abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97618027
Hee,

Ik ben iemand die niet echt een sociaal leven heeft. Ik heb wel wat losse vrienden zo, maar bij meeste is het zo dat ze toch van andere dingen houden of andere intresses hebben, en ik me nooit echt super vermaak bij ze. Ze zijn wel aardig hoor maar eigenlijk als ik zou moeten beoordelen wat voor vrienden ze eigenlijk van mij zouden zijn (wat betreft hoe veel lol ik met hun heb), dan zijn het gewoon vrienden (niet echt goede vrienden). Mijn vrienden zijn ook van die mensen waar het initiatief nooit van hun kant komt om wat te doen :/. Stel ik laat niks meer van me horen dan zullen zij ook niks meer van hun kant laten horen (heb dit wel vaker meegemaakt, en daardoor aantal vriendschappen later verwateren omdat het altijd van 1 kant kwam :/). Ik ben zelf wel gewoon normaal goed in small talk en als mensen me tegen komen denken ze in eerste instantie van die heeft wel gewoon vrienden, normaal persoon. Ik ken dus zelf ook wel heel wat mensen.

Maar eigenlijk heb ik alleen maar was losse normale vrienden waar ik nog eens niet zo heel veel lol mee heb (eentje gamed hele dag en initatief komt altijd van mijn kant). Andere is gewoon beetje sociaal onhandig en nooit echt heel boeiend ofzo dat ik er mee kan lachen maar wel heel aardig. Andere is ook sociaal onhandig (iedereen vind hem raar, terwijl ik hem wel aardig vind maar er ook niet zo heel veel lol mee heb). Andere vriend is wel chill maar die woont ver van mij vandaan dus zie ik af en toe. En bij de andere vrienden (nog 2) is het zo dat ze gewoon beetje nooit zin hebben in de dingen waar ik zin in heb.

Als ik geen contact meer opneem met 4 van mijn 6 vrienden dan verwatert het (dus mijn vraag zijn dit wel echte vrienden als het dus eigenlijk van mij kant moet komen)

Nu is het dus dat ik 20 ben (tijd om genieten met vrienden) en ik bijna altijd thuis zit doordeweeks en zaterdagavond :/. Ik wil mn volgend jaar volledig op mijn studie gaan richten dus eigenlijk geen werk of sporten of wat dan ook. Wat moet ik doen om gewoon een leuke vrienden groep te krijgen??
Gr.
pi_97618064
gewoon met de vrienden die je hebt een paar keer uitgaan kom je vanzelf mensen tegen
Come To Daddy
pi_97618075
Ga eens in je eentje stappen misschien ontmoet je dan ook wel mensen waar je vaker mee kan gaan stappen .
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:15:22 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_97618095
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:12 schreef mooienaamtoch het volgende:
Ik wil mn volgend jaar volledig op mijn studie gaan richten dus eigenlijk geen werk of sporten of wat dan ook. Wat moet ik doen om gewoon een leuke vrienden groep te krijgen??
Gr.
Al heb je er misschien geen tijd voor, sportschool doet wel wonderen. Veel sociaal en makkelijk contact daar.
pi_97618116
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ga eens in je eentje stappen misschien ontmoet je dan ook wel mensen waar je vaker mee kan gaan stappen .
Makkelijker gezegd dan gedaan.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_97618120
Ga eens naar een FOK! meeting.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_97618134
Drink je tot je weinig- tot totaal geen schaamtegevoel hebt; je maakt met iedereen makkelijk een praatje.

Alcohol wordt ook wel spraakwater genoemd.
pi_97618139
Wat zijn jouw hobby's en interesses dan eik?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_97618156
Teamsport zou eventueel kunnen helpen.

Heeft je opleiding / faculteit een studentenvereniging ofzoiets? Zou je je ook bij kunnen aanmelden en eens meegaan met een borrel ofzo.

Volg een cursus / workshop bij je in de buurt / stad, ook al denk je er al genoeg van te weten of denk je dat het weinig nut heeft, doe het dan voor de sociale contacten.
pi_97618200
Hobbies zijn sporten (voetbal, kickboxen). Maar voetbal is 2/3 keer in de week en ik heb al aantal keer eerder mijn studie verpest dusja ik wil niet weer gaan voetballen nu echt op mn studie richten. En bij kickboxen beetje hetzelfde verhaal en ook ik heb daar niet echt mensen die mee willen komen met mij om daar te komen sporten en in je eentje op kickboxschool is niet echt leuk:p. Daarnaast hou ik ook van uitgaan, maar in mijn eentje uitgaan lijkt me beetje raar
pi_97618368
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:16 schreef HSG het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik doe het zo vaak , in het begin is het even eng daarna ontmoet mensen waar je regelmatig mee praat en zo word het een kennissenkring.
Ja het is misschien even eng maar je moet dan ook even door de zure appel bijten.
pi_97618490
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik doe het zo vaak , in het begin is het even eng daarna ontmoet mensen waar je regelmatig mee praat en zo word het een kennissenkring.
Ja het is misschien even eng maar je moet dan ook even door de zure appel bijten.
Volgens mij zoekt hij vrienden en geen kennissenkring?

Beetje lastig om te vinden wat je zoekt, het is een beetje een kwestie van ertegenaan lopen.
Zoals hierboven al wordt aangeraden, sport is een manier of als je je volgend jaar volledig op je studie richt studenten waar je mee studeert.

Je geeft aan dat je vrienden zoekt die ook een beetje je interesses delen, de enige manier om die tegen te komen is natuurlijk je interesses om te zetten in activiteiten.
pi_97618498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan waar je uitgaat.
Het beste lijkt me dus toch een drukke club of café.
pi_97618579
Ja hmm vrienden die ik relaxed vind: Ze houden van dingen doen (die vrienden die ik nu heb een aantal dus niet):o dus gewoon de stad in, of stappen of voetballen (allemaal leuk). En ze moeten ook niet zo social akward zijn. Ja opzich als iemand aardig is en gewoon gezellig is maakt het me niet uit. Maar als iemand alleen maar aardig is en social akward dan wel:p. En ook vrienden waar het initatief van contact niet van 1 kant komt:/
pi_97618584
Zou werk en sport niet opgeven, ontmoet je altijd leuke mensen door.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_97618613
Uhm ja werk en sport.. maar ik als ik daardoor weer mn studie niet haal. Ik dacht zelf van eerst een half jaar volledig richten op studie en dan misschien weer werk en sport:o.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:36:48 #17
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_97618675
koop drugs, krijg je opeens heel veel vrienden.
wat is dit
pi_97618722
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:33 schreef mooienaamtoch het volgende:
Ja hmm vrienden die ik relaxed vind: Ze houden van dingen doen (die vrienden die ik nu heb een aantal dus niet):o dus gewoon de stad in, of stappen of voetballen (allemaal leuk). En ze moeten ook niet zo social akward zijn. Ja opzich als iemand aardig is en gewoon gezellig is maakt het me niet uit. Maar als iemand alleen maar aardig is en social akward dan wel:p. En ook vrienden waar het initatief van contact niet van 1 kant komt:/
"Ik hou van hobby's..."
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_97618773
"Ik hou van hobby's..." ?
pi_97618936
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:36 schreef Dhaha het volgende:
koop drugs, krijg je opeens heel veel vrienden.
klopt
pi_97618977
Mijn hobbies zijn:p uitgaan, gamen, sporten en gewoon chillen met vrienden thuis bij iemand ofzo.. . Maar probleem is ook ik heb alleen maar losse vrienden en geen vrienden groep:o dusja ik kan nooit met een groepje iets leuks doen. En veel van mijn vrienden hebben dan van ja met zn 2en om wat te doen heb ik geen zin in dusja
pi_97618998
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:34 schreef mooienaamtoch het volgende:
Uhm ja werk en sport.. maar ik als ik daardoor weer mn studie niet haal. Ik dacht zelf van eerst een half jaar volledig richten op studie en dan misschien weer werk en sport:o.
Een goede balans zoeken is geen kwestie van dingen uitsluiten.
Je zal alleen wat beter moeten plannen dan, en ook echt studeren als je het zo hebt geplanned en niet denken dat komt straks wel.

Volledig op je studie richten is sowieso geen succesformule, door teveel te studeren en te weinig ontspanning, werk je jezelf juist naar het punt toe dat je niet wil, het punt waarop je geen zin meer hebt om te studeren.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:55:40 #23
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_97619226
Ik herken mijzelf in jouw verhaal TS.
Alleen maakt het mij verder niet zoveel uit aangezien ik het best vind zoals het nu is.

Tja, ik denk dat het gewoon hetzelfde is als bij mij, je maakt foute vrienden. En dan bedoel ik niet drugsdealers o.i.d., maar gewoon vrienden die eigenlijk alleen maar nemen maar nooit geven. Beter dat je dan geen contact meer met ze zoekt, aangezien het je alleen maar gaat irriteren. Zelf ook gedaan en raad het zeker aan.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_97619576
Maarja gemaskerde, dan heb ik helemaal niemand meer denk ik dan als ik hun laat vallen :/. Dusja wat dan zonder vrienden door het leven gaan. Ik wil eigenlijk nog wel bevriend met ze zijn, want het kan met 4 van de 6 opzich nog wel leuk zijn (alleen 2 zie ik weinig en andere heeft het heel druk en met hun uigaan gaat ook wel moeilijk). Eentje is echt beetje social akward maar opzich wel aardig alleen houdt ook van andere dingen, en een andere is super saai:/
pi_97619974
Als je je studie niet haalt doordat je 2/3x per week sport is het tijd om een niveautje lager te proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')