Je breuk ziet er uit alsof het ongeveer dezelfde breuk is die ik had. Ik heb na de operatie 6 weken in het gips gezeten. Daarna kon ik al vrij snel weer een beetje lopen (dagelijkse vooruitgang).quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef Jeroen_O het volgende:
Ik werd net door Ole op dit topic geattendeerd.. Allemaal lotgenoten, leuk!
Ik heb ook mijn enkel gebroken (half augustus) en heb ook een plaat gekregen + schroeven, zie de foto!
Nu heb ik een vraagje; hoe lang zijn jullie al bezig (of geweest) met revalidatie? Het zal ongetwijfeld ergens op deze pagina's staan, maar zijn er veel om door te lezen.. Op oktober gaat mijn gips ervan af, hoe lang ben ik dan nog bezig..?
[ http://imageshack.us/photo/my-images/32/img20110902wa0002.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Ok, duidelijk verhaal! Dan is het bij jou sneller genezen als bij de poster boven jouw bericht. Na hoe lang nadat het gips eraf was kon je weer autorijden? Ik hoop dat het in januari goed genezen is, dan gaan we op wintersport..quote:Op maandag 19 september 2011 20:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je breuk ziet er uit alsof het ongeveer dezelfde breuk is die ik had. Ik heb na de operatie 6 weken in het gips gezeten. Daarna kon ik al vrij snel weer een beetje lopen (dagelijkse vooruitgang).
3,5 weken nadat het gips eraf ging, ben ik voor 2,5 weken naar de VS gegaan. Daar was ik nog behoorlijk beperkt in wat ik kon doen, vooral afstanden of snel lopen waren een probleem.
Maar ik heb daar ook 240 km gefietst in 2 dagen en dat was kennelijk een wondermiddel, want daarna kon ik eigenlijk weer normaal lopen.
Ik heb 4 maanden nadat ik mijn enkel brak mijn normale sportregime weer opgepakt (paar keer per week hardlopen, paar keer per week sportschool en ben er ook nog bij gaan voetballen) en nu heb ik een blessure aan mijn andere been. Wat mij er overigens niet van weerhoudt om over 20 dagen een halve marathon te lopen.
Kortom: het hangt helemaal van je fitheid voor de operatie en het soort breuk af.
Acheraf gezien ben ik er bijzonder goed afgekomen.
Jemig, dan ben je al lang bezig zeg. Was het een gecompliceerde breuk ofzo dat het zo lang duurt?quote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
7 mei gebroken, 16 mei geopereerd en ben nu nog aan het revalideren... Lopen zonder krukken kan ik net drie weken, maar het gaat erg moeizaam. Ben al zo'n 40 keer bij de fysio geweest en moet thuis ook meerdere malen per dag oefenen.
Ik had mijn linkerenkel gebroken en kon volgens mij na anderhalve week wel weer autorijden.quote:Op maandag 19 september 2011 21:17 schreef Jeroen_O het volgende:
[..]
Ok, duidelijk verhaal! Dan is het bij jou sneller genezen als bij de poster boven jouw bericht. Na hoe lang nadat het gips eraf was kon je weer autorijden? Ik hoop dat het in januari goed genezen is, dan gaan we op wintersport..
Heb jij nog veel pijn? Het ging best goed maar vandaag kan ik ineens nauwelijks lopen zoveel pijn doet het. Snap niet hoe dat nu weer komt. Nou ja, lig sinds ik thuis ben met pootje omhoog. Hopelijk morgen beter.quote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
7 mei gebroken, 16 mei geopereerd en ben nu nog aan het revalideren... Lopen zonder krukken kan ik net drie weken, maar het gaat erg moeizaam. Ben al zo'n 40 keer bij de fysio geweest en moet thuis ook meerdere malen per dag oefenen.
Ole: bij mij blijven ze maar brieven sturen dat de krukken terug moeten, terwijl ik telkens bel en ze zeggen dat ik ze tot eind november mag lenen... Die dingen zijn dan allang drie keer terugbetaald door de verzekering. Dikke winst voor ze dus...
Achillespees ook hier. Moet veel stretchen. Ik loop nu ook vrij veel (van station naar werk, op het werk zelf) Dat gaat de ene dag stukken beter dan de andere.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Heb voornamelijk last van mijn achillespees na teveel oefenen en ik heb ook een heel klein plekje bovenop mijn voet wat helemaal uitstraalt als ik erop druk...
Oh wat balen, het ging zo goed. (Ik lees voornamelijk mee)quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef Ole het volgende:
Even wat minder goed nieuws. Fysio is niet helemaal tevreden. Komende week weer naar het ziekenhuis voor een foto.
Ik moest me niet al te veel zorgen maken.. maar toch
Dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Oh wat balen, het ging zo goed. (Ik lees voornamelijk mee)
Kan me voorstellen dat je je dan toch een beetje zorgen maakt.
Ik hoop voor je dat ze niks vervelends vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |