Ik dacht dat Derek juist haar ging versieren? Omdat ze vaag iets weg had van Mer aka zijn type dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee dat is ze juist niet, ze is juist stout! Ga maar na: net nieuw in de serie probeerde ze eerst Derek te versieren (nog niet wetende wie hij was) en dook niet lang daarna met Karev het bed in terwijl ze wist dat 't hem enkel daarom ging (hij had haar gewaarschuwd). Toen ging ze een huis delen met George en jatte ze het halve ziekenhuis leeg. Haar verliefdheid op George was wél een beetje categorie "jong en naief" maar niet veel later stond ze zich bij Mark (haar baas!!) in de kamer uit te kleden: teach me!!! Toen dat uit ging was het á la minuut rebounden met Karev ("OMG i'm a slutty mistress"). Constatering van Mer: "your heart lives in your vagina". Oh ja ze heeft tussendoor ook nog illegaal een blindedarm verwijderd bij een mede-intern en het dagboek van April gejat. Inderdaad... écht een meisje voor een pony!![]()
Mwa, ze raakten gewoon aan de praat in de bar, geen van beide heeft enorme pogingen gedaan, maar Lexie begon het gesprek wel. Was in de periode na het verzuipen van Meredith, dat het zo slecht tussen haar en Derek ging.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat Derek juist haar ging versieren? Omdat ze vaag iets weg had van Mer aka zijn type dus.
En, ik vind Grey's zo ook heel leuk. Het was haast ongeloofwaardig geworden zoveel grote gebeurtenissen. Dus nu even weer wat rustiger aan. Plus, Zola.
Vond ik ook!!quote:
Het is dat ik geen drank mee kreeg het veld op tijdens gym, maar zo zagen mijn softbal wedstrijden er ongeveer uitquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:49 schreef Tegan het volgende:
Mer en Cristina zijn zo de meiden waar je je aan zou ergeren tijdens een fanatiek spelletje bij gym.
Precies, ik heb ook erg moeten lachenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Vond ik ook!!
Er zat leuke humor in.
Ik hoop het ! Zolaquote:
Idd!quote:Meh, die mag wel wegblijven van mij. Sowieso hoeven er van mij geen kinderen in die serie.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu eerst die van gisteravond kijkenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:27 schreef saaw het volgende:
Die promo doet een beetje denkenNu eerst die van gisteravond kijkenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:14 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop