en ik hoef niets meer te tikkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:07 schreef Catwoman1986 het volgende:
Leuke aflevering. Super lief hoe Yang met Zola bezig was en dat Derek en Meredith door de telefoon gingen zingen
Ik hoop niet dat Owen weer moeilijk gaat doen over baby's tegen Yang nu hij zag hoe lief ze met Zola was, want de enige reden dat ze zo leuk met Zola kan zijn is juist omdat het niet haar eigen kind is en ze straks weer zonder kind naar huis mag.
Arizona en Callie momentje over die papieren vond ik lief!
Ik had juist het idee dat ik bij hem eindelijk iets zag van, het is voor haar ook allemaal kut. Vooral toen ze zo instortte toen ze hoorden dat alles goed was gegaan met Zola.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:22 schreef Angelof9 het volgende:
En die stomme Derek blijft maar Meredith overal de schuld van geven, wat een eikel! Als die lul zich nou eens over z'n geknakte ego heenzet en z'n vrouw gaat steunen. Klootzak.
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:22 schreef Angelof9 het volgende:
En die stomme Derek blijft maar Meredith overal de schuld van geven, wat een eikel! Als die lul zich nou eens over z'n geknakte ego heenzet en z'n vrouw gaat steunen. Klootzak.
Dat idd. Zonder woorden toch één van de sterkste scènes van dit seizoen (tot nu toe).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:52 schreef Catwoman1986 het volgende:
Weer een erg goede liftscene! Van alle 3 sterk geacteerd ook, de gezichten spraken boekdelen.
Dat dacht ik ook even!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:30 schreef JaneDoe het volgende:
ik dacht even dat mama avery met sloan aan de haal zou gaan, dat zou nogal een twist zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zat ik dus ook te denken. MindreaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuke promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The ex-Chief...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |