quote:
Op donderdag 2 juni 2011 19:00 schreef ABombali het volgende:Maar een beetje respect hebben voor vrouwen is ook niet verkeerd. Het is niet alsof ze zich even beschikbaar stellen zodat je er over heen kan. Laat haar ook genieten, en anders moet je er niet aan beginnen vind ik. Het is niet stoer om even zoveel mogelijk vrouwen te neuken, en ze te gebruiken als alleen maar een lustobject.
Inderdaad, maar voor sommige mensen is het een drang omdat ze bang zijn dat ze zichzelf te kort doen, ze willen hun ego nog groter maken, of ze willen iets bewijzen tegenover vrienden. Ik erger me mateloos aan dat soort figuren

, een enkele collega's van me doen het ook, "ik heb die vorige week ook nog gehad"
Nu heeft één collega van me een vrouwelijke collega versiert tijdens het uitgaan, beetje lief doen enzo en na het neuken hem snel peren. Vrouwelijke collega was er kapot van en ik vond het erg sneu voor haar dat ze gewoon gebruikt is om even te neuken, nu is ze erg onzeker.
Nu moet ik wel zeggen dat de collega in kwestie er erg goed uit ziet, ik vind haar ook knap net als veel andere mensen. Doordat voorvalletje komt ze elke keer naar me toe om te vragen of ze wel iets moet beginnen met de zoveelste jongen die haar "leuk" schijnt te vinden, omdat ik mensen altijd goed in kan schatten heb ik waarschijnlijk al 20 neukbeurten voorkomen waar ze achteraf spijt van zou hebben gekregen.