abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97635405
Helaas, kan je wel vergeten. Aangifte doen is de enige mogelijkheid.

Kan je niks met zijn email of ip adres? Via het ip adres heb ik wel eens adresgegevens achterhaald, doordat die gast op Steam actief was :')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 08:06:00 #27
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_97647807
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Waarna jij daarna zijn gegevens krijgt om zelf met hem contact op te nemen.
Lijkt me sterk in verband met privacy enzo
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_97648024
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:06 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk in verband met privacy enzo
Dit wel wat de bank (ABN) mij vertelde.
Als je een bedrag naar de verkeerde rekening overmaakt, dan kan je de bank inlichten, deze licht de verkeerde ontvanger in. Als binnen een bepaalde termijn niet gereageerd wordt, dan krijg de verzender de gegevens om daar verder mee aan de slag te gaan..

Edit:

Dit staat erover op de site van ABN:
Wat moet ik doen als ik geld heb overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummer?
Als u de begunstigde kent, neem dan zelf contact op. Als u de begunstigde niet kent, neem dan contact op met ABN AMRO via 0900 - 00 24 (¤ 0,10 per minuut). Wij sturen vervolgens een brief naar de begunstigde met het verzoek om het ontvangen bedrag naar u terug te boeken. ABN AMRO kan de foutieve overboeking niet terugdraaien, de begunstigde zal zelf opdracht moeten geven om het bedrag terug te boeken. Als de begunstigde niet reageert op het verzoek van ABN AMRO, dan zult u uiteindelijk zelf contact op moeten nemen met de begunstigde.

[ Bericht 34% gewijzigd door LadyS op 03-06-2011 08:37:49 ]
  vrijdag 3 juni 2011 @ 08:48:43 #29
152789 karr-1
pi_97648207
quote:
Als de begunstigde niet reageert op het verzoek van ABN AMRO, dan zult u uiteindelijk zelf contact op moeten nemen met de begunstigde.
Ik lees niet letterlijk dat ze jou dan de gegevens gaan verstrekken al zou ik dat wel logisch vinden. Geen idee of jij dan iets voor elkaar gaat krijgen.
pi_97648383
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:48 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik lees niet letterlijk dat ze jou dan de gegevens gaan verstrekken al zou ik dat wel logisch vinden. Geen idee of jij dan iets voor elkaar gaat krijgen.
Aan de telefoon vertelde ze me dat wel toen. En ze vertelde me ook dat deze werkwijze een afspraak tussen alle banken onderling was.
Het staat er inderdaad niet letterlijk, maar ik zou niet weten hoe je anders aan de gegevens van de 'verkeerde' ontvanger zou moeten komen. Het lijk mij dus een logisch gevolg als de bank jou die gegevens verstrekt. :)
Ik ben benieuwd, Kleurdoos!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:10:09 #31
152789 karr-1
pi_97648521
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:01 schreef LadyS het volgende:

[..]

Aan de telefoon vertelde ze me dat wel toen. En ze vertelde me ook dat deze werkwijze een afspraak tussen alle banken onderling was.
Het staat er inderdaad niet letterlijk, maar ik zou niet weten hoe je anders aan de gegevens van de 'verkeerde' ontvanger zou moeten komen. Het lijk mij dus een logisch gevolg als de bank jou die gegevens verstrekt. :)
Klopt, het zou wel een logisch gevolg zijn inderdaad. Ik ben ook wel benieuwd.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:53:42 #32
335452 cricket
cricket from space
pi_97650628
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:01 schreef LadyS het volgende:

[..]

Dat kan werken, tenzij de ontvanger betwist dat het een onbekende betaling is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')