Succesquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ben nog steeds bezig met oefeningen en fysio. Heb ook nog de krukken nodig.
Wel loop ik 's avonds een rondje door de wijk heen (met krukken) om alvast te wennen aan een goede loophouding.
We komen er wel!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ben nog steeds bezig met oefeningen en fysio. Heb ook nog de krukken nodig.
Wel loop ik 's avonds een rondje door de wijk heen (met krukken) om alvast te wennen aan een goede loophouding.
Ik wou eigenlijk morgen de laatste.dag in nijmegen meelopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:59 schreef tong80 het volgende:
Er zit nog steeds geen Tour-etappe in ole ?
Niets. van mijn ouders. Ding heeft half Nederland al gezien. Maar bij de.kringloop bij hun (vinkeveen) schijnen er meerdere te staan voor weinig. Ik heb een dunlop. Ik weet dat de eerste eigenaar altijd dure dingen kocht.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Mag ik vragen wat jij hebt uitgegeven aan die hometrainer? Ik zat zelf ook al te denken om er een te kopen maar er zit ook veel goedkope rommel tussen.
Mijn ma heeft er ook één gekocht via internet. Tweede hands maar niks mis mee.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Mag ik vragen wat jij hebt uitgegeven aan die hometrainer? Ik zat zelf ook al te denken om er een te kopen maar er zit ook veel goedkope rommel tussen.
Al vanaf dat het gebeurd is. Alle dingen die anders zo normaal zijn zijn het ineens niet meer. Vanaf het in bad gaan, de deur uit, tram/ trein, winkels, fietsen die dwars over straat liggen, slechte bestrating tot aan naar een concert gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd niet het gevoel dat je het gezond zijn voor normaal beschouwen terwijl er mensen met jullie probleem heel hun leven zitten.
Mooi om te lezen wel dat het goed komt met jullie.
Het gaat wel goed vooruit, en ik denk wel dat ik gewoon burowerk.kan doen. Heb maandag lekker gelopen en tram in geweest. Ongeveer wat ik straks ook moet kunnen. Kan wel maar moet wel twee dagen.rustig aandoen erna. En lesgeven vergt sowieso al veel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat vervelend Ole! Hoe lang ben je nu uit het gips?
Merk je nog wel veel progressie?
Jullie zijn er wel een stuk langer zoet mee dan ik, dat is wel duidelijk!
fijn dat het bij.jou zo lekker.gaat hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat vervelend Ole! Hoe lang ben je nu uit het gips?
Merk je nog wel veel progressie?
Jullie zijn er wel een stuk langer zoet mee dan ik, dat is wel duidelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |