thanks, ik was de 'D' in het typenummer vergeten, nu klopt hij. Prijs navenant aangepast.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:13 schreef mirelia het volgende:
De laptop in je link is een hele andere (i3, 4GB, 320GB) dus ik denk niet dat je van die nieuwprijs uit moet gaan.
Het is niet dat ik je bod niet gezien heb, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet omwille van 2 weken sporadisch gebruik de helft van de prijs eraf ga halenquote:
Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs ¤ 495,- op woensdag 15 december 2010.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:23 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het is niet dat ik je bod niet gezien heb, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet omwille van 2 weken sporadisch gebruik de helft van de prijs eraf ga halen.
Er is een verschil tussen een fair bod en voor een duppie op de eerste rang willen zitten. Dat hij wat maanden in het magazijn heeft gelegen voor ik hem kocht doet niks af aan het apparaat en alhoewel technologie gewoon doorgaat is het basissegment stukken minder gevoelig voor dit soort ontwikkelingen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs ¤ 495,- op woensdag 15 december 2010.
De laptop is dus al 6 maanden niet meer leverbaar en ¤ 260,- is meer dan de helft van ¤ 495,- De prijzen dalen vrij snel hoor![]()
Maar goed, kijk maar
Het gebrek aan interesse zegt denk ik wel genoeg over de prijs die jij vraagt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:08 schreef Wiebelkont het volgende:
Kick. Nog mensen die naar waarde willen bieden?
Moet ik dit beschouwen als een tegemoetkoming naar mijn minimum verkoopprijs of ben je gewoon zuur omdat ik niet akkoord ga met jouw prijs?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het gebrek aan interesse zegt denk ik wel genoeg over de prijs die jij vraagt.
Geen van beide, gewoon zoals het er staatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:37 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Moet ik dit beschouwen als een tegemoetkoming naar mijn minimum verkoopprijs of ben je gewoon zuur omdat ik niet akkoord ga met jouw prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |