ligt eraan wie en waaromquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:22 schreef Hippe_Student het volgende:
Stel, een moord.
Hoe erg het ook zou zijn, ik zou (waarschijnlijk) mijn mond houden.
Van zwijgen behoudt je je vrienden, van verklikken niet.
En vrienden zijn belangrijk!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:21 schreef Blobje het volgende:
Dat hangt af van de ernst van het misdrijf.
Stel ik ben je vriend, ik maak je pa af. Zou je dan in staat zijn om me te verraden aan de politie? Natuurlijk zal je ja zeggen, maar wat als het een ander persoon betrof dan zou je netjes je mond houden? Maar wie dingen doet die zeker niet door de beugel kunnen moet gestraft worden, klaar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:22 schreef Hippe_Student het volgende:
Stel, een moord.
Hoe erg het ook zou zijn, ik zou (waarschijnlijk) mijn mond houden.
Van zwijgen behoudt je je vrienden, van verklikken niet.
En vrienden zijn belangrijk!
Familie heeft bij mij een hogere prioriteit dan vrienden, maar onbekenden hebben bij mij vrijwel geen prioriteit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:32 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Stel ik ben je vriend, ik maak je pa af. Zou je dan in staat zijn om me te verraden aan de politie? Natuurlijk zal je ja zeggen, maar wat als het een ander persoon betrof dan zou je netjes je mond houden? Maar wie dingen doet die zeker niet door de beugel kunnen moet gestraft worden, klaar.
Precies, die vriend weet dat ik vastzit door hem. Dan zou hij zichzelf al aan moeten geven om mij vrij te krijgen. Doet hij dat niet, praat ik met de overheid en hoeft hij zich nooit meer bij mij te melden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:40 schreef Isambard het volgende:
Iemand die een dergelijk ernstig misdrijf pleegt waardoor ik word opgesloten totdat ik informatie geef, zo iemand is mijn vriend niet. Dus ja, hij verdient gewoon die straf en daarvoor hoef ik niet vast te zitten.
dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:40 schreef Isambard het volgende:
Iemand die een dergelijk ernstig misdrijf pleegt waardoor ik word opgesloten totdat ik informatie geef, zo iemand is mijn vriend niet. Dus ja, hij verdient gewoon die straf en daarvoor hoef ik niet vast te zitten.
Hoezo een eikel? ik vind mezelf juist een eikel dat ik iemand waarvan ik hou aan zou geven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:35 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
Familie heeft bij mij een hogere prioriteit dan vrienden, maar onbekenden hebben bij mij vrijwel geen prioriteit.
Ik weet niet hoe het in het echt zou gaan maar nu kan ik zeggen dat ik als ie een onbekende vermoord ik mijn mond houd.
noem me een eikel maar dat is wat ik op dit moment denk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |