Al heb je er misschien geen tijd voor, sportschool doet wel wonderen. Veel sociaal en makkelijk contact daar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:12 schreef mooienaamtoch het volgende:
Ik wil mn volgend jaar volledig op mijn studie gaan richten dus eigenlijk geen werk of sporten of wat dan ook. Wat moet ik doen om gewoon een leuke vrienden groep te krijgen??
Gr.
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ga eens in je eentje stappen misschien ontmoet je dan ook wel mensen waar je vaker mee kan gaan stappen .
Ik doe het zo vaak , in het begin is het even eng daarna ontmoet mensen waar je regelmatig mee praat en zo word het een kennissenkring.quote:
Volgens mij zoekt hij vrienden en geen kennissenkring?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik doe het zo vaak , in het begin is het even eng daarna ontmoet mensen waar je regelmatig mee praat en zo word het een kennissenkring.
Ja het is misschien even eng maar je moet dan ook even door de zure appel bijten.
Ligt er natuurlijk aan waar je uitgaat.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik doe het zo vaak , in het begin is het even eng daarna ontmoet mensen waar je regelmatig mee praat en zo word het een kennissenkring.
Ja het is misschien even eng maar je moet dan ook even door de zure appel bijten.
"Ik hou van hobby's..."quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:33 schreef mooienaamtoch het volgende:
Ja hmm vrienden die ik relaxed vind: Ze houden van dingen doen (die vrienden die ik nu heb een aantal dus niet):o dus gewoon de stad in, of stappen of voetballen (allemaal leuk). En ze moeten ook niet zo social akward zijn. Ja opzich als iemand aardig is en gewoon gezellig is maakt het me niet uit. Maar als iemand alleen maar aardig is en social akward dan wel:p. En ook vrienden waar het initatief van contact niet van 1 kant komt:/
kloptquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:36 schreef Dhaha het volgende:
koop drugs, krijg je opeens heel veel vrienden.
Een goede balans zoeken is geen kwestie van dingen uitsluiten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:34 schreef mooienaamtoch het volgende:
Uhm ja werk en sport.. maar ik als ik daardoor weer mn studie niet haal. Ik dacht zelf van eerst een half jaar volledig richten op studie en dan misschien weer werk en sport:o.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |