Geen intresse!! Of ik moet 10 juni de jackpot winnen dan wil ik het wel kopen voor mn superduper home cinema dat ik dan ga bouwen!quote:
Allemaal voor mijn tijdquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nu nog wachten op ETA, Damskie en de rest!!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
i Top 100 van woensdag 1 juni 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
010. 209 The_Dean
017. 188 Kuno_van_Dijk
023. 136 Lithia
Netjes Dean!!!
Ik kwam even langs! hihihiquote:
In your face!quote:
sorry man..!quote:
waar zijn die goede oude tijden... dat ik 200-300-350 posts per dag haalde... en dat we 5-6 topics per dag makkelijk vulden...!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kwam even langs! hihihi
En we hadden 1500 die mocht niet te lang open blijven vond ik!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:07 schreef Bravebart het volgende:
"Volgende halte, Surinamestraat."
Wajooooo Jan, jullie hebben je eigen straat!
waarom was je er niet dan? dit was gewoon allemaal gisteravond...?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow ik weet nog wel vroeger, dat we zo hard gingen, dat ik van het werk wegging en echt naar de S-bahn (in berlijn) rende en snel naar huis ging voordat er zo weer 2-3 topics verder waren...!!
dat was echt erg mang...! Gingen soms wel 8-9 topics door op een dag, niemand was aan het werk volgens mij...!quote:
Wat zullen jullie werkgevers blij zijn geweest!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat was echt erg mang...! Gingen soms wel 8-9 topics door op een dag, niemand was aan het werk volgens mij...!
Mijn baas stond er soms versteld van hoeveel werk ik afkreeg, de stagiar voor mij deed nog minder!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat zullen jullie werkgevers blij zijn geweest!
We waren stagiair he. Ze moeten niet te veel verwachtenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat zullen jullie werkgevers blij zijn geweest!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:20 schreef jna het volgende:
[..]
We waren stagiair he. Ze moeten niet te veel verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |