abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:02:59 #151
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_98023147
Oh, mijn ogen kunnen trouwens wel tegen zeer sporadisch zo'n olie-pad... alleen zie ik dan een half uur wazig door alle olie in mijn ogen :')
Die skip ik dus liever!
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:14:46 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_98023506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Aha, ik geloof dat ik nog een beetje suffig ben, béétje laat geworden vannacht/vanochtend. Ik dacht dat je net met make-up begonnen was.
Let maar niet op mij, lalalalalalalaaaaaa

ik zal hier toch nog ff op reageren, want een connaisseur ben ik allerminst :')
Na mijn metal-periode, waarin ik zwarte kohl had, zwarte mascara en zwarte lippenstift (afgewisseld met groen, blauw en zilver :') ) ben ik in rustiger vaarwater gekomen. Ik had alleen zwarte mascara, een doosje met bruintinten oogschaduw en een roestbruine lippenstift.
Daarna jarenlang niks meer gedaan, soms als er een feestje was.
Toen kwam ik in het nagellaktopic terecht en als je 300 potjes lak hebt ga je iets anders zoeken, dus heb ik het make-uppen weer opgepakt. En het is leuk!
Behoefte aan high-end spul heb ik nog niet (enkel voor de basis) maar ik zal er wel aan ten prooi vallen, uiteindelijk :')

Anyway, ik las hier voor het eerst over een outer V en ben eens wat op gaan zoeken, en heb een experiment gedaan met meerdere kleuren. Helaas zwakt mijn dure DSLR de kleuren echt heel erg af. Of het ligt aan mijn laptop, dat kan ook :P

En vanuit mijn dikke hoek:

En met extreme saturation fuckup zie je de werkelijke kleuren ook :')

Ik heb gebruikt:

Max Factor second skin foundation 55
MAC Paint pot soft ochre als basis voor de ogen
88 cool shimmer palette met goudgroen op het lid, bruingrijs in de crease en paars in de outer V, en een highlighter onder m'n brouw
Essence gelliner zwart
Maybelline one by one mascara
Essence soft rose lipliner
Catrice nude lipstick
disclaimer
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:23:16 #153
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_98023778
SQ!!! Babe!! O+
Ziet er gaaf uit!!

Ik ga vanmiddag eens experimenteren voor de shoot die ik dinsdag heb.... moet een beetje gothic-achtig-iets worden... Zal wel foto's maken!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:27:26 #154
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_98023891
Van Clarins heb je een foundation die niet helemaal dekt. Ik heb het pas geleden ontdekt en ben er erg blij mee. Verder voor het schoonmaken van mijn gezicht gebruik ik het 3 stappen systeem van Clinique. Ik ben namelijk voor de goedkope spullen allergisch.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:32:09 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_98024040
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:23 schreef Lindytje het volgende:
SQ!!! Babe!! O+
Ziet er gaaf uit!!

Ik ga vanmiddag eens experimenteren voor de shoot die ik dinsdag heb.... moet een beetje gothic-achtig-iets worden... Zal wel foto's maken!
Senks babe! En ik ben benieuwd!
disclaimer
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:33:04 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_98024067
en ik ben potverdikkeme mijn tweezerman kwijt :'(
nothing beats the tweezerman!
disclaimer
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:41:58 #157
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_98024337
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Die wil ik nog steeds eens gaan halen... Hmm, ga zo toch de stad in :D
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:49:56 #158
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_98024638
Wat is er zo bijzonder aan de tweezerman? :o

Net effe lekker m'n brushes schoongemaakt O+ Alleen m'n MAC 187 blijft roze van m'n creme blush..oh well :')
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:36:15 #159
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_98030925
Ja ik heb alleen doekjes nodig want ik gebruik niet veel gezichts make-up. :P En voor m'n ogen zijn die doekjes ideaal, heb doekjes vanuit de VS meegenomen en die zijn echt heel erg fijn :Y en ik heb een hele egale huid en ik scrub zo nu en dan dus ik let er wel op dat ik geen sloebergezicht heb zegmaar :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_98031023
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Even inbreken, want: Tweezerman O+

Mijn man heeft die een jaar of twee geleden voor me gekocht als cadeautje (ik zat altijd te klagen over mijn pincet; hij heeft toen op internet enzo uitgezocht wat dé pincet moest zijn en is de roze variant voor me gaan kopen :P) en sindsdien is iedere andere pincet bagger :D

Tweezerman *;
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:01:29 #161
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_98031772
Ik gebruik biodermal face wash om mn gezicht mee schoon te maken, gebruik het sinds 1,5 jaar en ik zweer erbij _O_ Voor make up op mn ogen gewoon de olie van de hema met wat water op een watje, haalt alles perfect weg, zelfs waterproof mascara :D
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Na mijn metal-periode, waarin ik zwarte kohl had, zwarte mascara en zwarte lippenstift (afgewisseld met groen, blauw en zilver :') ) ben ik in rustiger vaarwater gekomen. Ik had alleen zwarte mascara, een doosje met bruintinten oogschaduw en een roestbruine lippenstift.
Toen kwam ik in het nagellaktopic terecht en als je 300 potjes lak hebt ga je iets anders zoeken, dus heb ik het make-uppen weer opgepakt. En het is leuk!
Behoefte aan high-end spul heb ik nog niet (enkel voor de basis) maar ik zal er wel aan ten prooi vallen, uiteindelijk :')

Anyway, ik las hier voor het eerst over een outer V en ben eens wat op gaan zoeken, en heb een experiment gedaan met meerdere kleuren. Helaas zwakt mijn dure DSLR de kleuren echt heel erg af. Of het ligt aan mijn laptop, dat kan ook :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb gebruikt:

88 cool shimmer palette met goudgroen op het lid, bruingrijs in de crease en paars in de outer V, en een highlighter onder m'n brouw
Essence gelliner zwart
Catrice nude lipstick
Leuk! :D *O* De kleurtjes zijn een mooie combi :Y
Alleen... je outer V is iets anders, je hebt nu meer de paars in je buitenste ooghoek gedaan, maar je outer V is eigenlijk meer op je ooglid om diepte te creëeren:

Of was dat ook je bedoeling en is het gewoon niet zo heel goed te zien op de foto? :P ;)

Ohhh en ik wilde natuurlijk maandag even langs de kruidvat, helemaal vergeten dat het dan pinksteren is :') Dus nu dinsdag pas ;( XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_98031875
Kunnen jullie me advies geven over een goede foundation oid? Ik heb een hele bleke huid en altijd wel rode vlekjes en onzuiverheden/puistjes. Ik heb nu een paar keer een foundation van Essence gebruikt (niet op olie-basis), maar aan het eind van de dag 'drijft' dat toch op m'n gezicht :(

M'n huid is op sommige plekken droog, op andere plekken snel vettig.
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:14:29 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_98032204
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:01 schreef Enfermera het volgende:
Ik gebruik biodermal face wash om mn gezicht mee schoon te maken, gebruik het sinds 1,5 jaar en ik zweer erbij _O_ Voor make up op mn ogen gewoon de olie van de hema met wat water op een watje, haalt alles perfect weg, zelfs waterproof mascara :D

[..]

Leuk! :D *O* De kleurtjes zijn een mooie combi :Y
Alleen... je outer V is iets anders, je hebt nu meer de paars in je buitenste ooghoek gedaan, maar je outer V is eigenlijk meer op je ooglid om diepte te creëeren:
[ afbeelding ]

Of was dat ook je bedoeling en is het gewoon niet zo heel goed te zien op de foto? :P ;)

Ohhh en ik wilde natuurlijk maandag even langs de kruidvat, helemaal vergeten dat het dan pinksteren is :') Dus nu dinsdag pas ;( XD
ik moet nog wat beter leren mikken met mijn kwast idd :')
disclaimer
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:18:11 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_98032335
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:05 schreef Eigenmijsje het volgende:
Kunnen jullie me advies geven over een goede foundation oid? Ik heb een hele bleke huid en altijd wel rode vlekjes en onzuiverheden/puistjes. Ik heb nu een paar keer een foundation van Essence gebruikt (niet op olie-basis), maar aan het eind van de dag 'drijft' dat toch op m'n gezicht :(

ik zou sowieso geen essence pakken voor foundation. Ik heb dat namelijk ook met dat goedkope spul. Voor oogschaduw enzo boeit dat weinig, maar foundation moet je gewoon niet kunnen voelen op je smoel.
Ik heb altijd max factor gehad en da's ook altijd prima bevallen, maar dat kan voor iedereen anders zijn :)
disclaimer
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:21:33 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_98032436
quote:

Ik heb dat ook wel (al zijn die droge plekjes nu het weer zomer is wel weg) en vind de Maybelline SuperStay 24h erg fijn :). Dep 's middags alleen m'n voorhoofd met een tissue.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:22:28 #166
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_98032466
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb gebruikt:

Essence gelliner zwart
Catrice nude lipstick
MOOI O+! Vooral de lippenstift ook O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:33:03 #167
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_98032852
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik moet nog wat beter leren mikken met mijn kwast idd :')
:D Oefenen ftw! *O* :*
quote:

Ik gebruik zelf een combi van de lichtste kleuren van Catrice Matt foundation en Maybelline 24h superstay, werkt perfect O+ Heb een gecombineerde huid. Ik poeder 'm wel nog af met een mattifying powder van Rimmel. :s)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_98033285
Maybelline 24h superstay dan maar eens proberen! Zou het ook door die goedkope Essence kunnen komen dat ik het niet mooi krijg bij m'n 'snor' ( :D die heb ik niet eens)?
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:45:12 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_98033342
hoe breng je het aan?
disclaimer
pi_98033378
Gewoon met m'n vingers. Is een sponsje oid miss beter? Soms deed ik eerst een dun laagje Nivea op omdat het voor m'n gevoel dan beter intrekt en mooier dekt.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:48:34 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_98033497
sponsje is makkelijker om egaal te verdelen. Ik zet altijd aan met mijn vingers, en dan maak ik met een fijn sponsje draaiende bewegingen over mijn gezicht. Dan zie je het bijna niet.
disclaimer
pi_98033605
Ok thnx voor de tip. Ik ben echt een noob op make-up gebied. Met mascara krijg ik m'n wimpers bijv, wel langer, maar voller niet. Al tig verschillende geprobeerd, met verschillend borsteltje, duur/goedkoop, etc. :(

Lijntje bij de aanzet lukt me al helemaal niet :D
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:52:01 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_98033646
oefening baart echt kunst *O*

en misschien moeten we eens ideeen uitwisselen, ik krijg ze namelijk wel voller maar niet langer :')
disclaimer
pi_98034077
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Even inbreken, want: Tweezerman O+

Mijn man heeft die een jaar of twee geleden voor me gekocht als cadeautje (ik zat altijd te klagen over mijn pincet; hij heeft toen op internet enzo uitgezocht wat dé pincet moest zijn en is de roze variant voor me gaan kopen :P) en sindsdien is iedere andere pincet bagger :D

Tweezerman *;
zo waar...

Die pincet is geweldig O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_98034386
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:03 schreef progje het volgende:

[..]

zo waar...

Die pincet is geweldig O+
Wat is er nu precies zo geweldig aan een Tweezerman? Een pincet is een pincet toch? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')