over twee weken kan ik weer krabbenquote:
Gefeli! Ik ga na 29 juni fietsen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb eergisteren één kilometer gefietst in de oefenzaal bij de fysio.
PS: eerste post op FOK! vanaf mijn gloednieuwe laptop.
Home trainer ole ?quote:
Wat een mooi schijnende blinkende postquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
bij de.fysio. Die masseert mijn been en schouders ook meteen.O+quote:
Ik zie het, je typt werkelijk prachtigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En mijn nieuwe computer...nou ja nieuwequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie het, je typt werkelijk prachtig
Ik mocht al een beetje belasten. Belast het nu de laatste dagen nog ietsje meer, ben al over de 7 weken gips, en volgens mij heb ik een week te lang gips( Hij zei ene keer nog 3 weken, ander keer 4 ) . Dan donderdag naar fysio om boel los te maken en kijken hoeveel ik kan/ mag belasten met krukken. Het gaat nu snel vooruit! Ik weet nu al niet meer hoe ik dat 4 weken gedaan heb op één beenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nog 2 nachtjes en ik mag langs het ziekenhuis voor controle. Dan is het 6 weken na de operatie en ik hoop dat alles nog goed zit en ik mag beginnen met belasten.
Fysio gaat goed. Ik kan mijn voet nu helemaal haaks zetten in een hoek van 90 graden. Daarna moet de beweeglijkheid nog meer worden vergroot.
Nu wel.quote:
Lekker!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |