Pc. Ik blijf bij fable 3. Vind ik toch beter en leuker.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:33 schreef drumstickNL het volgende:
Met de PC of op de xbox? Op de PC is het zeker niet perfect maar verre van slecht ook.
Fable 3 beter noemen dan The Witcher 2?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Pc. Ik blijf bij fable 3. Vind ik toch beter en leuker.
Fable 3 ook maar in hetzelfde rijtje plaatsen als een Witcher 2 of Skyrim -_- Wat is er mis met je?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Pc. Ik blijf bij fable 3. Vind ik toch beter en leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Fallout nog beter dan ze allemaal bijelkaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:33 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Fable 3 ook maar in hetzelfde rijtje plaatsen als een Witcher 2 of Skyrim -_- Wat is er mis met je?
Ja zie je, rot camera.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:41 schreef DragonFodder het volgende:
de camera bij The Witcher 2 (pc) is bij mij nogal schokkerig (ligt niet aan framerate, verder loopt de game heel soepel), en om één of andere reden ligt de tactische combat me niet, waardoor het nogal moeilijk spelen is voor me. Jammer, want de sfeer en verhaal en presentatie vind ik helemaal top!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef The_Substitute het volgende:
DF moet volgens mij gewoon wat minder koffie drinken.Dat sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
DeeCruise dat moet je wel doen hoor. Het is geen Skyrim, maar zeker een hele puike gamequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:51 schreef DeeCruise het volgende:
Eigenlijk nooit mee verder gegaan, net als bij de eerste witcher. Enorm slecht, ik weet het.......
I know... Bij deel 1 kwam ik vrij snel vast te zitten waarna ik heb hem laten liggen, deel 2 ben ik niet aan begonnen toen ik zag wat ubersampling deed met mijn frameratequote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:03 schreef vosss het volgende:
[..]
DeeCruise dat moet je wel doen hoor. Het is geen Skyrim, maar zeker een hele puike game![]()
Deel 1 ben ik in eerste instantie niet voorbij de tutorial gekomen en toen was ik er al klaar mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
I know... Bij deel 1 kwam ik vrij snel vast te zitten waarna ik heb hem laten liggen, deel 2 ben ik niet aan begonnen toen ik zag wat ubersampling deed met mijn framerate
Heb deel 1 destijds op aanraden van een collega gekocht, en dan de enhanced edition.. Redelijk eind gekomen maar bij een bossfight echt afgehaakt na 30 pogingen en daarna niet meer opgepakt. Deel 2 bij de launch via usenet meegepikt, maar bij het aantal framerates afgehaakt. Ik heb meegekregen dat daar nu ook een enhanced edition van is waarbij ubersampling wel op deze kaart zou draaien, maar om eerlijk te zijn is er nog dusdanig veel gamemateriaal wat ik moet spelen dat ik er de komende maanden toch niet aan toe zou komen...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Deel 1 ben ik in eerste instantie niet voorbij de tutorial gekomen en toen was ik er al klaar mee.
Deel 2 kan je alles vol open gooien behalve ubersampling en dan nog is het to date 1 van de mooiste games voor mij qua graphics
Daarna heb ik deel 1 gekocht, highres texturepack eroverheen en gaan met die banaan.
Zeer puike games. Die moet je echt wel even spelen. Ff doorbijten in het begin, maar als je erin zit echt gaaf![]()
Herkenbaar lijstje:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef vosss het volgende:
Zoals nu zegmaar.
FC3, AC3, ME3, The Walking Dead laatste Ep, Hitman etc etc.
Moet allemaal nog uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |