abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97604823
Ik heb een paar dagen terug een afzuigkap gekocht op marktplaats. Nu vroeg ik mij echter af hoe ik deze kan ophangen. Achterop zitten namelijk twee grote rechthoekige gaten, echter kan ik nergens beugels vinden die hier eventueel in moeten. Zie ook het plaatje.

Het type afzuigkap is Bauknecht dkel 3660. Heeft iemand een idee hoe ik hem dan wel kan ophangen en wat ik daar dan voor nodig heb?

[ Bericht 7% gewijzigd door Grooviee17 op 02-06-2011 00:02:42 ]
pi_97612173
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef Grooviee17 het volgende:
Ik heb een paar dagen terug een afzuigkap gekocht op marktplaats. Nu vroeg ik mij echter af hoe ik deze kan ophangen. Achterop zitten namelijk twee grote rechthoekige gaten, echter kan ik nergens beugels vinden die hier eventueel in moeten. Zie ook het plaatje.

[ link | afbeelding ]

Het type afzuigkap is Bauknecht dkel 3660. Heeft iemand een idee hoe ik hem dan wel kan ophangen en wat ik daar dan voor nodig heb?
Zou zelf vier keukenkast schroefhaken in de muur schroeven in een 8 mm fischer plugje.

Jeroentje.
pi_97612185
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 07:40 schreef jpajs het volgende:

[..]

Zou zelf vier keukenkast schroefhaken in de muur schroeven in een 8 mm fischer plugje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aftekenen van de gaatjes een duimstok, meetlint, potlood en een waterpas.

Voor de gaatjes heeft u nodig een stevige slagboormachine.

Indraaien met een schroevendraaier en een verstelbare Baco
Jeroentje.
pi_97612765
Het lijkt inderdaad of je er nog een montagebeugel voor nodig hebt.
Je hebt voor keukenkastjes speciale beugels om ze op te hangen. Vanaf de foto gezien zouden die in de vierkante uitsparingen passen. En anders creatief zijn, zo zwaar zijn die dingen doorgaans niet.
met een koekje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')