Dat dus.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:08 schreef Biekuh het volgende:
TS wordt ondanks zijn werkervaring ondergesneuwd door InHolland-broekies.
Ik neem liever een MBO-er in dienst dan een WO-er. En niet vanwege het kosten aspectquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:09 schreef DaanA het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb dezelfde betogen vaak gehoord van MBO'ers die beweerden dat je op de uni (en vast ook het HBO, geen idee) niks leert.
In wat voor branche ben je actief?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:10 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik neem liever een MBO-er in dienst dan een WO-er. En niet vanwege het kosten aspect
Nee, want ze komen juist niet tot dat vegen toe, dat is nou juist de grap. De powerpoint lukt wel nog maar dan houdt het ook op.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nieuwe bezems vegen schoon TS, je bent gewoon bang.
Dat is voor veel beroepen dan ook een goede keuze.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:10 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik neem liever een MBO-er in dienst dan een WO-er. En niet vanwege het kosten aspect
hha ja zo had ik er ook een die goser was de trotwaar aan het aanvege en toen zij ik hha je kan beter met j hoofd over het trotwaar fegen want er is geen grootere bezem dan jijquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:14 schreef Capi het volgende:
Haha, ik herken dit, waar ik nu werk zijn ook allemaal faal hbo'ers die alles op de meest lastige manier proberen te doen, als je ze dan vertelt dat het sneller kan raken ze gefrustreerd omdat ze het niet kunnen hebben.
Wat?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:16 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
hha ja zo had ik er ook een die goser was de trotwaar aan het aanvege en toen zij ik hha je kan beter met j hoofd over het trotwaar fegen want er is geen grootere bezem dan jij [ afbeelding ]
Waar denk je dat ze die ervaring moeten opbouwen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:06 schreef Monco10 het volgende:.
Doe eerst maar eens wat ervaring op en kom dan nog eens terug.
Je moet geen lijm snuivenquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:16 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
hha ja zo had ik er ook een die goser was de trotwaar aan het aanvege en toen zij ik hha je kan beter met j hoofd over het trotwaar fegen want er is geen grootere bezem dan jij [ afbeelding ]
In de bouw ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:29 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze die ervaring moeten opbouwen?
In het callcentre of achter de kassa.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:29 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze die ervaring moeten opbouwen?
Vreemd dat je geen eigen multinational hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:10 schreef Monco10 het volgende:
[..]
haha nicequote:Op donderdag 2 juni 2011 17:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vreemd dat je geen eigen multinational hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:06 schreef Monco10 het volgende:
Afgestudeerden die een organisatie binnenrollen en niet verder komen dan een hoop poeha en blabla brengen. Veel geschreeuw maar ondertussen weten ze niet hoe ze iets moeten aanpakken en tot uitvoering kunnen brengen.
Doe eerst maar eens wat ervaring op en kom dan nog eens terug.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:10 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Telecomquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In wat voor branche ben je actief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |