Nah, vandaag toevallig nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:20 schreef Jian het volgende:
En weer de laatste post en het lult maar en het lult maar .....
Want ik vraag ik er ook meer dan twee miljoen voorquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb jij het huis van Teun nog niet gezien, echt hoor, je flikkert zo van je stoel af. Veel groter, mooier, luxer en origineler dan dit huis en dan heb ik het nog niet over de stallen en de andere bijgebouwen. Let jij maar goed op eind van de maand
2.2 miljoen, kan wel 2 ton af volgens mij, dus 2 miljoen. Dan moet meneer hondjes gewoon die Porsche verkopen, maar achquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef hondjes het volgende:
Ik vind het ook een leuk huis, de plek zo aan het water..erg leuk.
Alleen het terras is twijfelachtig, maar daar kan je een mooier hek opzetten.
Binnen is het mooi, groot en leuke keuken.
Hoe duur is het?
Ja en?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
Elke dag staat er een andere bekende Nederlander op de voorpagina die ze huis niet kan verkopen.
Logisch!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Want ik vraag ik er ook meer dan twee miljoen voor
Alleen maar omdat je dat nou toevallig in je tas hebt, hèquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef hondjes het volgende:
DAT IS TEVEEL, 1,650.000 EURO EN GEEN CENT MEER.
jij wilde toch kopen..volg dat advies maar op en je hebt het.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je dat nou toevallig in je tas hebt, hè
Geen idee, maar Ron hoeft niet te betalen, hè, die hep connecties bij de wakkerste krant van Nederlandquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wat kost zo'n advertentie dan?
En wat is het waarheidsgehalte van die tekstquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wat kost zo'n advertentie dan?
Die Ron is er vroeger rijk mee geworden, met slap ouwehoeren en z'n welluidende lachquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef hondjes het volgende:
Volgens mij lult de helft van de wereldbevolking uit zijn nek
Hij heeft er zelf ergens in de tachtiger jaren maar 250,000 of zoiets voor betaald, maar, hij weigert al 2 jaar lang de prijs te verlagen, heeft nog een huis in Breukelen en in Spanje (zijn jullie buren?) dus op de schop zit ie ook niet, maar wie weetquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
jij wilde toch kopen..volg dat advies maar op en je hebt het.
als hij geen jacuzzi heeft hoeft het voor mij allemaal niet, een jacuzzi hoort erbijquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb jij het huis van Teun nog niet gezien, echt hoor, je flikkert zo van je stoel af. Veel groter, mooier, luxer en origineler dan dit huis en dan heb ik het nog niet over de stallen en de andere bijgebouwen. Let jij maar goed op eind van de maand
Biedt mij 250.000 euro en ik sla je hand eraf, inclusief de auto en het brandhout plus grasmaaier.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:35 schreef Jian het volgende:
Maar wellicht kijk ik nog even verder. Misschien kan ik de stallen op het landgoed van Teun kopen, maak ik daar een mooie woning van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |