Nah, vandaag toevallig nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:20 schreef Jian het volgende:
En weer de laatste post en het lult maar en het lult maar .....
Want ik vraag ik er ook meer dan twee miljoen voorquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb jij het huis van Teun nog niet gezien, echt hoor, je flikkert zo van je stoel af. Veel groter, mooier, luxer en origineler dan dit huis en dan heb ik het nog niet over de stallen en de andere bijgebouwen. Let jij maar goed op eind van de maand
2.2 miljoen, kan wel 2 ton af volgens mij, dus 2 miljoen. Dan moet meneer hondjes gewoon die Porsche verkopen, maar achquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef hondjes het volgende:
Ik vind het ook een leuk huis, de plek zo aan het water..erg leuk.
Alleen het terras is twijfelachtig, maar daar kan je een mooier hek opzetten.
Binnen is het mooi, groot en leuke keuken.
Hoe duur is het?
Ja en?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
Elke dag staat er een andere bekende Nederlander op de voorpagina die ze huis niet kan verkopen.
Logisch!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Want ik vraag ik er ook meer dan twee miljoen voor
Alleen maar omdat je dat nou toevallig in je tas hebt, hèquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef hondjes het volgende:
DAT IS TEVEEL, 1,650.000 EURO EN GEEN CENT MEER.
jij wilde toch kopen..volg dat advies maar op en je hebt het.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je dat nou toevallig in je tas hebt, hè
Geen idee, maar Ron hoeft niet te betalen, hè, die hep connecties bij de wakkerste krant van Nederlandquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wat kost zo'n advertentie dan?
En wat is het waarheidsgehalte van die tekstquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wat kost zo'n advertentie dan?
Die Ron is er vroeger rijk mee geworden, met slap ouwehoeren en z'n welluidende lachquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef hondjes het volgende:
Volgens mij lult de helft van de wereldbevolking uit zijn nek
Hij heeft er zelf ergens in de tachtiger jaren maar 250,000 of zoiets voor betaald, maar, hij weigert al 2 jaar lang de prijs te verlagen, heeft nog een huis in Breukelen en in Spanje (zijn jullie buren?) dus op de schop zit ie ook niet, maar wie weetquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
jij wilde toch kopen..volg dat advies maar op en je hebt het.
als hij geen jacuzzi heeft hoeft het voor mij allemaal niet, een jacuzzi hoort erbijquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb jij het huis van Teun nog niet gezien, echt hoor, je flikkert zo van je stoel af. Veel groter, mooier, luxer en origineler dan dit huis en dan heb ik het nog niet over de stallen en de andere bijgebouwen. Let jij maar goed op eind van de maand
Biedt mij 250.000 euro en ik sla je hand eraf, inclusief de auto en het brandhout plus grasmaaier.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:35 schreef Jian het volgende:
Maar wellicht kijk ik nog even verder. Misschien kan ik de stallen op het landgoed van Teun kopen, maak ik daar een mooie woning van
Wat vraag jij er nu voor?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:40 schreef Liyu het volgende:
En het is een hoerenloper, waar gaat dit heen op deze wereld
Wat is het dan voor auto; Ferrari, Lamborghini, Massarati ????quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Biedt mij 250.000 euro en ik sla je hand eraf, inclusief de auto en het brandhout plus grasmaaier.
kan je daar zo'n huis mee verdienen ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:40 schreef Liyu het volgende:
En het is een hoerenloper, waar gaat dit heen op deze wereld
We weten niet , hoeveel hypotheek op al zijn huizen zit.quote:
Welnee joh, die Brandsteder presenteert Wie van de Drie, geweldige show, da's een goudmijn, reken maarquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
We weten niet , hoeveel hypotheek op al zijn huizen zit.
Misschien wel zoveel dat ze van de bank zijn.
Zou zo maar kunnen
patatepata, patatepata, patatepata, pawaawaaawawaaoeheeeeeee ding ding (dat was de intro) en dan Mijn naam is Teun, Mijn naam is Teun, Mijn naam is Teun (mannen die zeggen dat ze Teun zijn) Mijn naam is Teun en ik doe iets vaags met onderwijs (dat zegt de stem)quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef hondjes het volgende:
ohhhhhhhhhh, Wie van de drie..........nooit gezien
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
patatepata, patatepata, patatepata, pawaawaaawawaaoeheeeeeee ding ding (dat was de intro) en dan Mijn naam is Teun, Mijn naam is Teun, Mijn naam is Teun (mannen die zeggen dat ze Teun zijn) Mijn naam is Teun en ik doe iets vaags met onderwijs (dat zegt de stem)
En dan moet zo'n panel d.m.v. vragen gaan raden wie de echte Teun is. (die kale met die zonnebril)
Laat me raden...quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
patatepata, patatepata, patatepata, pawaawaaawawaaoeheeeeeee ding ding (dat was de intro) en dan Mijn naam is Teun, Mijn naam is Teun, Mijn naam is Teun (mannen die zeggen dat ze Teun zijn) Mijn naam is Teun en ik doe iets vaags met onderwijs (dat zegt de stem)
En dan moet zo'n panel d.m.v. vragen gaan raden wie de echte Teun is. (die kale met die zonnebril)
Teun laat zich geen andere plek toekennen dan # 1.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Laat me raden...
Teun is meneer nr3..
FOUTTTTTTTTTTTTTTTTTT
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Teun laat zich geen andere plek toekennen dan # 1. Principekwestie
Het zit je aardig dwars dat ik je meest ideale woning wat aan het downgraden ben?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
In het geheel niet, probeer je vooral geen illusies maken in die richting, echt. Ik vergun je slechts een rol in een geweldig show.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het zit je aardig dwars dat ik je meest ideale woning wat aan het downgraden ben?
Exact Bob, maar dan in een wat slomer tempootjequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
Duke Ellington's Caravan in de geweldige big band uitvoering van Wes Montgomery.
Ben je gek zeg, de gereedschapsschuur op het landgoed van Teun is nog luxer en smaakvoller en nog goedkoper ookquote:
Ja maar, ikwilut, ikwilut, ikwilutquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben je gek zeg, de gereedschapsschuur op het landgoed van Teun is nog luxer en smaakvoller en nog goedkoper ook
Hoezo "bah" ? Hou je niet van baby's? en pas op wat je zegt, want dat ligt gevoelig hier en op dit momentquote:
Ik ben je zeer erkentelijk maar speel toch net iets liever een rol in mijn eigen showquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
In het geheel niet, probeer je vooral geen illusies maken in die richting, echt. Ik vergun je slechts een rol in een geweldig show.
ik ben niet zo van de kleine kinderen.. Baby's kunnen nog zolang geen huil, kots of poep.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo "bah" ? Hou je niet van baby's? en pas op wat je zegt, want dat ligt gevoelig hier en op dit moment
Hè hè, d'r zit wat op je hoofdquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben je zeer erkentelijk maar speel toch net iets liever een rol in mijn eigen show
Waarom nou niet, je kan er toch een paar adopteren (op de juiste leeftijd) ?! Kijk naar Paul de Leeuw, hartstikke leuk toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de kleine kinderen.. Baby's kunnen nog zolang geen huil, kots of poep.
Maar nee, kinderen niks voor mij![]()
Hij is er ook niet zo goed meequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom nou niet, je kan er toch een paar adopteren (op de juiste leeftijd) ?! Kijk naar Paul de Leeuw, hartstikke leuk toch?
Vervelend strandweer ookquote:
nee, gewoon nee.. Sowieso hou ik van mijn vrijheid die dan 99.9% wegvaltquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom nou niet, je kan er toch een paar adopteren (op de juiste leeftijd) ?! Kijk naar Paul de Leeuw, hartstikke leuk toch?
Ja kut. Moet ik morgen en overmorgen weer.quote:
Kutleven heb jij toch ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja kut. Moet ik morgen en overmorgen weer.
Ik snap dat niet, als je kijkt wat je er allemaal voor terug krijgt, zelf denk ik na over het adopteren van een leuke tweeling, meisjes, blond, jaar of 25quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, gewoon nee.. Sowieso hou ik van mijn vrijheid die dan 99.9% wegvalt
Er zijn mensen die morgen gewoon werken hè, so watch your languagequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja kut. Moet ik morgen en overmorgen weer.
Ha, heb ik alquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij nu maar een een cursus volgen over hoe je wel een mooi dak boven jouw hoofd krijgt
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:41 schreef Jian het volgende:
Ik snap dat niet, als je kijkt wat je er allemaal voor terug krijgt, zelf denk ik na over het adopteren van een leuke tweeling, meisjes, blond, jaar of 25
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:45 schreef Coos het volgende:
Vriend van mij werkt morgen ook "gewoon". Wij zijn gewoon even stil op het strand als de telefoon zakelijk gaat.
Hahahaquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:45 schreef Coos het volgende:
Vriend van mij werkt morgen ook "gewoon". Wij zijn gewoon even stil op het strand als de telefoon zakelijk gaat.
Ja, lekker afwisselend ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, als je kijkt wat je er allemaal voor terug krijgt, zelf denk ik na over het adopteren van een leuke tweeling, meisjes, blond, jaar of 25
Ze hoeven niet eeneiig te zijnquote:
ja, ik weet een mooie blonde tweeling van een jaar of 25 in je bed is nou niet bepaald spannend, ik bedoel de helft van mannelijk Nederland heeft dat vanavond natuurlijk, maar ik, eenvoudige boerenlul, ben er tevreden meequote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, ik weet een mooie blonde tweeling van een jaar of 25 in je bed is nou niet bepaald spannend, ik bedoel de helft van mannelijk Nederland heeft dat vanavond natuurlijk, maar ik, eenvoudige boerenlul, ben er tevreden mee
Als je toch gaat adopteren, waarom zou je dan in vredesnaam een tweeling kiezen. Ok, tenzij je natuurlijk een boerenlul bent, maar normaal gesproken is zoiets toch net een tikkie anders dan een paar schoenen waar het wel handig is dat links en rechts er gelijk uitzien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, ik weet een mooie blonde tweeling van een jaar of 25 in je bed is nou niet bepaald spannend, ik bedoel de helft van mannelijk Nederland heeft dat vanavond natuurlijk, maar ik, eenvoudige boerenlul, ben er tevreden mee
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je toch gaat adopteren, waarom zou je dan in vredesnaam een tweeling kiezen. Ok, tenzij je natuurlijk een boerenlul bent, maar normaal gesproken is zoiets toch net een tikkie anders dan een paar schoenen waar het wel handig is dat links en rechts er gelijk uitzien.
quote:
En heb jij alweer een of andere labiele doos op het oog Teun, met of zonder Saab??quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je toch gaat adopteren, waarom zou je dan in vredesnaam een tweeling kiezen. Ok, tenzij je natuurlijk een boerenlul bent, maar normaal gesproken is zoiets toch net een tikkie anders dan een paar schoenen waar het wel handig is dat links en rechts er gelijk uitzien.
Ik zeg wel dat ze verschillende kleur slipjes aan doen, goed? Da's voor mij verschillend genoegquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij is Teun in elke relatie de labiele doos.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
En heb jij alweer een of andere labiele doos op het oog Teun, met of zonder Saab??
Strings dan he?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg wel dat ze verschillende kleur slipjes aan doen, goed? Da's voor mij verschillend genoeg
Dat is voor mij al veel te veel gedoe, slipjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg wel dat ze verschillende kleur slipjes aan doen, goed? Da's voor mij verschillend genoeg
Nee joh, Teun is juist de rots in de branding!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij is Teun in elke relatie de labiele doos.
Nope, ik hou mij wat gedeinsdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
En heb jij alweer een of andere labiele doos op het oog Teun, met of zonder Saab??
Volgens mij is jouw mond een stuk groter dan dat worstje waar je regelmatig mee loopt te leuren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij is Teun in elke relatie de labiele doos.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh, Teun is juist de rots in de branding!
Ook goedquote:
IEEEEEquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn meer de types voor PartyCute89 geloof ik
Ja zwart FTWquote:
Dat vind ik erg flexibel van je.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn geen hipsters, maar ik wil niet zeuren, dus okee bob, ik neem ze evengoed
Ik ook, het wil alleen niet lukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
eg wel....al probeer ik tegenwoordig wat meer kleur aan de kledingkast toe te voegen
Ik loop altijd meteen door naar het rek zwartquote:
Jeweetzellufquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
zwart shirt, zwarte broek, zwarte sokken, alles zwart
ik heb mezelf op het kleurige H&M gestortquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik loop altijd meteen door naar het rek zwart
Ik zag alleen Delft blauwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb mezelf op het kleurige H&M gestort
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zwart geld, zwart goud, zwarte piet, paint it black, zwartboek, zwartwitjes
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef hondjes het volgende:
Bij mij is het ook zwart-wit.
Laatst iets vrolijks gekocht voor de nuance.
Ja geile kutrelnicht?quote:
Mijn lieve beppequote:
Ow, bedanktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je staat 1 in dag top 100416 posts
Sletquote:
Bij mij en m'n vrienden ook, allemaal zwart-witquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:14 schreef hondjes het volgende:
Bij mij is het ook zwart-wit.
Laatst iets vrolijks gekocht voor de nuance.
Ja maar jij was een paar keer uhm bezigquote:
Laatst een bus in Frankrijk, allemaal kindjes in zwart wit..........misschien zijn dit de vaders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij mij en m'n vrienden ook, allemaal zwart-wit![]()
[ link | afbeelding ]
...en het was een broek.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:23 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zoiets gekocht maar dan andere kleurtjes en zonder stipjes
Dat hoop ik, ik word duizelig van die stipjesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:23 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zoiets gekocht maar dan andere kleurtjes en zonder stipjes
School uniformen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Laatst een bus in Frankrijk, allemaal kindjes in zwart wit..........misschien zijn dit de vaders.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...en het was een broek.
Maar voor de rest, precies hetzelfde.
Het was eik nog drukker in fel roze en oranjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hoop ik, ik word duizelig van die stipjes
Dat mag, maar stipjesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het was eik nog drukker in fel roze en oranje
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...en het was een broek.
Maar voor de rest, precies hetzelfde.
Hahahahahaquote:
Ja want wij andere vrouwen snappen het inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:26 schreef Laysa het volgende:
Ik ben vrouw en dan mag je zo kleding omschrijven
daaromquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want wij andere vrouwen snappen het inderdaad
Vrouwenquote:
In welk archief heb je die gevonden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:28 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 1 van deze 2 nog voor op mn jurk....dan ben ik af!
In haar hele arsenaal aan kledingarchieven denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In welk archief heb je die gevonden?
Interwepzzzzzzzzzquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In welk archief heb je die gevonden?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:33 schreef Kally het volgende:
[..]
In haar hele arsenaal aan kledingarchieven denk ik
Breng 'm nou niet op ideeën!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Valt mij nog mee dat ie z'n zusje niet geroepen heeft om te helpen
Pah! Het enige goeie aan die gast zijn de laatste drie letters van zijn username!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Verder een goeie knul hoor, die Jian. Maar boehoe.....Teun vindt een huisje dat ik speciaal voor de gelegenheid heb uitgezocht niet leuk, nou nou nou
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een zo goed als onbewoonbaar verklaarde woning, meer niet
Share the shit, wat chantagemateriaal is nooit wegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dingen van jou gezien vandaagDat wil jij niet weten
Als ik wist hoe zou ik het doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Share the shit, wat chantagemateriaal is nooit weg
Ah ok, de bron is dan wel redelijk voorspelbaarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is overigens een leugen, ik moet zowel Remmie als mijn bron beschermen.
Ow, vertel eens?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dingen van jou gezien vandaagDat wil jij niet weten
Welke Ian? Want deze zat gewoon even te kutten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:04 schreef remlof het volgende:
En die Ian gaat gewoon naar bed als je iets aan 'm vraagt
Wa hedde ge van mij gezien, kut?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke Ian? Want deze zat gewoon even te kutten.
Ian!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke Ian? Want deze zat gewoon even te kutten.
Jezus... mag ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je nog het andere nummer Ian? Iets met één van jouw favo films en éen van mijn doopnamen?
B!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil je de J O H A N N of de A kopen?
Johanna is één van mijn doopnamen en volgens mij de titel van dat nummer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik moet dus een nummer weten met de tips: "Johanna", één van mijn favoriete films en jouw doopnaam.
JEZUS! IK WEET HET GEWOON!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Johanna is één van mijn doopnamen en volgens mij de titel van dat nummer.
Het is kutkwaliteit! Mp3 tijd!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwwwww Ja! Dat is hem! Even luisteren
Wat!?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De tekst is ook wat vijandiger dan ik mij herinnerde.
Niets, die praat tegenwoordig ook alleen maar tegen me als ze weer een liedje van me moet hebben.quote:
Wees niet bang, ik heb helemaal niets laten zien. Als ik al wat had had ik het weggegooit.quote:
Ik geloof dat er in de film vrijwel onmiddellijk een oude, gillende vrouw om de hoek komt... Kan kloppen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep!
Maar nog niet met een "heks"
Welke bedoel ik dan?
Hij stond op mijn ipodshuffle. Die is nu leeg. Ik probeer zó de tekst te herinneren, maar het ging er in ieder geval over dat ze rook zagquote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat er in de film vrijwel onmiddellijk een oude, gillende vrouw om de hoek komt... Kan kloppen?
Ja, verdomme, ik zat er wel dicht bij!quote:
En dat heb je toen meteen gedaan? Nu ben ik benieuwd wat dat knutselwerkje inhoudt!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:09 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik stond vanmorgen al om 6 uur naast mijn bedje omdat een knutselwerkje mij uit mijn slaap hield
Dat klinkt gezellig, ga je ook nog solexen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat heb je toen meteen gedaan? Nu ben ik benieuwd wat dat knutselwerkje inhoudt!
Ik word de laatste week steeds al om zeven uur wakker. Mijn biologische klok is zich al op het instellen op de vroege invasie der bouwvakkers vanaf maandag.
Maar eerst dit weekend met De Zes van Tilburg lekker genieten op de Veluwe.
Over twee jaar hebben we ons zilveren jubileum en dan willen we een lang weekend naar NY. Hebben twee van ons besloten. Morgen meteen in de groep gooien en regelen.
Heel goed van je!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:30 schreef Deisyy het volgende:
Dat klinkt gezellig, ga je ook nog solexen?Het wordt morgen heerlijk weer!
Mooie gelegenheid om meteen de NY-plannen te bespreken, kennen jij en je 5 vriendinnen elkaar dan 25 jaar? Wow, wat een tijd! Nog van de kleuterschool zeker?
Knutselwerkje is af ja![]()
Mijn vriendin gaat volgende week trouwen en nu had een andere vriendin het lumineuze idee dat alle vriendinnen die bij het vrijgezellenfeest waren een persoonlijk A4-tje in elkaar zou zetten. Ik haat dat soort dingen![]()
En zo tussen slapen en wakker worden door ontsproot er een ideetje in mijn hoofd en het beste leek me om dat meteen ten uitvoer te brengen.
Slim kindquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel goed van je!
En dat herinnert me eraan dat ik nog een wijnetiket moet maken voor de bruiloft die in het verschiet ligt ...
De Zes van Tilburg (M/V) hebben samen gestudeerd. En het begin van die tijd is gewoon alweer 23 jaar geleden. Nu stroomde ik wel direct door van kleuterschool naar HBO. Dat dan weer wel.
Heel gek!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:55 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen.
Ik was op mijn werk, mijn maag deed/doet raar, het was toch stil dus ik ben lekker naar huis gegaan.
Vast wel, zeker voordat ik een jongetje ben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
Dat doe je slim en nu maar hopen dat je maag zich wat normaler gaat gedragen!
quote:
he klote....lekker met de beentjes omhoog op de bankquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:55 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen.
Ik was op mijn werk, mijn maag deed/doet raar, het was toch stil dus ik ben lekker naar huis gegaan.
Ja I wishquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
he klote....lekker met de beentjes omhoog op de bank
met zo'n mega wegzakbankquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:32 schreef Kally het volgende:
Ik wil ook een televisiekamer, zo een waar de tv uit het plafond komt
Joah, en dan iemand die je knabbels en drankjes komt brengen uiteraard.quote:
Foto?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:53 schreef Toverheks het volgende:
kon vannacht niet slapen pas om uur of 4 gaat er een randdebiel in de straat om over 8e ff lekker boren, dus maar mijn muur afgemaakt, en het is prachtig, mooie randjes getrokken, wel volgens mij 5 keer gerold alles maar dat mag de pret niet drukken
( en Teun je tip was top, zit er strak op geen verschil)
oeh laat zien...laat zienquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:53 schreef Toverheks het volgende:
kon vannacht niet slapen pas om uur of 4 gaat er een randdebiel in de straat om over 8e ff lekker boren, dus maar mijn muur afgemaakt, en het is prachtig, mooie randjes getrokken, wel volgens mij 5 keer gerold alles maar dat mag de pret niet drukken
( en Teun je tip was top, zit er strak op geen verschil)
Ik ben niet van het paars, maar het is wel een mooie warme kleurquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:01 schreef Toverheks het volgende:
die lichte vlekken bij de tv moeten nog drogen dat donkere dat is hem
[ afbeelding ]
ja ik was ook niet zo van het paars, maar kreeg weer gek idee van paars bankstel en ja van het 1 komt het ander maar het staat echt mooi diep lijkt wel fluweel, zit alleen te twijvelen of ik de muur er tegenover ook paars zal doen ( was wel mijn plan) maar daar ga ik gewoon nog een nachtje over slapen, vandaag niks meer doen lekker rommelen, en wil lijsten kopen voor me Jacob Olie postersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet van het paars, maar het is wel een mooie warme kleur
Het wordt dan wel erg donker denk ik?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik was ook niet zo van het paars, maar kreeg weer gek idee van paars bankstel en ja van het 1 komt het ander maar het staat echt mooi diep lijkt wel fluweel, zit alleen te twijvelen of ik de muur er tegenover ook paars zal doen ( was wel mijn plan) maar daar ga ik gewoon nog een nachtje over slapen, vandaag niks meer doen lekker rommelen, en wil lijsten kopen voor me Jacob Olie posters
Wel gaaf zo, net alsof er een dinosaurus over je muur gelopen heeft. (de lichte vlekkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:01 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat 2 paarse muren wel een beetje veel zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik was ook niet zo van het paars, maar kreeg weer gek idee van paars bankstel en ja van het 1 komt het ander maar het staat echt mooi diep lijkt wel fluweel, zit alleen te twijvelen of ik de muur er tegenover ook paars zal doen ( was wel mijn plan) maar daar ga ik gewoon nog een nachtje over slapen, vandaag niks meer doen lekker rommelen, en wil lijsten kopen voor me Jacob Olie posters
Leuk...en knal....Mooi bij de rest van de witte muren en je paarse bankquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:01 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:14 schreef Toverheks het volgende:
ja meisjes ben echt aan het nadenken zal ik wel of zal ik het niet doen, ach we zien het morgen wel, ga maar weer eens douschen ben alweer paars.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:14 schreef Toverheks het volgende:
ja meisjes ben echt aan het nadenken zal ik wel of zal ik het niet doen, ach we zien het morgen wel, ga maar weer eens douschen ben alweer paars.
Ik vind het een prachtige kleurquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:01 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog eens naar je foto te kijken Heks, maar de vochtige plekken zijn nog steeds niet droog
Ik zit nog eens naar je foto te kijken Heks, maar de vochtige plekken zijn nog steeds niet droog
Het zal wel door de hoge luchtvochtigheid komenquote:
Ik zou het bij 1 muur laten. De kleur is mooi vind ik, maar ook behoorlijk overheersend. Als je in je ieniemienie kamer dan ook nog een paarse bank zet is het denk ik wel genoeg paars.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gewoon een dinosaurus in huisquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal wel door de hoge luchtvochtigheid komen
Dat heb ik als ik met mijn man boodschappen doequote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:59 schreef Kally het volgende:
Boodschappen doen met je kinderen
Ik kwam met 6 x zoveel als ik nodig heb thuis
Een vochtige dino, omg dat klinkt ranziger dan ik bedoeldequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gewoon een dinosaurus in huis
dit dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik met mijn man boodschappen doe
Darn Deis, zo klinkt het idd alsof Wilma zich niet verveelt als Fred aan het werk isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vochtige dino, omg dat klinkt ranziger dan ik bedoelde![]()
Het lijken inderdaad net dinosauruspootafdrukken![]()
Dat heeft N. als ik meega boodschappen doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Keurig netjes als ik ben, was dat in zijn geheel niet mijn bedoelingquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn Deis, zo klinkt het idd alsof Wilma zich niet verveelt als Fred aan het werk is![]()
ja maar zet er een nieuwe op en plak het weer vast dan even de kwast er over doen, alles staat naar voren gschoven nogquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige kleur![]()
Kun je dat kabelgootje naar die TV niet mee sausen?
Is het niet veel te warm om te schilderen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaahha nee ben net weer thuis nu maar grote roller gekocht ik zie ook nog steeds plekjes
![]()
![]()
jij en Leandra hebben wat met dinosaurussenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vochtige dino, omg dat klinkt ranziger dan ik bedoelde![]()
Het lijken inderdaad net dinosauruspootafdrukken![]()
nee hoor lekker koel hier zonnescherm naar beneden deur open maar ik doe vandaag maar niks meer heb overal spierpijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het niet veel te warm om te schilderen?
Maar mooi paars hoor
Maar zijn de pootafdrukken wel al iets kleiner?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaahha nee ben net weer thuis nu maar grote roller gekocht ik zie ook nog steeds plekjes
![]()
![]()
Foto's van oude Amsterdamse stadstafrelen? Is wel mooi ja: http://www.google.nl/sear(...)=wi&biw=1138&bih=849quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:00 schreef Toverheks het volgende:
maar het gaat me hier mooi worden let maar op, en via Schrutz heb ik Jacob Olie leren kennen en nu 4 mooie lijsten gekocht en daar gaan ze in hangen
ja plekken zijn opgelost maar zie nog wel strepen enzo, wat ik eerder zei nu grote vachtroller gekocht jas ik er nog een keer overheen en dan is het aju met de bezemsteel, zie je dan nog vlekken doe je je ogen maar dichtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zijn de pootafdrukken wel al iets kleiner?
Volgens mij moet je het toch wel tot morgen de tijd geven om het uiteindelijke resultaat te zien.
ja mooi he, en het kwam heel lang geleden liet Schrutz een foto zien van zijn gang daar hingen ze, was gelijk verkocht, boek van jacob olie voor me verjaardag toen gehad en pas geleden een mooie kalender via marktplaats aan geschaft die knip ik dan uitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Foto's van oude Amsterdamse stadstafrelen? Is wel mooi ja: http://www.google.nl/sear(...)=wi&biw=1138&bih=849
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ga wel een vent voor je zoekenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ga wel een vent voor je zoekenheb je nog voorkeur, goeie baan mooi huis natuurlijk geen kinderen die je dan om het weekend erbij krijgt, mooie auto jacuzzi en paardestal je roept maar
![]()
En ik ondertussen maar bomen kappen bij dat kutdorp van je terwijl mijnheer lekker aan het winkelen isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:00 schreef Dementor het volgende:
Eindelijk nieuwe schoenen gekocht...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben weer tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |