abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97605223

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_97605443
Vergeet alles wat ik gezegd heb. Ook al zou het iets betekenen zou ik waarschijnlijk toch gewoon niks doen.
pi_97605547
Wat gaat er gedaan worden morgen?? Het is hemelvaart, hier is slootpop met bandjes en kroeg waar half wormerveer komt. Wel zin in , was vorig jaar ook al onwijs gezellig *O* *O* *O*
pi_97605578
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
Wat gaat er gedaan worden morgen?? Het is hemelvaart, hier is slootpop met bandjes en kroeg waar half wormerveer komt. Wel zin in , was vorig jaar ook al onwijs gezellig *O* *O* *O*
Stootpop? :') Wormerveer? :')
pi_97605605
Fietsen met familie , vrienden en vrienden van zus op de veluwe :')
pi_97605606
quote:
Ik was meegevraagd naar Citymoves; maar moest helaas nee zeggen omdat morgen mijn eerste werkdag is bij mijn nieuwe bijbaan... mixed feelings...
  donderdag 2 juni 2011 @ 00:03:28 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97605617
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat voor gala's zijn dat? waar zijn gala's?

ik ken alleen maar niet relevante gala's. en galas waar ik niet welkom ben
Ik zou vandaag naar een soort van gala gaan maar dat ging niet door.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 2 juni 2011 @ 00:03:49 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97605639
quote:
Helemaal niks. *O*
C'est la vie
pi_97605658
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zou vandaag naar een soort van gala gaan maar dat ging niet door.
*flauwe modus*.... smste ze niet terug?
pi_97605726
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Stootpop? :') Wormerveer? :')
Vanwaar nou die smiley's , is hier heel erg gezellig hoor. Gewoon bandjes en kroeg en boel jongeren hier.
pi_97605792
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Vanwaar nou die smiley's , is hier heel erg gezellig hoor. Gewoon bandjes en kroeg en boel jongeren hier.
Klinkt 'n beetje alsof het een keer per jaar helemaal los gaat en alle locals dat geweldig vinden en raar gaan doen, maar dat er eigenlijk geen fuck aan is.
pi_97605832
Ik was liever naar een festival gegaan dan gaan fietsen. Maar ach, het zal wel gezellig worden.
pi_97605847
voetbal om 8 uur, gaaaap

Verbouwen vanaf 13 uur
  donderdag 2 juni 2011 @ 00:08:31 #14
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97605906
ik ga fitnessen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97605929
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Waaghals het volgende:
ik ga fitnessen
Ik ga eens zien of morgen de sportschool geopend is. Hoop van wel.
  donderdag 2 juni 2011 @ 00:09:02 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97605934
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

*flauwe modus*.... smste ze niet terug?
Nee ik zou niet eens met een vrouw gaan maar met een vriend.
C'est la vie
  donderdag 2 juni 2011 @ 00:09:26 #17
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97605964
Kranten uit 1900 inscannen , van 15.00 tot 23.00.

Ook altijd weer een feest -O-
pi_97606020
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klinkt 'n beetje alsof het een keer per jaar helemaal los gaat en alle locals dat geweldig vinden en raar gaan doen, maar dat er eigenlijk geen fuck aan is.
Niets raar doen in Wormerveer, organiseren ze gewoon een boel aan kroegtochten en kleine festivalletjes die hartstikke gezellig zijn.
  donderdag 2 juni 2011 @ 00:10:51 #19
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97606049
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee ik zou niet eens met een vrouw gaan maar met een vriend.
(no homo) moet je er dan achter zetten, anders krijgen wij een (wellicht) verkeerd beeld van jou :P
pi_97606102
Ik ga morgen maar weer eens met m'n mtb weg. Verder niet echt plannen. Dauwpop is wel redelijk in de buurt, maar 45 euro vond ik iets teveel aangezien er niet echt iets staat wat ik wil zien.
  donderdag 2 juni 2011 @ 00:13:57 #21
179534 Waaghals
pi_97606222
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ga eens zien of morgen de sportschool geopend is. Hoop van wel.
van 9 tot 14 hier
dus moet nog beetje op tijd op staan
pi_97606242
voetbaltoernooieren!
Finally, someone let me out of my cage
pi_97606247
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Waaghals het volgende:

[..]

van 9 tot 14 hier
Jij gaat ook iedere dag ofniet? Pro bodybuilder ofzo?
  donderdag 2 juni 2011 @ 00:14:57 #24
179534 Waaghals
pi_97606278
6x per week ;)
pi_97606351
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Waaghals het volgende:

[..]

van 9 tot 14 hier
WTF :|
Impressive. Ik houd het er nooit lang uit daar :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')