Lief!quote:
hahahahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk hangend ooglid (ik wilde eerst hangend lid typen maar dat komt iewat vreemd over) en het gaat prima. Op dagen dat ik alleen oogpotlood op doe en ik me wat drukker maak dan normaal krijg ik wel wat transfer op mijn ooglid, maar dat valt allemaal reuze mee eigenlijk. Als ik oogschaduw gebruik vooraf is er geen vuiltje aan de lucht. Het gebruik van TFSI voor de oogschaduw is dan wel weer nodig, omdat die anders gaat creasen.
Dus als ik te laat ben opgestaan of lui ben, smeer ik even snel eyeliner en mascara erop en dan neem ik ietsjes tranferring voor lief
Of mijn werk liggen genoeg wattenstaafjes, dus als ik het echt too much vind kan ik die er altijd even overheen halen om het weg te "gummen"
Maar voor mij verreweg het best houdende potlood.
Ik vind potlood altijd fijn omdat ik geen strakke eyeliner-lijn wil hebben, smudgy vind ik mooier staan bij mij en het is nog makkelijker ook
Idd, nu je het zegtquote:
Dat wil ik best doen hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Breng dat bibliotheekboek op tijd terug.... or else!!!!
Heavy make-up, leuk! Ben benieuwd hoe het op je model staat, ga je daar ook foto's van posten?
Dat zou ik leuk vinden, ben erg benieuwd!quote:
Glitter en vaselinequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden, ben erg benieuwd!
Toch vaseline, ik zat te twijfelen of het alleen glitter was of ook vaseline. Dat lijkt me inderdaad echt vette troep en alleen geschikt voor een fotoshoot die je direct daarna gaat doen
Gaat je mascara er niet enorm door vlekken?
Nou, er is niet heel veel meer over van m'n eyeliner zie ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lief!![]()
![]()
![]()
[..]
hahahahahaJoh! Oke dan
Ja, dat gummen heb ik echt geen zin in
Dan maar eyeliner, vind het gewoon fijn als ik niks (of bijna niks) hoef bij te werken op een dag
![]()
Aha jaSnap 'm! Ik vind juist een strakke lijn heel mooi. Maar thanks voor je tip!
Mooiquote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef GotC het volgende:
Net lekker effe aan t klooien geweestAlle oog make-up (behalve zwarte eyeliner en mascara
) zijn van m'n 88 warm palette.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 12 juni 2011 17:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn look van gisteravond.
Haha nee?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, er is niet heel veel meer over van m'n eyeliner zie ikAls je m alsnog wil hebben, gooi ik m wel op de post voor nada
Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Is denk ik nog de helft van over. Beetje een donkere turqoise
Oehquote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef GotC het volgende:
Net lekker effe aan t klooien geweestAlle oog make-up (behalve zwarte eyeliner en mascara
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, niet bedoeld om je te beledigen, maar wat verschrikkelijk! Je lijkt wel zo'n moeke... niet meer doen hoor, je vriend heeft gelijk, veeeeeeel te blauw voor je!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:25 schreef Sylvana het volgende:
Blossem86, je ziet er goed uit met make-up! Benadrukt toch net iets beter je sterke punten vind ik!Nog een handig kanaal op Youtube is van Miss Beauty Passion Qua lipstick zou je ook aan bijvoorbeeld Labello Shine kunnen denken. Dat is verzorgend, maar er zit ook iets van een roze glans in
BBQ-Kip, handig setje hoor
Diconnected, altijd handig om zo'n kwastenset voor je verjaardag te krijgenNog gefeliciteerd!
Enfermera, dat kan ik me goed voorstellen dat je blij bent met je UD naked palette, hij is echt supermooi*jaloers is*
Ik heb vandaag wat geëxperimenteerd met 2 kleuren blauw als oogschaduw (donker op de oogleden en dan een lichtere kleur erboven en dan geblend) Mn vriend was er niet zo weg van, vond het wel erg blauw. Wat is jullie mening?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel mooi en zachtquote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met je puppy ogenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn look van gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |