quote:
Gisteren op tweakers gezien inderdaad, meteen dat sfeertje weer te pakken en witcher 2 opgestartquote:
Zal wel puik draaien met die nieuwe kaart van je niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gisteren op tweakers gezien inderdaad, meteen dat sfeertje weer te pakken en witcher 2 opgestart
Vosss? Verkeerde account?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zal wel puik draaien met die nieuwe kaart van je niet?
Jouwes doet het ook nog altijd zeer prima hier
Nee het goeiequote:
Wtf, nu een dedicated troll account aangemaakt? :pquote:
Daar heb ik er wel meer van hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wtf, nu een dedicated troll account aangemaakt? :p
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef Geralt het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/vosss
100K
Ik zag hem al staan in steamquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef DeeCruise het volgende:
[..]No-lifer achievement unlocked!
Fijn om te horen, maar had niet anders verwacht. Zorg altijd goed voor mijn hardwarequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zal wel puik draaien met die nieuwe kaart van je niet?
Jouwes doet het ook nog altijd zeer prima hier
'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:04 schreef Geralt het volgende:
Oeff, met ubersampling aan zelfs 60fps?!
Nice
Welke topics dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:42 schreef Quotidien het volgende:
Fucking google ipv elk topic te vervuilen met je simpele vraagjes.
2014 normaalquote:
Ik ben net begonnen met 1, die ga ik deze week uitspelen. En dan is 2 aan de beurtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:27 schreef mschol het volgende:
ik moet 1 volgens mij nog uitspelen, 2 nooit aan begonnen![]()
Ik ben benieuwd wat mijn nieuwe bak doet met the witcher 2, BF3 draait hij namelijk soepel op ultra..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Fijn om te horen, maar had niet anders verwacht. Zorg altijd goed voor mijn hardwareMet de nieuwe draait het idd prima, met ubersampling aan en alles op ultra stabiel op 60 frames. Ben alleen nog aan het overwegen om er een andere kaart bij te zetten als dedicated Physx kaart.
Good luck, ubersampling is een bitch om te draaien!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:49 schreef invine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat mijn nieuwe bak doet met the witcher 2, BF3 draait hij namelijk soepel op ultra..
Ja dat zal hem waarschijnlijk wel de das omdoenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Good luck, ubersampling is een bitch om te draaien!
Welke kaart heb je? De game is ook zonder ubsersampling maar met alles op ultra enorm mooi om te zien, ubersampling is dan ook een soort van brute force rendering, niet de meest optimale manier om mooi beeld te krijgen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:43 schreef invine het volgende:
[..]
Ja dat zal hem waarschijnlijk wel de das omdoenvan de week maar eens proberen.
EVGA Geforce GTX 650 Ti Boost superclocked 2GB, midrange kaartjequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Welke kaart heb je? De game is ook zonder ubsersampling maar met alles op ultra enorm mooi om te zien, ubersampling is dan ook een soort van brute force rendering, niet de meest optimale manier om mooi beeld te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |