Je baas is gewoon bang dat je allemaal hete kerels gaat hosselen daar, tijdens het werkquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:09 schreef Californium het volgende:
Wij krijgen binnenkort een kleding voorschrift...
Ja en idd... Ik werk aan de telefoon en mijn baas was gister al goed bezig.. Ik had een gewoon shirtje aan met spaghetti bandjes... En toen moest ik mijn schouders bedekken...
Gecondoleerd Morgane!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Omdat mijn oom onverwachts is overleden vorige weekGisteren was de uitvaart.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:47 schreef morgane het volgende:
Dankjewel IB! Misschien heeft iemand er vorige week nog wel iets over gelezen op Nu.nl en De Gelderlander. Iets met een Nederlandse toerist en een strand in Portugal.
Hoe gaat het met studeren?quote:
quote:Datum:26-05-2011
Aan:Alle studenten Geneeskunde, Biomedische wetenschappen, MMD en Tandheelkunde
Betreft:Aanscherping richtlijnen Surveillanten m.b.t. toetsen
Bericht:Er is een toenemend aantal klachten van surveillanten en studenten over het vele toiletbezoek tijdens toetsen. De examencommissies Geneeskunde, Biomedische wetenschappen en Tandheelkunde hebben besloten tot een aanscherping van de regels;
- Tijdens toetsen GEEN toiletbezoek.
- Alleen in noodgevallen, (waaronder onwel worden, of een medische reden) is een uitzondering mogelijk; er zal dan een notitie worden gemaakt van de naam en het studentnummer. Het studentnummer en de naam worden na de toets met de uitslagen doorgegeven aan de afdeling ONDERWIJSCOÖRDINATIE, en indien er aanleiding toe is aan de betrokken examencommissie.
De regeling gaat per direct in en zal dus al van toepassing zijn tijdens de toetsen van 3 juni aanstaande.
De overwegingen hierbij zijn:
- Minder belasting voor de surveillanten, die zich meer kunnen richten op toezicht in de tentamenzaal.
- Minder storing voor de deelnemers aan de toetsen.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:40 schreef Wolve000 het volgende:
Hooi!
Iedereen nog bedankt voor een gezellige bbq gisteren!
Oh!quote:
Ja, ik wist al wel wie je was, maar ik wist je nick helemaal niet! Normaal weet ik eerder de nick dan de naam!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oh!
Ik had je al wel eens gezien in Odessa. Maar dat was al wel lang geleden.
Je maakt uitsluitend kwaliteitsposts?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:49 schreef Wolve000 het volgende:
Nou, bij deze weet je dat ik ook nog een account heb.
Al sinds begin 2002 zelfs, maar met 3000 posts niet bepaald een grootverbruiker.
Ja, wat belachelijk!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:42 schreef Swine het volgende:
[..]
Gecondoleerd
[..]
Hoe gaat het met studeren?
Heb je de nieuwe nazi-praktijken van onze faculteit al meegekregen?
[..]
Op de fietsquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, wat belachelijk!Niet dat ik ooit naar de wc ga tijdens een tentamen, maar toch.
Ik ken de stof best goed denk ik, maar het is dit jaar voor het eerst een extended-matching tentamen met een vrij zware puntentelling heb ik het idee (als je bijv. 3 van de 4 'matches' goed hebt bij een vraag, krijg je toch 0 punten, je moet dus alles goed hebben wil je punten krijgen).
Ik heb alleen echt geen zin meer om te leren. Ben gisteren/vandaag dus maar vast begonnen met verhuizen
op de fiets
.
Volg jij een blok nu? Of mag je al bijna beginnen aan je co-schappen?
quote:
Je kunt ook gewoon hier even vragen of er mensen kunnen helpen? Volgens mij zijn er zat personen met een auto hierquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:37 schreef Rituals het volgende:
[..].
Dan hoeven m'n ouders overmorgen minder te tillen. Lief dat ze willen/komen helpen, maar ik wil ze zo min mogelijk belasten.
Al moet ik niet teveel in één keer willen meenemen op te fiets, ik heb nu een beetje last van m'n schouder.
Je zegt het verkeerd, Yashi was rustig genoeg om hem niet meteen aanvallend de toegang tot het complex te weigeren, ook al was hij er toch alquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:47 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens vond ik het vooral mooi dat Remlof hier aan kwam gister en vroeg 'is dit huisnummer 3' in plaats van 1 waar we dan wonen
Stond hij even verdwaasd te kijken waarna hij argwanend vroeg 'oh, maar zijn jullie toch van fok dan'
Gelukkig waren DK en Laysa zo netjes om dat positief te beantwoorden
Hij had geluk dat ze net de wapens aan het doorladen was.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd, Yashi was rustig genoeg om hem niet meteen aanvallend de toegang tot het complex te weigeren, ook al was hij er toch al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |