Jammer, ik werd al blij van het vooruitzicht van een December ep. Maar gatenkaas is idd ook maar niks.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:45 schreef babette21 het volgende:
Nee echt niet, eerstvolgende aflevering komt pas in 2012. Bevestigd door ABC en door Shonda Rhimes (op twitter)...
Ach je moet maar zo denken: nu is het balen, maar het scheelt wel íets in de tweede helft. Vorig jaar was het echt gatenkaas, wordt je ook niet blij van!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:29 schreef Tegan het volgende:
En partners overleven het alleen als het ook artsen zijn. Dus opzich was het slim om naar med school te gaan van Henry.
Ja das waar, vorig jaar vond ik echt drama, en ik heb nog meeeeer dan genoeg andere series om te volgen. En examens enzoquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:45 schreef babette21 het volgende:
Nee echt niet, eerstvolgende aflevering komt pas in 2012. Bevestigd door ABC en door Shonda Rhimes (op twitter)...
Ach je moet maar zo denken: nu is het balen, maar het scheelt wel íets in de tweede helft. Vorig jaar was het echt gatenkaas, wordt je ook niet blij van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |