abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103064890
Spoilerwaardige info!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:03:29 #177
355549 dudesque
Bulletproof
pi_103065168
Dat dacht ik.
En natuurlijk Calli en Arizona momentjes O+
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_103074328
Was wel aardig. Avery's moeder was wel vermakelijk. En Kepner. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_103082863
Leuke aflevering. Super lief hoe Yang met Zola bezig was en dat Derek en Meredith door de telefoon gingen zingen O+

Ik hoop niet dat Owen weer moeilijk gaat doen over baby's tegen Yang nu hij zag hoe lief ze met Zola was, want de enige reden dat ze zo leuk met Zola kan zijn is juist omdat het niet haar eigen kind is en ze straks weer zonder kind naar huis mag.

Arizona en Callie momentje over die papieren vond ik lief!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_103094115
Bailey en Ben wordt nog wel wat. Ik vond Eli er ook wel wat beter uitzien met die haircut.
pi_103098202
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:07 schreef Catwoman1986 het volgende:
Leuke aflevering. Super lief hoe Yang met Zola bezig was en dat Derek en Meredith door de telefoon gingen zingen O+

Ik hoop niet dat Owen weer moeilijk gaat doen over baby's tegen Yang nu hij zag hoe lief ze met Zola was, want de enige reden dat ze zo leuk met Zola kan zijn is juist omdat het niet haar eigen kind is en ze straks weer zonder kind naar huis mag.

Arizona en Callie momentje over die papieren vond ik lief!
en ik hoef niets meer te tikken O+
Ja doei.
pi_103098741
Zola O+ .
pi_103098793
Ik denk zo, pure speculatie, dat Zola doodgaat en dat Derek en Mer elkaar dan door haar dood weer helemaal vinden enzo. Want je ziet dat ze steeds meer naar elkaar toe trekken als het slecht gaat met Zola.
pi_103098823
Verder wel een ok aflevering. De band van Mrs. Avery en Kepner voelde zo geforceerd alleen :).
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:22:37 #185
211083 Angelof9
I must go first
pi_103108063
En die stomme Derek blijft maar Meredith overal de schuld van geven, wat een eikel! Als die lul zich nou eens over z'n geknakte ego heenzet en z'n vrouw gaat steunen. Klootzak.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_103109669
Van mij mag er wel eens iets gebeuren hoor. Het kabbelt allemaal zo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_103110295
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:22 schreef Angelof9 het volgende:
En die stomme Derek blijft maar Meredith overal de schuld van geven, wat een eikel! Als die lul zich nou eens over z'n geknakte ego heenzet en z'n vrouw gaat steunen. Klootzak.
Ik had juist het idee dat ik bij hem eindelijk iets zag van, het is voor haar ook allemaal kut. Vooral toen ze zo instortte toen ze hoorden dat alles goed was gegaan met Zola.
Feauteaux
pi_103111241
ik blijf het zeggen: O+ zola O+

ik dacht even dat mama avery met sloan aan de haal zou gaan, dat zou nogal een twist zijn!
en bailey gaat nog wel terugkomen bij ben, eli reageerde trouwens wel erg sportief, waar zijn zulke mannen te vinden?! behalve in films en tvseries :{w

mer en der komen er ook wel, ze waren erg sterk samen met een hun dodelijke blikken richting adoptie-mevrouw.. die zal zich wel erg lullig voelen, maar heeft gewoon haar werk goed gedaan
pi_103111762
Weer een erg goede liftscene! Van alle 3 sterk geacteerd ook, de gezichten spraken boekdelen.
Feauteaux
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:07:17 #190
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_103144307
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:22 schreef Angelof9 het volgende:
Dat inderdaad.

avery's mum had wel gelijk dat Mark over Lexie praat zoals eigenlijk Avery zou moeten doen.

Goede aflevering.

Promo van volgende week beloofd wat hihihi die McArny en Yang hahahaha
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_103144407
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:52 schreef Catwoman1986 het volgende:
Weer een erg goede liftscene! Van alle 3 sterk geacteerd ook, de gezichten spraken boekdelen.
Dat idd. Zonder woorden toch één van de sterkste scènes van dit seizoen (tot nu toe).
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:53:36 #192
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_103158678
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:30 schreef JaneDoe het volgende:
ik dacht even dat mama avery met sloan aan de haal zou gaan, dat zou nogal een twist zijn!
Dat dacht ik ook even! :D
pi_103170403
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103171723
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_103171942
SPOILER
  maandag 17 oktober 2011 @ 08:41:50 #196
355549 dudesque
Bulletproof
pi_103178251
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILER
Dat zat ik dus ook te denken. Mindreader :{w
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_103178753
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
Leuke promo :D
The ex-Chief...
pi_103360576
}:| In the CONFERENCE room?? :{w

:D

[ Bericht 65% gewijzigd door DancingPhoebe op 21-10-2011 08:44:36 ]
pi_103363254
"Try a scone...... you know you want to...."

>:)

_O-
Ja doei.
pi_103363647
Ik ben pas halverwege, toen moest ik echt gaan werken, maar tenzij er in de 2e helft iemand met een granaat in zn borstholte binnengebracht wordt vond ik het weer een kabbelaflevering...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')