haha, dit is wat ik nog weet, iemand een idee?
Kus
quote:Sound of Music
Op zaterdag 22 juni 2002 14:17 schreef YPPY het volgende:
Het was een film met een vrouw en een gitaar en kinderen. Hoe heet die ook alweer?
quote:Double Team
Op zaterdag 22 juni 2002 14:24 schreef Sera het volgende:
haha, dit is wat ik nog weet, iemand een idee?
(KUS)*)
BOMBSHELL
Starring Henry Thomas, Mädchen Amick, Frank Whaley
In the near future, scientist Buck Corgan (Thomas) and his assistant Malcom (Whaley) work for Nanolab developing cancer-fighting nanotechnology. Just as they are about to begin human trials, they discover problems with some of the test animals. The drug they are producing may, in fact, cause cancer.
Buck goes to his superior, Donald (Brion James), to ask that they hold off on the human testing until the problem can be studied. But Donald and Nanolab are out of time, and Donald insists on pushing the tests forward.
On his way home that night, Buck is attacked by someone in a mask and knocked unconscious. He wakes up to discover that he has been operated on. His girlfriend, Angeline (Amick), forces him to go to the hospital, where they discover that Buck's kidney is missing and something has been put in its place--something that can't be removed.
As Buck and Angeline try to discover what is going on, Buck is forced by the masked assailant to find and deliver a series of mysterious packages. However, each time Buck gets a package, it seems to make him sicker. As he races against the clock and against whatever is growing inside him, Buck must uncover who the masked assailant is and discover what is really happening to him.
bron: www.scifi.com
quote:
Op zondag 23 juni 2002 01:30 schreef FrameMercery het volgende:
Mädchen Amick
quote:Thank you very much!
Op zondag 23 juni 2002 01:30 schreef FrameMercery het volgende:
enig zoeken leverde dit op:BOMBSHELL
Starring Henry Thomas, Mädchen Amick, Frank WhaleyIn the near future, scientist Buck Corgan (Thomas) and his assistant Malcom (Whaley) work for Nanolab developing cancer-fighting nanotechnology. Just as they are about to begin human trials, they discover problems with some of the test animals. The drug they are producing may, in fact, cause cancer.
Buck goes to his superior, Donald (Brion James), to ask that they hold off on the human testing until the problem can be studied. But Donald and Nanolab are out of time, and Donald insists on pushing the tests forward.On his way home that night, Buck is attacked by someone in a mask and knocked unconscious. He wakes up to discover that he has been operated on. His girlfriend, Angeline (Amick), forces him to go to the hospital, where they discover that Buck's kidney is missing and something has been put in its place--something that can't be removed.
As Buck and Angeline try to discover what is going on, Buck is forced by the masked assailant to find and deliver a series of mysterious packages. However, each time Buck gets a package, it seems to make him sicker. As he races against the clock and against whatever is growing inside him, Buck must uncover who the masked assailant is and discover what is really happening to him.
bron: www.scifi.com
Een man haalt een wapen waarmee net een moord is gepleegd (volgens mij niet door hemzelf) uit elkaar en gooit de losse onderdelen op de daken van verschillende trucks bij een truck-stop, die dus het hele land door zullen rijden.
Iemand enig idee?
quote:Hehe...
Op zondag 23 juni 2002 01:37 schreef Herald het volgende:
hoeft de crew geen rekening te houden met bandbreedte?
quote:Nee, maar ik ben wel benieuwd.
Op zondag 23 juni 2002 02:00 schreef California het volgende:
Dit is een scene uit een film die ik vast wel eens helemaal heb gezien, maar ik herinner me de scene alleen apart.Een man haalt een wapen waarmee net een moord is gepleegd (volgens mij niet door hemzelf) uit elkaar en gooit de losse onderdelen op de daken van verschillende trucks bij een truck-stop, die dus het hele land door zullen rijden.
Iemand enig idee?
En nee, ik heb het niet over de Snorkels. Er was vroeger een serie (volgens mij een Australische of Nieuw-Zeelandsche, want daar komen al dat soort series vandaan (Spellbinder bijvoorbeeld).
Die serie (met echte mensen dus geen animatie) speelde zich af aan het water; bij de zee/oceaan en ging over o.a. twee(?) kinderen en onder de zee was daar dus nog een hele andere wereld met ook mensen (als ik me niet vergis). Ze kwamen daar door gewoon de zee in te lopen en vervolgens zakten ze door een dikke slijmlaag en kwamen ze uit in die "wereld". Er waren daar ook nog een soort slijmwezens.
Ik weet zeker dat er nu mensen zijn die denken "O ja, die ken ik!". Ik wil dus weten hoe die serie heette en eventuele links of screenshots zijn ook meer dan welkom.
quote:Hij komt me bekend voor, maar ik zou de naam van de serie niet weten... Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het heet, was volgens mij wel een goeie serie.
Op maandag 24 juni 2002 15:56 schreef Kyori het volgende:
veel
Het was geen Seaquest, dat is Star Trek onderwater...
Speelt zich af in een tijd dat er een benzineoorlog heerst. (geen MAD MAX the road warrior)
Er zijn dan een paar gozertjes die zich daar weinig van aantrekken en gewoon lekker gaan scheuren met hun autotjes jajaja.
Een soort achtige politiemannetjes proberen dit te verhinderen op elke manier (doet ook een soort geschifte indiaan ofzo in mee. In het begin zie je ook dat ie een auto opblaast en het teken van de auto eraf haalt voor de heb )
Weet iemand iets PLEASE
Ik zoek een film over een punk gast die woont in een grote amerikaanse stad (De naam van deze stad bestaat uit drie woorden) en die gast vertelt een autobiografisch verhaal en je ziet dus wat hij heeft meegemaakt in zijn leven.
Het gaat een beetje zo: Eerst hebben hij en zijn vrienden een hoop lol, flink aan de drugs, vage feestjes, beetje andere gasten die ze niet mogen rammen enzo.
Dan gaat het wat slechter en minder vrolijk enzo en op een dag gaat z'n beste vriend dood, door alcohol vergiftiging ofzo. Dan gaat ie een beetje lopen trippen enzo in het park met een/z'n vriendin en dan lijkt het soms een beetje een cultfilm (tijdens zijn trips).
Maar uit eindelijk verandert hij en gaat ie toch nog rechten studeren, aan Harvard dacht ik.
WIE WEET DE NAAM VAN DEZE FILM???
quote:geen id... hij lijkt me wel leuk eerlijk gezegd... ben benieuwd
Op donderdag 27 juni 2002 19:56 schreef deijsje het volgende:
Okay, ik hoop dat ik hier ga slagen..!Ik zoek een film over een punk gast die woont in een grote amerikaanse stad (De naam van deze stad bestaat uit drie woorden) en die gast vertelt een autobiografisch verhaal en je ziet dus wat hij heeft meegemaakt in zijn leven.
Het gaat een beetje zo: Eerst hebben hij en zijn vrienden een hoop lol, flink aan de drugs, vage feestjes, beetje andere gasten die ze niet mogen rammen enzo.
Dan gaat het wat slechter en minder vrolijk enzo en op een dag gaat z'n beste vriend dood, door alcohol vergiftiging ofzo. Dan gaat ie een beetje lopen trippen enzo in het park met een/z'n vriendin en dan lijkt het soms een beetje een cultfilm (tijdens zijn trips).Maar uit eindelijk verandert hij en gaat ie toch nog rechten studeren, aan Harvard dacht ik.
WIE WEET DE NAAM VAN DEZE FILM???
spelen er nog bekende acteurs/actrices in mee?
quote:Hmmz, komt me erg bekend voor.
Op woensdag 26 juni 2002 10:16 schreef win2k het volgende:
Hmm ik heb er nog wel eentje die ik een aardig tijdje geleden gezien heb.Speelt zich af in een tijd dat er een benzineoorlog heerst. (geen MAD MAX the road warrior)
Er zijn dan een paar gozertjes die zich daar weinig van aantrekken en gewoon lekker gaan scheuren met hun autotjesjajaja.
Een soort achtige politiemannetjes proberen dit te verhinderen op elke manier (doet ook een soort geschifte indiaan ofzo in mee. In het begin zie je ook dat ie een auto opblaast en het teken van de auto eraf haalt voor de heb
)
Weet iemand iets PLEASE
quote:Eeuhm zou misschien kunnen, maar het is al aardig lang geleden dat ik deze film gezien heb en toen kende ik de acteurs eigenlijk nog niet. Nu kan ik me ze niet meer zo goed voor de geest halen..
Op donderdag 27 juni 2002 20:22 schreef Gorro het volgende:[..]
geen id... hij lijkt me wel leuk eerlijk gezegd... ben benieuwd
spelen er nog bekende acteurs/actrices in mee?
Het is een erg mooie en ingrijpende film (vond ik zelf) met een heerlijk sfeertje! Ik hoop dat ik hier de titel vindt.
En ik zoek ook de titel van een engelstalige serie met een superoma in de hoofdrol. Ze droeg een rok met schotse ruit en dito pet. Het kan zijn dat de serie 'Supergranny' heette, maar ik weet het niet zeker.
quote:ahh ja die daar keek ik ook altijd naar volgens mij is die pas nog op tv geweest(een keer in een vlaag gezien ik ben voor 12 uur of niet thuis of niet wakker)
Op donderdag 27 juni 2002 23:36 schreef ChrisJX het volgende:
Toen ik klein was keek ik weleens naar een engelstalige serie met een rode vliegende schoolbus. En daar zaten allemaal kinderen in en de chauffeur trok dan af en toe aan zo'n bel en dan hoorde je een heel leuk melodietje. Voor de rest heb ik geen idee hoe de serie ging. Weet iemand de titel?En ik zoek ook de titel van een engelstalige serie met een superoma in de hoofdrol. Ze droeg een rok met schotse ruit en dito pet. Het kan zijn dat de serie 'Supergranny' heette, maar ik weet het niet zeker.
quote:En toen wist ik 't al:
Op donderdag 27 juni 2002 19:56 schreef deijsje het volgende:
Ik zoek een film over een punk gast die woont in een grote amerikaanse stad (De naam van deze stad bestaat uit drie woorden)
En even op IMDb gezocht: Supergran, serie uit 1985. Ik keek er ook altijd naar, echt leuk.
OK, dus ik heb nu 2 raadsels opgelost. Nu de mijne!
Een pistool wordt verdeeld over verschillende trucks, en ligt daardoor de volgende dag verspreid over het hele land. (scroll omhoog voor niet-luie beschrijving)
Anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |