abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:24:50 #1
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_97600343
Ik moet een 3 tal apparaten hebben;
Vaatwasser vrijstaand
Vriezer 4 deurs
Condensdroger

Zoals elke nederland wil deze jongen voor een dubbeltje op de eerste rang dus ben even aan het zoeken waar ik het 't beste kan bestellen. De vorige keer dat ik dit moest ben ik gewoon naar de ITS gegaan want daar kon je zo lekker afpingelen alleen deze zijn falliet (ik zie een verband ;) ).

Nu wil ik of online gaan, of ik moet een andere winkel vinden waar je een beetje kan handelen. suggesties voor beide zijn welkom!
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_97600472
Ga ook eens langs bij een kleinere zaak in de buurt.
Grote kans dat, hoewel ze in eerste instantie duurder zijn, je toch een flinke korting kan krijgen als je 3 apparaten koopt.
Daarnaast is zo'n zaak vlakbij handig met service, bezorgen, etc.
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:27:57 #3
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_97600502
Hier in de buurt zit een gozer die ex-huurkoop-zooi (Skala en dergelijke oplichterszaken) verkoopt. 't Spul is prima in orde, want met die prijzen van Skala hadden de slachtoffers geen geld meer over om de apparaten te laten werken...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_97612945
Ik heb al een aantal keren dingen (pizzaoven, wasdroger, dvd-speler) gekocht bij elektrokoopjes.nl

Ging prima, ze kunnen bezorgen, maar hebben ook een aantal depots waar je dan de producten kunt ophalen. Die dvd-speler bleek helaas kapot te zijn, maar daarvoor heb ik een nieuwe in de plaats gekregen.
pi_97613423
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
Daarnaast is zo'n zaak vlakbij handig met service, bezorgen, etc.
Mijn ervaring is dat zowel de service als het bezorgen lastiger is bij fysieke winkels (maar wellicht verschilt dat per stad/regio).

Ik bestelde altijd bij modern.nl , heb ook een paar keer gehad dat ik iets wilde ruilen en dan kwamen ze het gewoon ophalen. Had bijvoorbeeld een verkeerde Senseo gekocht voor mijn schoonmoeder haar verjaardag (verkeerde kleur). Kwam een dag later gewoon een grote vrachtwagen hem ophalen en kreeg ik gelijk een andere in de juiste kleur.

Verder koelkast, oven, strijkijzer, computer, laptop, tv's en afwasmachine online gekocht. Het was goedkoper, kon snel bezorgd worden (was ook bij Expert winkel vlak bij mijn huis geweest, maar daar was alles 100 euro duurder en duurde het bezorgen 2 weken). En bij de mediamarkt (fysieke winkel) moest ik 70 euro verzendkosten betalen voor alles en was het ook duurder.

Nu modern.nl is overgenomen koop ik ook bij elektrokoopjes, het afhaalpunt zit hier 5 km van mijn huis :o
pi_97613582
http://www.wasmachine.nl/ (ook vaatwassers en drogers) zowel een goede webshop als een fysieke vestiging.
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:42:59 #8
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_97620603
Misschien kan je op kieskeurig.nl kijken, dan zie je zowel reviews als prijzen?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:19:47 #9
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_97623307
Onze koelkast en vriezer komen bij block.nl vandaan. Prima, snelle service en ze zijn niet duur :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')