Volgens mij zijn de Vlamingen degene die ons het meest haten. Maar goed, ik vind Belgie ook een tof land voor de rest. Jammer van die trollen hier en op 9livesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso. België. Vlaanderen mag van mij gewoon weer terug naar Nederland
Dat sowieso, turken!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef jm1985 het volgende:
Beter wint Belgie van Turkije en gaat Turkije niet naar het WK, dat scheelt hier weer dikke files met claxonerende Turken in Amsterdam.
Laat die failliete bende aub waar het is!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso. België. Vlaanderen mag van mij gewoon weer terug naar Nederland
Vlaanderen heeft de economie, Wallonie misbruikt m, geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laat die failliete bende aub waar het is!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
misselijkmakende Belgische arrogantie.
IK woon vlakbij een TUrkse wijk, ik erger me dood tijdens een EK of WK met TUrkije, al die kk turkse vlaggenquote:
Dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vlaanderen heeft de economie, Wallonie misbruikt m, geloof ik.
Nou ja, het begon allemaal met Voice Over, die neemt niemand serieus. En toen kwamen hier een paar belgen trollen. En nu is het een beetje haat van beide kanten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef Quannum het volgende:
Wat een gebitch hier weer zeg.
Als Nederland het goed doet in een toernooi, supporter ik voor hen.
Ja, Nederland doet het de laatste tijd beter dan België. Het individuele niveau is echter vergelijkbaar imo.
[..]
!
Ja? Wie is jullie Sneijder, Van persie, Robben, Stekelenburg, V/d Vaart, Elia, Huntelaar, Afellay,?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef Quannum het volgende:
Wat een gebitch hier weer zeg.
Als Nederland het goed doet in een toernooi, supporter ik voor hen.
Ja, Nederland doet het de laatste tijd beter dan België. Het individuele niveau is echter vergelijkbaar imo.
[..]
!
Inderdaad, Van Poppel is een Fries of een Belg die zich als Nederlander voordoet. Naar zijn eigen woorden een Fries, maar soms ben ik geneigd om in hem een Belg te zien die zich als Nederlander voordoet. Hij is alleszins wel iemand die sympathiseert met Nederland en walgt van 'Hollanderhatende' Belgen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:18 schreef essentieel het volgende:
[..]
Nederlanders 'Hollanders' noemen... Typische schijtbelg.![]()
Nou DJ hou opquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 2 3 KLAP KLAP KLAP TURKIYEEEEEEEE JALALALLALALAAAAAAAAAAAA
STFCUquote:
"toet toet"quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 2 3 KLAP KLAP KLAP TURKIYEEEEEEEE JALALALLALALAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |