Als je zegt dat ze niets zinnigs te zeggen heeft neem je de tweede partij van Nederland niet serieus. Of je het nou met ze eens bent of niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:49 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hoe groot je partij is zegt niets over hoe zinnig het is wat je zegt. Wil je zeggen dat de NSDAP zulke zinnige dingen zei, is het zinnig om te zeggen dat alle problemen van de Joden komen?
Nee, ik neem ze niet serieus nee, als je met idiote voorstellen komt zoals een kopvoddentaks of Marokkanen door hun benen schieten, dan kan ik je niet serieus nemen. Je moet een keer het boek 'Undercover bij de PVV' lezen, dan kom je te weten wat er allemaal achter zit. Het is gewoon een grote poppenkast van een pro-Israëlische partij.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:11 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Als je zegt dat ze niets zinnigs te zeggen heeft neem je de tweede partij van Nederland niet serieus. Of je het nou met ze eens bent of niet.
Ik heb niet op de PVV gestemd hoor, maar kan jij de PvdA na jarenlang allochtonen te hebben dood geknuffeld nog geloofwaardig noemen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:15 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee, ik neem ze niet serieus nee, als je met idiote voorstellen komt zoals een kopvoddentaks of Marokkanen door hun benen schieten, dan kan ik je niet serieus nemen. Je moet een keer het boek 'Undercover bij de PVV' lezen, dan kom je te weten wat er allemaal achter zit. Het is gewoon een grote poppenkast van een pro-Israëlische partij.
PvdA gaat nog veel verder met gelijkheid voor iedereen én voor zichzelf...quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Ik heb niet op de PVV gestemd hoor, maar kan jij de PvdA na jarenlang allochtonen te hebben dood geknuffeld nog geloofwaardig noemen?
Met zo iemand wil ik op diner gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:10 schreef BWolf het volgende:
Ze ziet eruit als een Russische importbruid
Waarom constant de PVDA erbij halen, zeepoogquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Ik heb niet op de PVV gestemd hoor, maar kan jij de PvdA na jarenlang allochtonen te hebben dood geknuffeld nog geloofwaardig noemen?
Waarom zou je je in de politiek moeten verdiepen om zo nu en dan naar de tieten en het hoofd van Agema te kunnen kijken?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:38 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Om eerlijk te zijn heeft de politiek me nooit echt kunnen boeien, maar Fleur mag er wel wezen.
Zeer aantrekkelijke dame.
Misschien me toch maar eens in de politiek gaan verdiepen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat nog wel een beetje, maar je ziet vaak de betere foto's en als ze zwaar opgemaakt etc. is. Ze heeft natuurlijk ook haar lagere tuinbouwschool-kant:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:58 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Scheit aan de politiek, maar wil toch niks missen van Fleur!
Tja, niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde smaak, maar ik vind haar persoonlijk wel woest aantrekkelijk.
Sexy dame, vaak gekleed in strakke mantelpakjes![]()
[ afbeelding ]
Ja, alleen jammer van dat accent.quote:
Je hebt gelijk. Dit was een kwalijke slip over de tong. Derde partij van Nederland. En dus moet je ze serieus nemen, en hun achterban ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet in de Tweede Kamer, want de PvdA is de tweede partij van het land(niet in de peilingen, als je daar op doelt). Leer je feiten kennen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:32 schreef Redbullchick het volgende:
Je hebt gelijk. Dit was een kwalijke slip over de tong.
quote:
Vooruit. Om jouw een plezier te doen. Sla 'm op en vergroten maar!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef Hexagon het volgende:
Sinds ze haar bril heet laten weglaseren is Fleur niet interessant meer
Ik zie dat Mohammed Enait van een afstandje naar haar ass zit te kijken. Enait is trouwens een Surinamer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:59 schreef Redbullchick het volgende:
Kijk die Marokkaantjes kijken!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die NL stringquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:59 schreef Redbullchick het volgende:
Kijk die Marokkaantjes kijken!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |