abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97603028
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niet als iemand geen interesse heeft hoef je niet altijd op een sms te antwoorden.
als iemand jou in het openbaar een vraag stelt geef je toch ook antwoord? ook al is het antwoord nee?
ik vind dat een stukje fatsoen om gewoon even antwoord te geven op een sms.
Ze had kunnen volstaan met een heel simpel nee sorry geen interesse en dat kost 15 seconden.
Ik weet niet of dat overkomt als minderwaardige huilhomo, als ik zo n sms zou krijgen zou ik eerdre denken shit, ik had wel even moeten antwoorden dit is ook lullig.
maar goed ik ga uit van mezelf.
pi_97603071
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Altijd triest als meiden dat doen.
Ja. Dan geven ze hun nummer om vervolgens niet op de sms te reageren. Ik zie daar het nut ook niet echt van in. :{
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:15:28 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97603073
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hmm sorry ik woon bijna net zo zuidelijk als limburg dus dat schiet niet op
Hij mag wel een vervelend maar knap kind uit mijn klas meenemen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:16:21 #254
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97603118
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niet als iemand geen interesse heeft hoef je niet altijd op een sms te antwoorden.
Ik vind het wel zo netjes, beetje asociaal om het gewoon dood te zwijgen. Misplaatste arrogantie.

Bovendien ken ik haar al een klein jaar, en heb ik altijd leuk (doch sporadisch) contact met haar gehad. Eergisteren heeft ze me uitgenodigd om bij haar te eten, vind wel een beetje dat ze zich laat kennen nu. Ze had het gewoon kunnen zeggen als ze me niet aantrekkelijk vindt.

Maargoed, laat ik haar niet te vroeg veroordelen, misschien heeft ze haar redenen en weet ze oprecht nog niet of ze kan .. Hopelijk laat ze in ieder geval nog iets horen, positief danwel negatief
pi_97603216
fijne verwarrende gesprekken weer gehad met mijn buurmeisje!
pi_97603236
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef greatjob het volgende:
fijne verwarrende gesprekken weer gehad met mijn buurmeisje!
En nu?
pi_97603253
en nu niks. ze heeft een vriendje.
pi_97603264
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef missyB het volgende:

[..]

als iemand jou in het openbaar een vraag stelt geef je toch ook antwoord? ook al is het antwoord nee?
ik vind dat een stukje fatsoen om gewoon even antwoord te geven op een sms.
Ze had kunnen volstaan met een heel simpel nee sorry geen interesse en dat kost 15 seconden.
Ik weet niet of dat overkomt als minderwaardige huilhomo, als ik zo n sms zou krijgen zou ik eerdre denken shit, ik had wel even moeten antwoorden dit is ook lullig.
maar goed ik ga uit van mezelf.
Nee, maar ik vind sms ook hele onpersoonlijke manier om iemand op een date te vragen, en ik vind sms ook heel onpersoonlijk. Ik hecht om heel eerlijk te zijn niet zo veel waarde aan een sms en heb het liever persoonlijk.
En op sms-en hoef ik niet altijd te reageren net als e-mails .
pi_97603273
pics van het buurmeisje hahahaha geintje

maar goed idd en nu?
pi_97603309
quote:
Die is er ook niet 24/7 of wel?
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:20:22 #261
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97603350
quote:
Ach kop op, misschien wil je dat vervelende kind in mijn klas wel.
C'est la vie
pi_97603386
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind sms ook hele onpersoonlijke manier om iemand op een date te vragen, en ik vind sms ook heel onpersoonlijk. Ik hecht om heel eerlijk te zijn niet zo veel waarde aan een sms en heb het liever persoonlijk.
Ik heb een half jaar studievertraging opgelopen door niet te reageren op mails gedurende een depressieve periode... mails zijn niet belangrijk ja... :P.
pi_97603453
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik vind het wel zo netjes, beetje asociaal om het gewoon dood te zwijgen. Misplaatste arrogantie.

Bovendien ken ik haar al een klein jaar, en heb ik altijd leuk (doch sporadisch) contact met haar gehad. Eergisteren heeft ze me uitgenodigd om bij haar te eten, vind wel een beetje dat ze zich laat kennen nu. Ze had het gewoon kunnen zeggen als ze me niet aantrekkelijk vindt.

Maargoed, laat ik haar niet te vroeg veroordelen, misschien heeft ze haar redenen en weet ze oprecht nog niet of ze kan .. Hopelijk laat ze in ieder geval nog iets horen, positief danwel negatief
Hoe lang geleden heb je die sms verstuurd. Kan je haar niet bellen? (hoewel dit misschien pusherig over kan komen)
pi_97603499
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb een half jaar studievertraging opgelopen door niet te reageren op mails gedurende een depressieve periode... mails zijn niet belangrijk ja... :P.
Daar selecteer ik gewoon in welke mails ik belangrijk vind , en welke niet. Ditto met sms maar sowieso ben ik ook niet zo heel erg van de mobiel, een boel mensen zijn er mee vergroeid maar ik heb dat niet zo.
pi_97603523
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die is er ook niet 24/7 of wel?
Nope :P But I'm a nice guy :')
Dus niks nu. Ze was waarschijnlijk gewoon wat onzeker.
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:25:10 #266
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97603613
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Achteraf had ik misschien beter kunnen bellen inderdaad.

Maar het is wel ietsje anders dan een normale date vind ik. Het is een gala waarbij ik haar als date vroeg. Dit kan zelfs nog puur vriendschappelijk zijn, zonder verdere intenties . Mijn smsje was als volgt:

Hee (naam), lekker werkdagje gehad? Ik zat nog eens na te denken over 't gala. Heb je geen zin om met mij mee te gaan? Zou ik tof vinden! Samen biertjes drinken:) x

Dat is toch redelijk casual en persoonlijk ? Iets anders dan dat je iemand op een 'normale' date mee vraagt dunkt mij.
pi_97603676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef Micson het volgende:

[..]

Maar het is wel ietsje anders dat een normale date vind ik. Het is een gala waarbij ik haar als date vroeg. Dit kan zelfs nog puur vriendschappelijk zijn, zonder verdere intenties . Mijn smsje was als volgt:

Hee (naam), lekker werkdagje gehad? Ik zat nog eens na te denken over 't gala. Heb je geen zin om met mij mee te gaan? Zou ik tof vinden! Samen biertjes drinken:) x

Dat is toch redelijk casual en persoonlijk toch. Iets anders dan dat je iemand op een 'normale' date mee vraagt dunkt mij.
Inderdaad. En misschien verward dat haar? :P
Ze kan het zien (in het ergste geval) dat ze een backup was en je haar dan maar gewoon als een goede vriend meevroeg bijvoorbeeld.
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:26:38 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97603683
quote:

[..]

Maar het is wel ietsje anders dat een normale date vind ik. Het is een gala waarbij ik haar als date vroeg. Dit kan zelfs nog puur vriendschappelijk zijn, zonder verdere intenties . Mijn smsje was als volgt:

Dat is toch redelijk casual en persoonlijk toch. Iets anders dan dat je iemand op een 'normale' date mee vraagt dunkt mij.
Lijkt me gewoon een vriendschappelijk sms'je.
C'est la vie
pi_97603710
quote:

[..]

Ach, dat is allemaal achteraf. Wanneer ze je snel een "ja" had teruggestuurd was je "the man" geweest en was dit de perfecte manier....
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:27:44 #270
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97603737
quote:

[..]

een alpha zou nog 1 ding laten horen iets in de trant van : "laat nu horen of je mee komt, anders neem ik je niet mee".

gewoon de instelling van dat het een verrijking voor HAAR zou zijn als ze met je meekomt. niet kruiperig doen.

wat de beste taktiek is om haar nog wel mee te krijgen nu kan ik niet bedenken

voor verder reputatieverlies niet afhankelijk opstellen alsof ze jou een plezier er mee zou gaan doen. je deed haar een plezier door haar te vragen, en zij gaat er niet op in en dat is haar verlies. ( dit soort mindset moet je gaan faken. meisjes diggen dat)
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:29:23 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97603821
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

een alpha zou nog 1 ding laten horen iets in de trant van : "laat nu horen of je mee komt, anders neem ik je niet mee".

gewoon de instelling van dat het een verrijking voor HAAR zou zijn als ze met je meekomt. niet kruiperig doen.

wat de beste taktiek is om haar nog wel mee te krijgen nu kan ik niet bedenken

voor verder reputatieverlies niet afhankelijk opstellen alsof ze jou een plezier er mee zou gaan doen. je deed haar een plezier door haar te vragen, en zij gaat er niet op in en dat is haar verlies. ( dit soort mindset moet je gaan faken)
Adviseer je hem nou om een klootzak uit te hangen?
C'est la vie
pi_97603826
dan smsen, he doos ga je nu nog mee aan de pimpel of hoe zit het?
pi_97603875
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:29 schreef missyB het volgende:
Hoe strak zou dat zijn :D.
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:31:16 #274
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97603920
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:29 schreef heloef het volgende:

[..]

nee.
je kan het zien alsof het een grote aso is, maar dat is helemaal niet zeker uit de acties die hij dan zou doen.

je kan het ook opvatten als dat hij gewoon nog bevestiging vraagt omdat hij het nu zeker wil weten, en het kort houdt.

waar is hij overduidelijk een klootzak?

meisjes diggen de niet klootzakken, die in andere mannen hun ogen meer klootzak gehalte hebben.

dit is nou dat klootzak gehalte. het niet needy overkomen, en doen alsof ze jou zoooon plezier zou doen omdat zij zoooooveel waard is en jij kruipt.

en nu boos gaan worden dat ze niet antwoord, dat is ook rechtvaardig, maar taktisch niet slim omdat je dan huilie huilie wordt.

gewoon niet geven gaan geven om het verlies moet hij
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:31:18 #275
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97603923
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:29 schreef missyB het volgende:
Of: "He tyfsnol ik heb jou gisteren al gevraagd of je meeging maar je was zeker te druk bezig met op je te rug liggen en geld te verdienen he, ik wil nu een antwoord!"
C'est la vie
pi_97604007
ik heb jou gisteren al gevraagd of je meeging maar je was zeker te druk bezig met op je te rug liggen en geld te verdienen he, let me know. kan nog als grappig worden opgevat!
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:32:57 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97604015
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee. je kan het ook opvatten als dat hij gewoon nog bevestiging vraagt, en het kort houdt.

waar is hij overduidelijk een klootzak?
"Laat me nu weten of je mee gaat anders ga je niet meer mee" klinkt als een klootzak.

Als je gewoon vraagt: "He, ga je nou nog mee naar dat gala?"

Klinkt al een stuk beter.
C'est la vie
pi_97604023
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee, om heel eerlijk te zijn , probeert hij hem gewoon in te laten zien, dat hij niets verkeerd heeft gedaan , alleen dat zij niet op zijn aanbod is gegaan en dat dat jammer is voor haar.
Kijk als je date krijg je soms ook afgewezen worden en dan is het gewoon voor jezelf een mindset creeeren dat je het niet persoonlijk neemt. Je hebt het tig geprobeerd en als zij er niet op ingaat jammer voor haar dan.
pi_97604076
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef greatjob het volgende:
ik heb jou gisteren al gevraagd of je meeging maar je was zeker te druk bezig met op je te rug liggen en geld te verdienen he, let me know. kan nog als grappig worden opgevat!
Da's een goede inderdaad. :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:35:04 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97604115
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee, om heel eerlijk te zijn , probeert hij hem gewoon in te laten zien, dat hij niets verkeerd heeft gedaan , alleen dat zij niet op zijn aanbod is gegaan en dat dat jammer is voor haar.
Kijk als je date krijg je soms ook afgewezen worden en dan is het gewoon voor jezelf een mindset creeeren dat je het niet persoonlijk neemt. Je hebt het tig geprobeerd en als zij er niet op ingaat jammer voor haar dan.
Het gaat erom hoe je de vraag stelt, straks heeft ze alleen haar SMSjes nog niet gelezen en heb je een smsje gestuurd van "Ik wil het nu weten anders ga je niet mee"
C'est la vie
pi_97604129
iemand ervaring met vrouwen die plastische chirurgie hebben ondergaan?
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:35:28 #282
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97604136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

ja echt stabiele mensen kunnen die mindset krijgen.

maar je moet dus gewoon faken alsof je die mindset hebt he. chicks diggen dat je stabiel en not needy lijkt. en als je dan taktisch speelt dat je het niet verkloot , en altijd dubbelzinnig dingen houdt.....naja moeilijk uit te leggen ik heb veel gelezen
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:35:32 #283
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97604141
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef greatjob het volgende:

[..]

Inderdaad. En misschien verward dat haar? :P
Ze kan het zien (in het ergste geval) dat ze een backup was en je haar dan maar gewoon als een goede vriend meevroeg bijvoorbeeld.
Dit zou wel kunnen, want ik had haar al verteld dat ik dat het meisje die mij publiekelijk vernederde wilde vragen. Ze wist echter dat dit tijdens het uitgaan zou gebeuren, en ik heb het rond acht uur gisteren verstuurd.

Maar wellicht denkt ze inderdaad dat ik eerst haar heb gevraagd, en dat zij dus mijn tweede keus was. Hoewel dit al vergezocht is.

Maar dat is nog geen reden om er gewoon niets op terug te sturen?

En ik ben het inderdaad ook eens met MLiG dat wanneer ik nu alsnog ga bellen/sms'en, dit mij toch in een ongunstige, kruiperige positie duwt. Zij moet inderdaad blij zijn dat ik haar vraag, en niet dat ik ga smeken of zij alsjeblieft mee zou willen. Dit is ook veelal een afknapper voor vrouwen geloof ik
pi_97604153
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef greatjob het volgende:
Nee.
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:36:36 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97604206
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee.
Nee joh gewoon doen, vrouwen houden van mannen met goed humor! :D
C'est la vie
pi_97604207
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef greatjob het volgende:
:') Ik heb een keer een she-male gepijpt... Of wat bedoel je?
pi_97604214
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef greatjob het volgende:
Ja.
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:37:38 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97604259
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja echt stabiele mensen kunnen die mindset krijgen.

maar je moet dus gewoon faken alsof je die mindset hebt he. chicks diggen dat je stabiel en not needy lijkt. en als je dan taktisch speelt dat je het niet verkloot , en altijd dubbelzinnig dingen houdt.....naja moeilijk uit te leggen ik heb veel gelezen
Nou pas dat eens toe in de praktijk jongen.
C'est la vie
pi_97604289
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:36 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

:') Ik heb een keer een she-male gepijpt... Of wat bedoel je?
Ik bedoel. Iemand die een vriendin heeft die plastische chirurgie heeft ondergaan.
Ach nvm. Kan zelf wel een beetje inschatten wat normaal gedrag is dan.
pi_97604388
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef greatjob het volgende:

[..]

Ik bedoel. Iemand die een vriendin heeft die plastische chirurgie heeft ondergaan.
Nee oke; maar ik bedoel meer... waar wil je achter komen? Of het anders aanvoelt of ze een borstvergroten heeft gedaan ofzo?
pi_97604397
date dat anders dan? iemand die plastisch gedingest is?
pi_97604465
nee. wat normaal gedrag is. maar zou kunnen zijn dat die persoon bevestiging zoekt bijvoorbeeld.
ik bedoel het niet fysisch of uiterlijk. meer qua gedrag.
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:44:22 #293
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97604571
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou pas dat eens toe in de praktijk jongen.
dat is moeilijker dan je denkt hoor, als je wel needy en instabiel bent en niet veel vrienden hebt, en wel al jarenlang zit te fantaseren en romantiseren, etcetc!

jij minderjarige!

inb4 axel1988 gaat niet naar het gala en durft hier wel te zeggen dat hij de hele avond zich slecht gevoelt heeft, en heeft zitten huilen in ze bed.
pi_97604627
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef greatjob het volgende:
nee. maar zou kunnen zijn dat die persoon bevestiging zoekt bijvoorbeeld.
ik bedoel het niet fysisch of uiterlijk. meer qua gedrag.
De achtergronden bij plastische chirurgie kunnen ook heel verschillend zijn; velen doen het om bepaalde punten echt puur esthetisch aan te passen; maar het kan ook uit pure noodzaak zijn. Ik ken bijvoorbeeld een meid die een borstverkleining heeft laten doen, omdat ze rugklachten had.

Of ze bevestiging zoeken... ik denk dat uiteindelijk iedereen bevestiging zoekt; het is altijd prettig om een compliment te krijgen, mits oprecht.

Ik weet niet precies wat je met "bevestiging qua gedrag" bedoeld...
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:45:52 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97604652
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat is moeilijker dan je denkt hoor als je wel needy en instabiel en niet veel vrienden hebt etcetc, jij minderjarige
Wat heeft het er mee te maken dat ik minderjarig ben?
Het zal heus wel moeilijk zijn hoor maar je doet er ook niks aan.
C'est la vie
pi_97604676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat is moeilijker dan je denkt hoor, als je wel needy en instabiel bent en niet veel vrienden hebt, en wel al jarenlang zit te fantaseren en romantiseren, etcetc!

jij minderjarige!
Neem er de tijd voor... het kan wel ;).
pi_97604753
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef missyB het volgende:
date dat anders dan? iemand die plastisch gedingest is?
Lijkt mij niet! Het gaat ook niet zozeer om daten helaas.
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:49:30 #298
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97604829
quote:
inb4 axel1988 gaat niet naar het gala en durft hier wel te zeggen dat hij de hele avond zich slecht gevoelt heeft, en heeft zitten huilen in ze bed.
Je bedoelt mij denk ik.

Maar ik ga sowieso, ik heb 37 euro betaald om onbeperkt te kunnen tanken. Dat ik mij slecht ga voelen, en de avond in mineur gaat eindigen inclusief flink kotsen ergens in Amsterdam, zit er verder wel in :)
pi_97604942
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef Micson het volgende:

[..]

Je bedoelt mij denk ik.

Maar ik ga sowieso, ik heb 37 euro betaald om onbeperkt te kunnen tanken. Dat ik mij slecht ga voelen, en de avond in mineur gaat eindigen inclusief flink kotsen ergens in Amsterdam, zit er verder wel in :)
Misschien wat vrienden waar je mee kunt gaan? Wellicht zijn er ook dames die met vriendinnen komen... Bovendien; de meeste gaan wel met een "date"; maar dat hoeft dus niet hun vaste partner te zijn. Misschien bevalt het sommige wel niet, en liggen er nog kansen voor jou op de avond zelf.
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:53:01 #300
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97605014
wat voor gala's zijn dat? waar zijn gala's?

ik ken alleen maar niet relevante gala's. en galas waar ik niet welkom ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')