toen de wedstrijden met Verkerk had ik wel genoten (t/m de halve finale) en verder vond ik het Belgisch tennis in Parijs ook leukquote:
Ik vind het anders een dondersgoeie reden om iemand op staande voet de deur uit te gooien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef FutureFairytale het volgende:
en je baan kwijt na 1 zo'n nachtje....
Uiteraard zijn daar foto's van o.a. deze:quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
En ook terug gelezenIs er heel toevallig een foto van BabiJ op Apollo? Ik zat er net in de auto aan te denken, en ik schoot weer vol van dat geweldige gebaar
Vind je het goed als ik deze naar mijn zusquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef golfer het volgende:
Uiteraard zijn daar foto's van o.a. deze:
[ afbeelding ]
Terecht, maar hoe was ze in vredesnaam op dat idee gekomen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het anders een dondersgoeie reden om iemand op staande voet de deur uit te gooien.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Vind je het goed als ik deze naar mijn zusmail met een verhaaltje erbij?
ik ook, dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het anders een dondersgoeie reden om iemand op staande voet de deur uit te gooien.
Zo kennen we je weer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef FutureFairytale het volgende:
verjaardag in Wateringen was best leuk ook al kon ik maar 1 iemand daar. ze weten wel wie ik ben want had echt weer een 'FF-actie'...
puntje taart met dot slagroom ernaast eten
ik wil met plastic vorkje een stukje 'snijden', breekt het vorkje doormidden, schiet de taart tegen de slagroom (en op de grond), vliegt de slagroom op mn shirtje, mn vestje, mn broek, mn haar en op mn voorhoofd
ben overigens op tijd weggegaan; toen gingen ze drankspelletjes spelen
wat een knap ventje. wordt ie al gauw 18?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard zijn daar foto's van o.a. deze:
[ afbeelding ]
Af! Ouwe vieze vrouw!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een knap ventje. wordt ie al gauw 18?
oja dat is zo... zeg dat heel gauw verkeerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo kennen we je weer.![]()
En je kon niet 1 iemand, maar je kende maar 1 iemand.
Ja ik heb geen idee, ik had het niet achter haar gezocht. Ze werkte al heel wat jaren bij ons, maar haar directe collega's waren er niet verbaasd over. Ik vond het echt een leuke, lieve meid. Maar dit is zoiets ongelofelijks, ik kan er niet over uit. Ik snap ook echt niet waarom ze zoiets zou doen...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef golfer het volgende:
Terecht, maar hoe was ze in vredesnaam op dat idee gekomen?
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Lein er is er nog eentje
[ afbeelding ]
/spammmmm omdat het kannnnnnnn
Mailtje aan zus:quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Lein er is er nog eentje
[ afbeelding ]
/spammmmm omdat het kannnnnnnn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hadden die directe collega's nog gezegd waarom ze er niet verbaasd over waren? bedoel ik mee of ze voorbeelden hadden ofzo..quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee, ik had het niet achter haar gezocht. Ze werkte al heel wat jaren bij ons, maar haar directe collega's waren er niet verbaasd over. Ik vond het echt een leuke, lieve meid. Maar dit is zoiets ongelofelijks, ik kan er niet over uit. Ik snap ook echt niet waarom ze zoiets zou doen...
Nouja ze was al eerder na een avondje stappen direct doorgegaan geloof ik. Maar stomdronken was ze nog niet eerder geweest op werk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef FutureFairytale het volgende:
hadden die directe collega's nog gezegd waarom ze er niet verbaasd over waren? bedoel ik mee of ze voorbeelden hadden ofzo..
Ze was haar baan zat? Er was iets geknapt in haar?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja ik heb geen idee, ik had het niet achter haar gezocht. Ze werkte al heel wat jaren bij ons, maar haar directe collega's waren er niet verbaasd over. Ik vond het echt een leuke, lieve meid. Maar dit is zoiets ongelofelijks, ik kan er niet over uit. Ik snap ook echt niet waarom ze zoiets zou doen...
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mailtje aan zus:*snif*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
beeldig hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:25 schreef golfer het volgende:
Schoondochter en ik zijn wel gek op elkaar en we posren echt nooit voor van die spontane foto's::
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |