abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97627630
Vraagje aan de gasten, zonder de dames te willen beledigen. Als ik sex heb met een meisje waar ik niets voor voel zeg maar, dus geen relatie mee heb, dan vind ik het het lekkerst om zonder gedoe zo snel mogelijk klaar te komen. Ik heb geen behoefte aan strelen, likken enz. bij een meisje wat ik nauwelijks ken. Ik wil haar penetreren en klaarkomen zeg maar.

Ik bergijp wat het commentaar van de dames op het forum zal zijn ;)
Maar het is een eerlijke vraag aan de gasten. Doen jullie dat ook?
pi_97627668
Nee.
Who motivates the motivator?
pi_97627686
da´s eerlijk! thnx!
pi_97627705
Ik vind dat je je achterlijk gedraagt :{ Ik wil niet Dr.Phil spelen, maar vrouwen zijn geen neukobjecten, beetje liefde toepassen is niet verkeerd vriend.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_97627711
Nee dat doe ik niet. Ik doe gewoon normaal. Alles en dan heel rustig en chill.
Ajax Amsterdam
pi_97627752
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:43 schreef FruitenCo het volgende:
Ik vind dat je je achterlijk gedraagt :{ Ik wil niet Dr.Phil spelen, maar vrouwen zijn geen neukobjecten, beetje liefde toepassen is niet verkeerd vriend.
:Y
pi_97627841
TS is maagd
Come To Daddy
pi_97627868
Ligt er natuurlijk aan of het voor herhaling neukbaar is. Maar dat idee heb ik meestal wel, ben niet zo fan van kosten wat kost iets moeten scoren.

Qua likken ligt het er maar net aan hoe ze in bed is gekomen. Hele avond op stap en niet even samen douchen, dan haak ik af. Even als schaamhaar. Als mijn kin onderweg naar beneden iets tegenkomt dan kus ik de bovenbenen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 18:50:00 #9
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_97627902
Tja.

Wat zal jij een 'indruk' achter laten.
pi_97627943
@ kabolter: dat bedoel ik...
pi_97628006
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:43 schreef FruitenCo het volgende:
Geforceerd doen alsof?
pi_97628046
@ ABombali...dat bedoel ik
pi_97628226
Ondanks dat TS het erg simpel brengt heeft hij toch een punt. Als je niet wil dat een meisje je leuker gaat vinden, omdat het allemaal erg tegenvalt dan moet je niet gericht zijn op het haar laten klaarkomen. Snap alleen niet dat dat het primaire doel is als je samen het bed induikt, laat staan dat je de focus legt op het zo snel mogelijk klaar willen komen.

Mannen die vrouwen laten klaarkomen komen zorgzamer over. Evolutionair gezien zou het zelfs een kinderwens tot stand kunnen brengen.

Aan de andere kant kan ik mij moeilijk voorstellen om zo snel mogelijk klaar te willen komen zonder dat zij er plezier aan beleefd. Als je er seks mee kan hebben dan kun vast ook wel een paar minuutjes samen tegen elkaar aanliggen met je blik naar het plafond en nog even nagenieten en op adem komen.

Het is 1 van de weinige momenten dat ik dan nergens aan denk, laat staan dat ik zo bewust ben van haar aanwezigheid.
pi_97628251
Maar een beetje respect hebben voor vrouwen is ook niet verkeerd. Het is niet alsof ze zich even beschikbaar stellen zodat je er over heen kan. Laat haar ook genieten, en anders moet je er niet aan beginnen vind ik. Het is niet stoer om even zoveel mogelijk vrouwen te neuken, en ze te gebruiken als alleen maar een lustobject.
pi_97628389
snap ik jongens...tis geen dis-respect voor die meiden en het was idd erg simpel gesteld.
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:12:10 #16
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_97628736
Alles neuken wat los en vast zit

Overal je zaad nalaten

Het boeit je geen flikker

Luister vriend, je hebt gelijk maar als die bitches daarna moeilijk gaan doen gewoon smoren met een kussen (Y) dan heb je die bullshit van een 'indruk' achterlaten ook niet.
pi_97628773
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 19:00 schreef ABombali het volgende:
Maar een beetje respect hebben voor vrouwen is ook niet verkeerd. Het is niet alsof ze zich even beschikbaar stellen zodat je er over heen kan. Laat haar ook genieten, en anders moet je er niet aan beginnen vind ik. Het is niet stoer om even zoveel mogelijk vrouwen te neuken, en ze te gebruiken als alleen maar een lustobject.
Inderdaad, maar voor sommige mensen is het een drang omdat ze bang zijn dat ze zichzelf te kort doen, ze willen hun ego nog groter maken, of ze willen iets bewijzen tegenover vrienden. Ik erger me mateloos aan dat soort figuren :r, een enkele collega's van me doen het ook, "ik heb die vorige week ook nog gehad"

Nu heeft één collega van me een vrouwelijke collega versiert tijdens het uitgaan, beetje lief doen enzo en na het neuken hem snel peren. Vrouwelijke collega was er kapot van en ik vond het erg sneu voor haar dat ze gewoon gebruikt is om even te neuken, nu is ze erg onzeker.

Nu moet ik wel zeggen dat de collega in kwestie er erg goed uit ziet, ik vind haar ook knap net als veel andere mensen. Doordat voorvalletje komt ze elke keer naar me toe om te vragen of ze wel iets moet beginnen met de zoveelste jongen die haar "leuk" schijnt te vinden, omdat ik mensen altijd goed in kan schatten heb ik waarschijnlijk al 20 neukbeurten voorkomen waar ze achteraf spijt van zou hebben gekregen.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:16:31 #18
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_97628933
OT: TS vertelt niet wat er is voorgevallen.. Als ik een bitch meeneem uit de kroeg en ik maak intenties te neuken en zij laat die toe, dan moet zij toch ook een 'redelijk vermoeden' hebben dat t alleen maar om het neuken gaat? Overigens vind ik dit wèl kunnen, zolang er van beide kanten intenties komen dat het maar eenmalig is.
pi_97628942
dank voor de reacties!
Ik doe dit niet ieder weekend ofzo...sterker nog...bijna nooit.
ik ben absoluut geen versierder ofzo
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:17:29 #20
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_97628992
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef Nils22 het volgende:
dank voor de reacties!
Ik doe dit niet ieder weekend ofzo...sterker nog...bijna nooit.
ik ben absoluut geen versierder ofzo
Fuck dat vriend, waarom moet je je verontschuldigen naar dit FOK! volk? Wat jij doet is gewoon een one-night-stand klaar.
pi_97629020
hehe klopt ;)
pi_97629026
Ben je wel op tijd thuis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97629056
dat ook haha
pi_97629168
gaat idd om gevallen waarbij de intentie wederzijds hetzelfde is, nl alleen ff neuken
pi_97629773
eerlijk gezegd doe ik in een relatie wel beter mijn best dan met een scharrel :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')