Zit hier een verborgen vraag in?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:37 schreef Dientje12 het volgende:
Ok ik ga morgen dus ontslag nemen. Niemand weet dit nog, het gaat wel slecht met de zaak maar ik vind de sfeer verslechterd de laatste maanden niemand motiveert me bijna meer. Als volgt ga ik dit zo doen ik vraag of mijn baas even met me wil praten en daarna zeg ik dat ik me ontslag ga nemen. En 13 juni verloopt me contract ook af dus dan ben ik de vrije man. Maar als ik ontslag heb genomen zou hij deze maand mijn salaris en vakantie geld ook moeten uitbetalen. Ik had in verleden in juli en augustus 2 week vrij gevraagd. Ik neem aan dat dit word uitbetaald
Sorry, maar een loonsverhoging? What the fuck for, je neemt ontslag. Hoe zie jij in godsnaam voor je dat je bij ontslag over de resterende tijd (opgenomen in vakantiedagen) loonsverhoging kan krijgen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef Dientje12 het volgende:
Nee er zit geen verborgen vraag in. Ja ik heb al een andere baas gevonden. Ik zie het morgen wel, maar ik neem aan dat hij mij wil laten werken tot het uiterste om mij nog te gebruiken![]()
Dit word dan wel betaald maar dan heb ik nog 2 zware weken te gaan. Het liefste neem ik ontslag en stap ik gelijk op. Of hij moet zeggen dat ik al me sniper dagen opneem tot 13 juni en de resterende dagen uitbetaalt. En hij zal mischien tegengas geven met een salaris verhoging (waarschijnlijk) omdat ik en vooral hij zelf ook dondersgoed weten dat ik wel een ietsje erboven op kan, of hij komt met mooie praatjes maar daar word ik niet meer helder van.
Nee ik werk niet via uitzendbureau
Omdat hij mensen te kort komtquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sorry, maar een loonsverhoging? What the fuck for, je neemt ontslag. Hoe zie jij in godsnaam voor je dat je bij ontslag over de resterende tijd (opgenomen in vakantiedagen) loonsverhoging kan krijgen?
Deze instelling was anders geweest als die een beetje aan mijn eisen had gedacht.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:17 schreef Alan_Bastard het volgende:
Het zou lekker worden als iedereen zo'n instelling heeft. Dan kun je als baas nergens meer vanop aan. Gewoon die laatste 11 dagen doorwerken (sterker nog, het zijn er maar 6!)
Eisen? Je hebt gewoon een contract tot de 13e. Dat heeft niets met jouw eisen te maken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:21 schreef Dientje12 het volgende:
Deze instelling was anders geweest als die een beetje aan mijn eisen had gedacht.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat hij mensen te kort komtminder mensen is minder geld binnen krijgen in transport.
Ik was altijd een goeie werker net als alle anderen, maar er zijn mindere bij.
Dat die laatste 2 weken niet worden uitbetaald zal mij eigelijk een zorg wezen, maar ik wil niet zomaar over mij heen laten lopen en dat hij het met een vingerknip in zijn zak steekt. Financieel sta ik tevreden. Ik woon nog bij me ouders dus.
De reden dat ik gelijk weg wil is dat mijn nieuwe werkgever me hard nodig heeft. Ik heb er zin in en dan kan ik eerder wennen. Ik ging al maanden met tegenzin aan het werk bij deze baas.
8 werkdagen in een mensenleven is best veel!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
En die boete maakt hij op dan natuurlijk zeg maar aangeven dat ik werk weiger. Dus dan probeer ik om snipperdagen op te vragen of onbetaald verlof, en anders tot 13 juni uitzitten.
Dat is waar wat jij zegt. Werk is werkquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:51 schreef lodiej het volgende:
[..]
8 werkdagen in een mensenleven is best veel!
OT: Komop stel je niet aan, bij je nieuwe baas zal het ook niet iedere dag feest zijn. Maak van die laatste dagen er het beste van! Je kunt iedere dag aftellen en denken, na deze 8 dagen hoef ik hier niet meer te werken.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:51 schreef Dientje12 het volgende:
... Of hij moet zeggen dat ik al me sniper dagen opneem...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |