo'n dare-devilquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
Misschien is Roger gewoon verlegen Erik, iets zachter aanpakken dus.
Je klom anders wel erg dapper die boom in gisteren, met één hand nog wel!quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ahh
[ afbeelding ]
Heb ik niet zo bedoeld hoor!
[ afbeelding ]
Kom hier
[ afbeelding ]
Virtueel heb ik ook niet zo'n last van hoogtevreesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je klom anders wel erg dapper die boom in gisteren, met één hand nog wel!
Ik ken hem, hij gaat me dan troosten en zich schuldig voelen en dan naar huisquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Denk het (rationeel en vanuit mijzelf gezien) wel hoor
Dat wordt óf gillend wegrennen (99% kans) óf happy ever after.![]()
En als het gillend wegrennen was dan schaam jij je zo diep dat je denkt 'Fuck, nu moet ik de beste man écht maar los gaan laten, want dit ging een beetje te ver'
Ja hoi, ik ga mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
We gaan wel een keer zuipen samen.
En alles dat man is vervloeken
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
We gaan wel een keer zuipen samen.
En alles dat man is vervloeken
Ik gelukkig ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Virtueel heb ik ook niet zo'n last van hoogtevrees.
Oeh oeh, en dan kotsen we over meisjes heen, zodat Opa er ook een beetje is!quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh oeh, en dan kotsen we over meisjes heen, zodat Opa er ook een beetje is!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh oeh, en dan kotsen we over meisjes heen, zodat Opa er ook een beetje is!
Dat overleef ik nietquote:
Probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik ken hem, hij gaat me dan troosten en zich schuldig voelen en dan naar huis
[NWS] Vrouw slaat man dood met vodkafles.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen.
Maar dan ook écht hysterisch en gillend janken en hem met een wodkafles op zijn hoofd slaan zoals die maîtresse van Krabbé!
Ja, maar het zag er nogal heftig uit op die fotoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zacht, zalvend en heelt alle wonden..
Neeheeeeeeeee, want ik hou van hemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen.
Maar dan ook écht hysterisch en gillend janken en hem met een wodkafles op zijn hoofd slaan zoals die maîtresse van Krabbé!
Ik kom er zo wel voor liggenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Er hoort nog een berenvel voor die haard.
Geen idee. Het is Natalie Portman, maar meer weet ik niet.quote:
quote:
*pakt roger vast*quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
*pakt extra glas*
*zet telefoon uit*
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Te snel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
*pakt roger vast*
*trekt z'n kleren uit*
Of gaat dat te snel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik heb jouw telefoonnummer toch ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Dudes, als jullie nú nog geen telefoonnummers gaan uitwisselen weet ik het ook niet meer hoor.
Jeweetsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb jouw telefoonnummer toch ook niet
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:14 schreef APK het volgende:
Volgens mij krijgen we hier nu live Wim Holland ipv Kim Holland
Ah, dan is het goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik trek jóuw kleren uit he, ik was het berenvel op de grond voor de openhaard al.
Ik bedoelde die nieuwe zender bij Digitenne, niet jou Cupcakesquote:
Die Kim heb ik ooit eens gesproken, god god god wat een dom (en graflelijk) wicht is dat zeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:14 schreef APK het volgende:
Volgens mij krijgen we hier nu live Wim Holland ipv Kim Holland
Ja Ja, zo ineens roger on topquote:
Wel boerenslim, toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die Kim heb ik ooit eens gesproken, god god god wat een dom (en graflelijk) wicht is dat zeg.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze die dingen zelf beheert/bedenkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Wel boerenslim, toch?
Met haar eigen 'kanaal'
Zelfs d'r tetten zijn groot maar toch lelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die Kim heb ik ooit eens gesproken, god god god wat een dom (en graflelijk) wicht is dat zeg.
Je zou het eens irl moeten zien, je schrikt je echt de pleuris.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zelfs d'r tetten zijn groot maar toch lelijk
Ik kan mij er inderdaad weinig bij voorstellen (zag het gisteren bij Boulevard oid) maar vertel eens danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze die dingen zelf beheert/bedenkt.
Echt, die is zó dom. Dat kan je je gewoon niet voorstellen. Niet te geloven.
Van de grootte of van de lelijkheidquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je zou het eens irl moeten zien, je schrikt je echt de pleuris.
Nou, ik heb dus járen geleden banners gemaakt voor verschillende sites en kreeg een keer eenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan mij er inderdaad weinig bij voorstellen (zag het gisteren bij Boulevard oid) maar vertel eens dan
Beide. Brrrrr.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Van de grootte of van de lelijkheid
Ze kunnen beter PM'en want die DM's worden live gescreend door alles wat donkerder-blauw is dan een modquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
Iedereen snapt nu wel dat ik deze conversatie puur begin om Roger en Erik even de tijd te geven om te DM'en hé?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kunnen beter PM'en want die DM's worden live gescreend door alles wat donkerder-blauw is dan een mod
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kunnen beter PM'en want die DM's worden live gescreend door alles wat donkerder-blauw is dan een mod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Ja, maar hóe dom deed ze dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nou, ik heb dus járen geleden banners gemaakt voor verschillende sites en kreeg een keer een
uitnodiging van een van de beheerders om een prijsuitreiking mee te maken. Natuurlijk meteen
gedaan, want die gasten hebben vaak wel toffe afterparties en zo. Daar kwam ik haar dus tegen.
Heel interessant half Nederlands half steenkolen Engels tegen me praten, prans proberen te praten tegenquote:
Moet jij niet slapen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef Greys het volgende:
Sssssht, jullie spoilen the mood voor E en R
Jij vindt dat zij hun geluiden moeten posten?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef Greys het volgende:
Sssssht, jullie spoilen the mood voor E en R
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij vindt dat zij hun geluiden moeten posten?
Klinkt als onder invloed van een of andere substantie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heel interessant half Nederlands half steenkolen Engels tegen me praten, prans proberen te praten tegen
een Japanner (wtf?) welke alleen een paar woorden Engels kon. Gewoon dom over het algemeen.
Samenvatting, ik schenk Tombo whiskey in. Roger bedenkt er een open haard bij waarop Erik hetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lig al, gluurde nog even mobiel en zag dat ik iets miste
Ja, en daar zijn we nu in shock een beetje gepauzeerdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Samenvatting, ik schenk Tombo whiskey in. Roger bedenkt er een open haard bij waarop Erik het
berenvel voor de open haard speelt. Plots scheurt Erik Roger's kleding uit en springt Roger op Erik.
Zoiets
(we wachten nu met zijn allen op de geluiden welke gaan komen)
Dat doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lig al, gluurde nog even mobiel en zag dat ik iets miste
Roger springt op het berenvelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Samenvatting, ik schenk Tombo whiskey in. Roger bedenkt er een open haard bij waarop Erik het
berenvel voor de open haard speelt. Plots scheurt Erik Roger's kleding uit en springt Roger op Erik.
Zoiets
Met wat? Naaktfoto'squote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oeh, ik bedenk me ineens iets![]()
Ik heb nog ergens een ouwe usb-stick liggen en als ik me nie vergis...
Eigenlijk best wel erg dat dat nog als mirror op het internet staatquote:
Da's echt lang geleden zeg, gast is wel een meme geworden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel erg dat dat nog als mirror op het internet staat
http://alberto2001.8k.com/foto.htm
Draag je ook een uniform?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oeh, ik bedenk me ineens iets![]()
Ik heb nog ergens een ouwe usb-stick liggen en als ik me nie vergis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Hands off! Ik zag 'm eerst.quote:
Precies!quote:
Jij als PTA-nerd ziet dat natuurlijk meteen aan het nummerbord van die Double Bee Eèm You?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
Da's echt lang geleden zeg, gast is wel een meme geworden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
eh, nee![]()
Wel een rotfoto van mij, genomen met een mobieltje...Die was wel érg snel wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Wie is weg?quote:
Welnee, ik keek gewoon naar de datum van dat topicquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Jij als PTA-nerd ziet dat natuurlijk meteen aan het nummerbord van die Double Bee Eèm You?
Komt goed uit, die waren er ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Oh, die site is niet eens een mirror en staat nog gewoon onlinequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Welnee, ik keek gewoon naar de datum van dat topicAlberto loopt de park te checken
Feel free to insult me.
Feel free to insult me.
Wat zie jij dat wij niet zien?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dat bedoel ik, aanzetten?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Fotoboek even aanzetten zou wel makkelijk zin voor Erik
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Anyway, hij zou nu in een (mijn) fotoboek moeten staan.
Ok, trustenquote:
Een echt Eurovisiehoofd!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het al gevonden. Mijn startpagina is namelijk:
Fotoboek van Roger_Epiales
quote:
Wat is dat danquote:
even hier Fotoboek van editsettings onderaan "Icoontje laten zien op forum" aanvinken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Kijk dat bedoel ik, aanzetten?
Slaap lekker, hopelijk lukt het goedquote:
Ah, dank jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
even hier Fotoboek van editsettings onderaan "Icoontje laten zien op forum" aanvinken.
Iets dat voor Griekenland, Noorwegen, Bosnië of Duitsland mee kan doenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Iets dat voor Griekenland, Noorwegen, Bosnië of Duitsland mee kan doen![]()
![]()
En voor Nederland mee zou moeten doen
Heb ik ook een ESF-hoofd?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Iets dat voor Griekenland, Noorwegen, Bosnië of Duitsland mee kan doen![]()
![]()
En voor Nederland mee zou moeten doen
Dat maakt niks uit joh!quote:
Welterusten Opa!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ben ook even een paar uur slaap pakken, fijne nacht heren!![]()
Niks mis met wat voor Rusland of Azerbeidzjan mee zou kunnen doen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik ook een ESF-hoofd?.
"Ja, wat voor Rusland of Azerbeijan mee zou kunnen doen"!!!
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks mis met wat voor Rusland of Azerbeidzjan mee zou kunnen doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. And then there was reality! Nee, ik lijk soms best op mijn foto's
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kun je nog best winnen hoor
[ afbeelding ]
Reality is for people who can't imagine anything better.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. And then there was reality! Nee, ik lijk soms best op mijn foto's
.
Welterusten dan Erikquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey grazz, ja dat kun je wel zeggen, lees het maar eens rustig na
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nog maar een keertje dan
Dat had ik gepost! Maar ik vind het wel een goed liedje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey grazz, ja dat kun je wel zeggen, lees het maar eens rustig na
Herman van Veen![]()
Ja ik las het... vervelend allemaal mja... ik weet dan ook nooit zo goed wat ik moet/kan/mag zeggen. Ik ben soms ook zo'n oelewapper, dan zeg ik straks de verkeerde dingenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Een heel topic over Tombelle's kwellingen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nog maar een keertje dan
Ben aan het bij lezen. Ben nu bij jou en Tha_Erik belandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey grazz, ja dat kun je wel zeggen, lees het maar eens rustig na
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Zeker, zeer onterecht 23e geëindigdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat had ik gepost! Maar ik vind het wel een goed liedje!
quote:Herman van Veen
Maar zijn muziek vind ik vreselijk (en hem zelf ook)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker, zeer onterecht 23e geëindigd
[..]
Herman van Veen is de absolute meester van de Nederlandse muziek. Niemand komt er zelfs bij in de buurt.
Ah begrijpelijk. Tis persoonlijk. Kweet nie of ik dat ook allemaal zou delen hahaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wel vervelend is (voor de volledigheid) dat omdat Tombo niet alles voor altijd openbaar wilde hebben, sommige dingen in een spoiler heeft gezet en weer verwijderd.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Herman van Veen is de absolute meester van de Nederlandse muziek. Niemand komt er zelfs bij in de buurt.
Ben ook niet zo'n fan..word er een beetje treurig van..net als Blofquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar zijn muziek vind ik vreselijk (en hem zelf ook)
Ja jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
!! Ok nu ben ik echt slapen
. Telefoon gaat uit.
Soms vind ik het een vreselijk saai nummer, maar daarnet had ik even zo'n periode van emotionele ballades.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker, zeer onterecht 23e geëindigd
Blof heeft nog wel een paar vrolijke aardige nummers vind ik... Maar HvV vind ik ronduit vreselijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Ben ook niet zo'n fan..word er een beetje treurig van..net als Blof![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
!! Ok nu ben ik echt slapen
. Telefoon gaat uit.
Ik heb nog een KvK liedje van hem geloof ik...denk ik..ik twijfel nuquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Blof heeft nog wel een paar vrolijke aardige nummers vind ik... Maar HvV vind ik ronduit vreselijk
Ok, vrolijk nummerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Blof heeft nog wel een paar vrolijke aardige nummers vind ik... Maar HvV vind ik ronduit vreselijk
Ik sta in elk geval te dansen nuquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Alfred!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Ok![]()
Dit beter als vrolijk liedje?![]()
Daar word ik bijna depressief van.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Ok![]()
Dit beter als vrolijk liedje?![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Daar word ik bijna depressief van.
Ik ben vandaag zo vrolijk is toch ook van voor jullie tijd? En ik luister geen JB. Niet dat ik hem/het (zoals velen) haat, maar op gegeven moment wordt dat gewoon doodsaai.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:37 schreef grazz het volgende:
Hah.. M-P is ook van een hele andere generatie. Justin Bieber![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:37 schreef grazz het volgende:
Hah.. M-P is ook van een hele andere generatie. Justin Bieber![]()
quote:
Nee, keek altijd naar Alfredquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk is toch ook van voor jullie tijd?
Hm, voor mij is het ook juist zijn stem die het hem doetquote:Bij HvV is het vooral de stem die 't 'm voor mij doet
Als kiddo keek ik altijd naar Alfred Jodocus Kwak en nu weer want.. Kindernet is terugquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk is toch ook van voor jullie tijd? En ik luister geen JB. Niet dat ik hem/het (zoals velen) haat, maar op gegeven moment wordt dat gewoon doodsaai.
Bij HvV is het vooral de stem die 't 'm voor mij doet
Ik ken deze versie niet eens. Bedankt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Moet zeggen dat ik deze versie ook erg goed vind
Aww koedie koediequote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik was niet van Alfred Jodokus Kwak, ik was altijd van Sesamstraat en KRO Kindertijd en eerder Teletubbies.
En ik heb ook veel dvd's van Calimero en vooral veel van Wickie de Viking gekekenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:46 schreef grazz het volgende:
[..]
Aww koedie koedie![]()
Ik kan me herinneren dat ik ooit een Po (das toch die rode?) voor mijn moeder had gekocht. Waarom? Geen id
Ik kan me nog herinneren dat ze voor veel ophef zorgde bij de Poolse regering, omdat er eentje een slechte invloed kon hebben op de kinderenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:46 schreef grazz het volgende:
[..]
Aww koedie koedie![]()
Ik kan me herinneren dat ik ooit een Po (das toch die rode?) voor mijn moeder had gekocht. Waarom? Geen id
"Zij zijn groot en ik is klein, 't is niet eerlijk"quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En ik heb ook veel dvd's van Calimero en vooral veel van Wickie de Viking gekeken
Oja, daar keek ik ook altijd naarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En ik heb ook veel dvd's van Calimero en vooral veel van Wickie de Viking gekeken
Hey hey wickie, hey wickie hey.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Zij zijn groot en ik is klein, 't is niet eerlijk"![]()
Wickie heb ik ook nog wel gezien, maar weet er niet veel meer van
Mijn zusje kijkt nog steeds Nickelodeon en Disney XD en Veronica. Nou zijn sommige van die programma's op Nickelodeon (echt gespeelde dingen) nog best wel aardig, maar de rest is gewoon zulke baggerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Oja, daar keek ik ook altijd naar![]()
Calimero had altijd zo'n zielig, maar ook wel grappig, stemmetje![]()
Wickie was gewoon stoer![]()
Ik mis die tekenfilmpjes wel. Zeker als ik zie wat er tegenwoordig wordt uitgezonden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze voor veel ophef zorgde bij de Poolse regering, omdat er eentje een slechte invloed kon hebben op de kinderen![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)ele-teletubbies.html
Oh ja, nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hey hey wickie, hey wickie hey.
"Ik heb het!"
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet ik het weer
Het is een jongen. Maar dat zal wel aan de stem en het haar hebben gelegen dat je dat dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, nu weet ik het weer
Een tomboy die WickieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en aan de naam. Sorry, maar ik vind Wickie gewoon geen 'stoere viking mannen' naam.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het is een jongen. Maar dat zal wel aan de stem en het haar hebben gelegen dat je dat dacht.
Trusten Grazz!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:56 schreef grazz het volgende:
Ik slaap de laatste tijd echt verrot..ga nu toch maar een poging wagen. Trusten, tot later.
Trustenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:56 schreef grazz het volgende:
Ik slaap de laatste tijd echt verrot..ga nu toch maar een poging wagen. Trusten, tot later.
Ja!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
We hebben toch al twee pagina's volgeluld met z'n drieën...
Feel free to insult me.
Lief liedje.quote:
Ben jij aan het werk nu?quote:
O, gesnurk kan zo erg zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
Nee ik heb vrij Tombo.
Ben gebroken, gister half zeven op en vannacht weer eens geen oog dicht gedaan door stereo gesnurk
Ik word er op een gegeven moment echt bijna agressief vanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ook
[..]
O, gesnurk kan zo erg zijn.
Als ik vroeger wel eens met mijn vader op vakantie was propten ik van alles in m'n oren om ze zo dicht mogelijk te krijgen, nog kwam dat gesnurk van hem er door.
Hij was in zijn vorige leven een straaljager, denk ik![]()
Bij hem niet, heb ik gehoord!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik snurk ook, maar alleen als ik op mijn rug lig...![]()
Dat is trouwens bij meer mensen zo. Dus Greys, volgende keer ff een duwtje geven en zorgen dattie zich omdraait. Wil vaak nog wel helpen.
Loosjeerkamertquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word er op een gegeven moment echt bijna agressief van
En als S dan heel even niet snurkte, begon de hond. WTF!
Punt is dat ik ook weer niet kan slapen als ik oordopjes oid in zou doen. Ik wil mijn telefoon horen voor noodgevallen en ik wil de wekker kunnen horen.
Duwtje? Dat die man niet bont en blauw is na een nacht snap ik nog steeds niet. Ik duw, mep, por, prik en schreeuw, maar helpen doet het nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik snurk ook, maar alleen als ik op mijn rug lig...![]()
Dat is trouwens bij meer mensen zo. Dus Greys, volgende keer ff een duwtje geven en zorgen dattie zich omdraait. Wil vaak nog wel helpen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Loosjeerkamert![]()
Lig ik ook nog wel es en dat bevalt me beter dan de hele nacht wakker liggen en strontpissig worden![]()
Hele discussie gemist las ik....en ja, natuurlijk wilde ik die foto's naar z'n vriendin sturen, zodat ze dan direct bij hem weg zou gaan en emigreren enzo.
En zo leefden Tombo en TomToyBoy nog lang ende gelukkig![]()
Maar het mocht niet van Tombo
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Loosjeerkamert![]()
Lig ik ook nog wel es en dat bevalt me beter dan de hele nacht wakker liggen en strontpissig worden![]()
Hele discussie gemist las ik....en ja, natuurlijk wilde ik die foto's naar z'n vriendin sturen, zodat ze dan direct bij hem weg zou gaan en emigreren enzo.
En zo leefden Tombo en TomToyBoy nog lang ende gelukkig![]()
Maar het mocht niet van Tombo
Ah nou, dan ben ik sowieso tegenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Alsof ze daar dan nog tijd voor heeft, dan komt ze de slaapkamert toch nog meer uit joh![]()
Ik wil naar huis
Heuj, ik klets soms ook wel eens met hem hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Alsof ze daar dan nog tijd voor heeft, dan komt ze de slaapkamert toch nog meer uit joh![]()
Ik wil naar huis
OMDAT WIJ HAAR OOK WILLEN BLIJVEN ZIEN!quote:
Kletsen kan in bedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, ik klets soms ook wel eens met hem hoor
Dus ik kan heus wel naar het Theater (misschien niet in een bepaald dorp, maar soit)
Dan gaan we gewoon op het voeteneind erbij zitten en dan kletst ze ondertussen een beetje met ons en ze oeh en aaaah-d wat naar hemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
OMDAT WIJ HAAR OOK WILLEN BLIJVEN ZIEN!
Dat was dus heul lief bedoeld juist
Kan ik me voorstellen....nu kun je je eigen fantasie nog enigzins combineren met je struisvogeltechniekquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:48 schreef Greys het volgende:
Ik ben trouwens serieus blij dat ik nooit heb geweten hoe *ze* er uit ziet en dus nooit foto's heb gehad![]()
Ik pieker d'r niet overquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon op het voeteneind erbij zitten en dan kletst ze ondertussen een beetje met ons en ze oeh en aaaah-d wat naar hem
Ik heb mijn eigen fantasie er zelfs nul komma nul op los gelaten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen....nu kun je je eigen fantasie nog enigzins combineren met je struisvogeltechniek
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Duwtje? Dat die man niet bont en blauw is na een nacht snap ik nog steeds niet. Ik duw, mep, por, prik en schreeuw, maar helpen doet het niet
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik nog gaan denken dat je naast mn vader slaapt.
![]()
Dan was ie best een tienervader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk geen idee hoe oud S. is
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
De *ze* waar S een paar maanden op de bank zat terwijl ik het niet wistquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Over welke "ze" gaat het nou? Ik ben in de war.
Weet ik ook niet, maar ik denk niet dat ze even oud zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan was ie best een tienervader.
Eigenlijk geen idee hoe oud S. is![]()
Maak jij er helemaal ff een soap vanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat S. jonger was dan Greys. En Greys is eind 20 dusseh...
quote:
Je hebt iemand in de hand genomen om dat voor je te doen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:14 schreef Greys het volgende:
Maar het is al vrij lang geleden hoor
En nog steeds check ik geen telefoons en mail en ga ik niet mee als hij met de band(s) moet spelen ofzo. Al die jaloerse bitches moeten bij mij in de leer. Of juist niet, natuurlijk
Al was het gisteren, dan nog is het niet echt iets waar iemand hier iets over te zeggen heeftquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:14 schreef Greys het volgende:
Maar het is al vrij lang geleden hoor
En nog steeds check ik geen telefoons en mail en ga ik niet mee als hij met de band(s) moet spelen ofzo. Al die jaloerse bitches moeten bij mij in de leer. Of juist niet, natuurlijk
Ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt iemand in de hand genomen om dat voor je te doen?
True.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al was het gisteren, dan nog is het niet echt iets waar iemand hier iets over te zeggen heeft.
Tot en met zondagquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tot wanneer kunnen we ons inschrijven?
Weet ik, zie sigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pieker d'r niet over
[..]
Ik heb mijn eigen fantasie er zelfs nul komma nul op los gelaten.
Ik hoef het niet te weten![]()
(Zeg het overigens totaal niet om 'Tombo wat ben je toch een trut' te impliceren ofzo hoor, iedereen moet lekker doen wat hij/zij zelf wil en elke situatie is weer anders)
*zich inschrijft*quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot en met zondag
Maar wellicht had ik toch beter zelf bij iemand op cursus gegaan hoor.
Garantie tot aan de deur enzo
Ik zit ook op mijn werk maar ga straks lekker tennis kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben aan het werk, heb echt totaal geen zin meer
Betaald? Doe je goed!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit ook op mijn werk maar ga straks lekker tennis kijken
Ik ben nu met mn zwarte bijbaan bezig dus kan tegelijk fokkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben aan het werk, heb echt totaal geen zin meer
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben nu met mn zwarte bijbaan bezig dus kan tegelijk fokken
Jaaaaaaaaaaaa, dat wil ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook bij Greys op cursus of gewoon op de koffie. Of op de zuip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |