Niet je been belasten. Maar als je je been gebruikt zoals he maquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik mag hem sinds woensdag tot 50% belastenValt nog niet mee, maar elke dag een beetje beter.
dat bedoel je..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet je been belasten. Maar als je je been gebruikt zoals he ma
Krukken gebruiken maar wel een beetje steunen op je been is gedeeltelijk belasten hoor!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef trovey het volgende:
Ik vond het al een beetje vreemd om je been 50% te belasten...je gebruikt je been of niet.
Altijd leuk om over krukken te lezen door een Rotterdamse.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Krukken gebruiken maar wel een beetje steunen op je been is gedeeltelijk belasten hoor!
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd leuk om over krukken te lezen door een Rotterdamse.
Wat een gore praatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:45 schreef Ole het volgende:
Kan iemand me even komen masseren, heb een stijve nek
En zo brak ik dus de schroeven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Krukken gebruiken maar wel een beetje steunen op je been is gedeeltelijk belasten hoor!
Ik was na die 4 maanden gips 3 kilo afgevallenquote:Op zondag 5 juni 2011 08:02 schreef Ole het volgende:
enneh... afvallen is verdomde lastig met pootje in gips Sterker nog, valt al niet mee om op gewicht te blijven. En ik eet echt al minder en zo, maar ja, lig meer dan 12 uur per dag en anders zit ik stil
Maar ja, elke breuk is ook weer anders he!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wel opvallend dat ze zoveel afwijken qua procedures:
Wel gips na de operatie/geen gips na de operatie.
Schroeven eruit na herstel/schroeven erin laten na herstel.
Beenhaar wegscheren voor operatie/beenhaar laten zitten voor operatie.
Wat betreft dat laatste, hebben ze bij mij het haar laten zitten. Want het scheren kan wondjes veroorzaken, wat weer een bron van infecties kan zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |