Ik ben inmiddels ook verder, wist niet dat ik hem ook gewoon omver kon LULLENquote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef RickoKun het volgende:
FFFFFFFFFFUUUUUU-
Ik krijg die Aryan nog wat dus écht niet dood hé? Ik speel hem op hard difficulty.
Tevens kan ik geen potions gebruiken want dan moet ik meditaten.
Hoe de fuck krijg ik gasten met een schild omver? Hij absorbed alles en AARD sign heeft ook geen zin, aangezien Gerald stil blijft staan en zodra ik weer kan bewegen, is aard ook al uitgewerkt bij die andere sjap
Dude speel jij the witcher + skyrim + minecraft allemaal tegelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook verder, wist niet dat ik hem ook gewoon omver kon LULLEN
Door elkaar heenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude speel jij the witcher + skyrim + minecraft allemaal tegelijk?
De diamond pickaxe nog niet gevonden in Skyrim?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Door elkaar heenIk ben nu weer een beetje verveeld met skyrim dus wissel ik the witcher 2 en minecraft af
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:16 schreef Jump het volgende:
[..]
De diamond pickaxe nog niet gevonden in Skyrim?
Ubersampling op een 470 is ook een beetje overkill. Geprobeerd op een andere bak met 2x een gtx580 in sli en dan nog een framedrop van 30 frames halenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef drumstickNL het volgende:
Ik moet 'm nog steeds uitspelen maar durf 'm niet meer op te starten, übersampling heeft m'n GTX 470 kapot gemaakt.
Ik niet. Was een toffe game maar eigenlijk voel ik geen enkele drang om de andere verhaallijn te gaan spelen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:46 schreef Geralt het volgende:
Schop omhoog voor deze ubervette game
Wie speelt hem nog? Binnenkort toch de xbox release? Of issie al uit op de xbox?
Ik wacht op de Xbox releasequote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:46 schreef Geralt het volgende:
Schop omhoog voor deze ubervette game
Wie speelt hem nog? Binnenkort toch de xbox release? Of issie al uit op de xbox?
Zou ik toch een keer doen, als ik jou was. Behalve dat je in dezelfde gebieden zit, zijn alle quests anders en voelt het verhaal toch anders aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:47 schreef Thanatos45 het volgende:
Ik niet. Was een toffe game maar eigenlijk voel ik geen enkele drang om de andere verhaallijn te gaan spelen...
Gastquote:
Uit principe had ik het nooit genomen maar ik moest wel want skyrimquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:28 schreef drumstickNL het volgende:
Jep; de foto van Triss op Steam heeft mij overgehaald om 'm te kopen.
(al weet ik dat jij geen steam hebt.)
Altijd beter dan Origin hé?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Uit principe had ik het nooit genomen maar ik moest wel want skyrim
Ik kan daar gezien mijn reputatie geen uitspraken over doen. Ik schaam me al enorm dat ik steam heb nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |