Knap gedaan hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:02 schreef RetepV het volgende:
Hier, foto'tje van mijn been om mijn medeleven te betuigen.
[ afbeelding ]
Geen plaatjequote:Op donderdag 2 juni 2011 15:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Scheenbeen zit wel voor het gebroken kuitbeen op de foto, moet je even doorheen kijken.
Voor de operatie:
[ afbeelding ]
Na de operatie:
[ afbeelding ]
Bij mij was alles in puin, voet zat dwars aan de enkel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bot was dan ook dusdanig schuin doorgebroken, dat alleen schroeven voldoende waren.
Bij een rechte breuk kan ik wel inbeelden dat een plaatje nodig is, want dan hebben alleen schroeven geen zin.
Rustig aan hèquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:43 schreef Ole het volgende:
De breuk in mijn kuit is alleen gezet. Die waren zo 'geknakt' dat gewoon rechtzetten voldoende was. Maar dat deed wel weer extra pijn![]()
Nou ja, 'lopen' valt nogal tegen. Is nog pijnlijk en doordat alles zit ingepakt kan ik alleen maar babystapjes doen. Elke dag even oefenen, en als het pijn gaat doen stoppen..
Mijn voet was heel normaal, wel zwelling die ik niet eens zag....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij mij was alles in puin, voet zat dwars aan de enkel.Ik mocht daarom 4 maanden in het gips voordat ik de boel weer mocht belasten....tja, dat krijg je als er schroeven afbreken.
Jammer is wel dat ik er nog steeds behoorlijke restverschijnselen van heb overgehouden, eenmaal kapot komt nooit meer 100% goed met enkels. Ik heb al verscheidene mensen met enkelbreuken gesproken in de loop der jaren die helaas bevestigen dat ze toch beperkingen hebben met de gebroken enkel.
Ik heb wel een twee leuke plaatjes en een zooi schroeven ergens in huis.....klein herinneringscadeautje om nooit meer, zonder goed op te letten, 4 dagen voor Kerst even een lege pot bruine bonen in de glasbak te gaan doen.![]()
Bij mij was het mij meteen duidelijk dat het helemaal mis wasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn voet was heel normaal, wel zwelling die ik niet eens zag....![]()
Ik had een plaatje met 5 schroeven en een extra schroef voor het andere bot. Google op weber, plaatje stond ook in het vorige topic.
Maar toen het gips eraf ging, was mijn been niet dunner of dikker.
Weber C is het bij mijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn voet was heel normaal, wel zwelling die ik niet eens zag....![]()
Ik had een plaatje met 5 schroeven en een extra schroef voor het andere bot. Google op weber, plaatje stond ook in het vorige topic.
Maar toen het gips eraf ging, was mijn been niet dunner of dikker.
Ik zag er niks geks aan. Het deed alleen alderbarstend pijn als ik erop stond. Maar ik moest na een feestelijke nacht wel erg pissen, dat was het belangrijkste.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij mij was het mij meteen duidelijk dat het helemaal mis was....lig ik daar naast de glasbak en komt er een jong stel kijken want ze zagen me vallen maar niet meer overeind komen....Denkt je dat je enkel gebroken is? Denk het wel want de voet zit er dwars aan.
Overigens helemaal geen pijn op dat moment...lang leve de natuurlijke pijnstillers in je lichaam.
Dus hebben ze me weggebracht in hun auto richting Eerste Hulp en daar zit je dan...wachtend tot iemand je pootje weer rechttrekt.....zonder verdoving.
Daarna even familie bellen dat ze even niet moeten schrikken maar dat ik even een paar dagen niet beschikbaar ben.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zag er niks geks aan. Het deed alleen alderbarstend pijn als ik erop stond. Maar ik moest na een feestelijke nacht wel erg pissen, dat was het belangrijkste.
Ik mag hem sinds woensdag tot 50% belastenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik jullie een raad mag geven.... Al mag je je been niet belasten, maak gewoon de beweging, al is het alleen in je hoofd. Ik denk dat het mij veel heeft geholpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |