als iemand jou in het openbaar een vraag stelt geef je toch ook antwoord? ook al is het antwoord nee?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet als iemand geen interesse heeft hoef je niet altijd op een sms te antwoorden.
Ja. Dan geven ze hun nummer om vervolgens niet op de sms te reageren. Ik zie daar het nut ook niet echt van in.quote:
Hij mag wel een vervelend maar knap kind uit mijn klas meenemen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm sorry ik woon bijna net zo zuidelijk als limburg dus dat schiet niet op
Ik vind het wel zo netjes, beetje asociaal om het gewoon dood te zwijgen. Misplaatste arrogantie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet als iemand geen interesse heeft hoef je niet altijd op een sms te antwoorden.
En nu?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef greatjob het volgende:
fijne verwarrende gesprekken weer gehad met mijn buurmeisje!
Nee, maar ik vind sms ook hele onpersoonlijke manier om iemand op een date te vragen, en ik vind sms ook heel onpersoonlijk. Ik hecht om heel eerlijk te zijn niet zo veel waarde aan een sms en heb het liever persoonlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef missyB het volgende:
[..]
als iemand jou in het openbaar een vraag stelt geef je toch ook antwoord? ook al is het antwoord nee?
ik vind dat een stukje fatsoen om gewoon even antwoord te geven op een sms.
Ze had kunnen volstaan met een heel simpel nee sorry geen interesse en dat kost 15 seconden.
Ik weet niet of dat overkomt als minderwaardige huilhomo, als ik zo n sms zou krijgen zou ik eerdre denken shit, ik had wel even moeten antwoorden dit is ook lullig.
maar goed ik ga uit van mezelf.
Ach kop op, misschien wil je dat vervelende kind in mijn klas wel.quote:
Ik heb een half jaar studievertraging opgelopen door niet te reageren op mails gedurende een depressieve periode... mails zijn niet belangrijk ja...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind sms ook hele onpersoonlijke manier om iemand op een date te vragen, en ik vind sms ook heel onpersoonlijk. Ik hecht om heel eerlijk te zijn niet zo veel waarde aan een sms en heb het liever persoonlijk.
En op sms-en hoef ik niet altijd te reageren net als e-mails .
Hoe lang geleden heb je die sms verstuurd. Kan je haar niet bellen? (hoewel dit misschien pusherig over kan komen)quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind het wel zo netjes, beetje asociaal om het gewoon dood te zwijgen. Misplaatste arrogantie.
Bovendien ken ik haar al een klein jaar, en heb ik altijd leuk (doch sporadisch) contact met haar gehad. Eergisteren heeft ze me uitgenodigd om bij haar te eten, vind wel een beetje dat ze zich laat kennen nu. Ze had het gewoon kunnen zeggen als ze me niet aantrekkelijk vindt.
Maargoed, laat ik haar niet te vroeg veroordelen, misschien heeft ze haar redenen en weet ze oprecht nog niet of ze kan .. Hopelijk laat ze in ieder geval nog iets horen, positief danwel negatief
Daar selecteer ik gewoon in welke mails ik belangrijk vind , en welke niet. Ditto met sms maar sowieso ben ik ook niet zo heel erg van de mobiel, een boel mensen zijn er mee vergroeid maar ik heb dat niet zo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar studievertraging opgelopen door niet te reageren op mails gedurende een depressieve periode... mails zijn niet belangrijk ja....
Achteraf had ik misschien beter kunnen bellen inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind sms ook hele onpersoonlijke manier om iemand op een date te vragen, en ik vind sms ook heel onpersoonlijk. Ik hecht om heel eerlijk te zijn niet zo veel waarde aan een sms en heb het liever persoonlijk.
En op sms-en hoef ik niet altijd te reageren net als e-mails .
Inderdaad. En misschien verward dat haar?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Achteraf had ik misschien beter kunnen bellen inderdaad.
Maar het is wel ietsje anders dat een normale date vind ik. Het is een gala waarbij ik haar als date vroeg. Dit kan zelfs nog puur vriendschappelijk zijn, zonder verdere intenties . Mijn smsje was als volgt:
Hee (naam), lekker werkdagje gehad? Ik zat nog eens na te denken over 't gala. Heb je geen zin om met mij mee te gaan? Zou ik tof vinden! Samen biertjes drinken:) x
Dat is toch redelijk casual en persoonlijk toch. Iets anders dan dat je iemand op een 'normale' date mee vraagt dunkt mij.
Lijkt me gewoon een vriendschappelijk sms'je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar het is wel ietsje anders dat een normale date vind ik. Het is een gala waarbij ik haar als date vroeg. Dit kan zelfs nog puur vriendschappelijk zijn, zonder verdere intenties . Mijn smsje was als volgt:
Hee (naam), lekker werkdagje gehad? Ik zat nog eens na te denken over 't gala. Heb je geen zin om met mij mee te gaan? Zou ik tof vinden! Samen biertjes drinken:) x
Dat is toch redelijk casual en persoonlijk toch. Iets anders dan dat je iemand op een 'normale' date mee vraagt dunkt mij.
Ach, dat is allemaal achteraf. Wanneer ze je snel een "ja" had teruggestuurd was je "the man" geweest en was dit de perfecte manier....quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef Micson het volgende:
[..]
een alpha zou nog 1 ding laten horen iets in de trant van : "laat nu horen of je mee komt, anders neem ik je niet mee".quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Adviseer je hem nou om een klootzak uit te hangen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een alpha zou nog 1 ding laten horen iets in de trant van : "laat nu horen of je mee komt, anders neem ik je niet mee".
gewoon de instelling van dat het een verrijking voor HAAR zou zijn als ze met je meekomt. niet kruiperig doen.
wat de beste taktiek is om haar nog wel mee te krijgen nu kan ik niet bedenken
voor verder reputatieverlies niet afhankelijk opstellen alsof ze jou een plezier er mee zou gaan doen. je deed haar een plezier door haar te vragen, en zij gaat er niet op in en dat is haar verlies. ( dit soort mindset moet je gaan faken)
Hoe strak zou dat zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:29 schreef missyB het volgende:
dan smsen, he doos ga je nu nog mee aan de pimpel of hoe zit het?
nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Adviseer je hem nou om een klootzak uit te hangen?
Of: "He tyfsnol ik heb jou gisteren al gevraagd of je meeging maar je was zeker te druk bezig met op je te rug liggen en geld te verdienen he, ik wil nu een antwoord!"quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:29 schreef missyB het volgende:
dan smsen, he doos ga je nu nog mee aan de pimpel of hoe zit het?
"Laat me nu weten of je mee gaat anders ga je niet meer mee" klinkt als een klootzak.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. je kan het ook opvatten als dat hij gewoon nog bevestiging vraagt, en het kort houdt.
waar is hij overduidelijk een klootzak?
Nee, om heel eerlijk te zijn , probeert hij hem gewoon in te laten zien, dat hij niets verkeerd heeft gedaan , alleen dat zij niet op zijn aanbod is gegaan en dat dat jammer is voor haar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Adviseer je hem nou om een klootzak uit te hangen?
Da's een goede inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef greatjob het volgende:
ik heb jou gisteren al gevraagd of je meeging maar je was zeker te druk bezig met op je te rug liggen en geld te verdienen he, let me know. kan nog als grappig worden opgevat!
Het gaat erom hoe je de vraag stelt, straks heeft ze alleen haar SMSjes nog niet gelezen en heb je een smsje gestuurd van "Ik wil het nu weten anders ga je niet mee"quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, om heel eerlijk te zijn , probeert hij hem gewoon in te laten zien, dat hij niets verkeerd heeft gedaan , alleen dat zij niet op zijn aanbod is gegaan en dat dat jammer is voor haar.
Kijk als je date krijg je soms ook afgewezen worden en dan is het gewoon voor jezelf een mindset creeeren dat je het niet persoonlijk neemt. Je hebt het tig geprobeerd en als zij er niet op ingaat jammer voor haar dan.
ja echt stabiele mensen kunnen die mindset krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, om heel eerlijk te zijn , probeert hij hem gewoon in te laten zien, dat hij niets verkeerd heeft gedaan , alleen dat zij niet op zijn aanbod is gegaan en dat dat jammer is voor haar.
Kijk als je date krijg je soms ook afgewezen worden en dan is het gewoon voor jezelf een mindset creeeren dat je het niet persoonlijk neemt. Je hebt het tig geprobeerd en als zij er niet op ingaat jammer voor haar dan.
Dit zou wel kunnen, want ik had haar al verteld dat ik dat het meisje die mij publiekelijk vernederde wilde vragen. Ze wist echter dat dit tijdens het uitgaan zou gebeuren, en ik heb het rond acht uur gisteren verstuurd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef greatjob het volgende:
[..]
Inderdaad. En misschien verward dat haar?
Ze kan het zien (in het ergste geval) dat ze een backup was en je haar dan maar gewoon als een goede vriend meevroeg bijvoorbeeld.
Nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef greatjob het volgende:
ik heb jou gisteren al gevraagd of je meeging maar je was zeker te druk bezig met op je te rug liggen en geld te verdienen he, let me know. kan nog als grappig worden opgevat!
Nee joh gewoon doen, vrouwen houden van mannen met goed humor!quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef greatjob het volgende:
iemand ervaring met vrouwen die plastische chirurgie hebben ondergaan?
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef greatjob het volgende:
iemand ervaring met vrouwen die plastische chirurgie hebben ondergaan?
Nou pas dat eens toe in de praktijk jongen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja echt stabiele mensen kunnen die mindset krijgen.
maar je moet dus gewoon faken alsof je die mindset hebt he. chicks diggen dat je stabiel en not needy lijkt. en als je dan taktisch speelt dat je het niet verkloot , en altijd dubbelzinnig dingen houdt.....naja moeilijk uit te leggen ik heb veel gelezen
Ik bedoel. Iemand die een vriendin heeft die plastische chirurgie heeft ondergaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een she-male gepijpt... Of wat bedoel je?
Nee oke; maar ik bedoel meer... waar wil je achter komen? Of het anders aanvoelt of ze een borstvergroten heeft gedaan ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ik bedoel. Iemand die een vriendin heeft die plastische chirurgie heeft ondergaan.
dat is moeilijker dan je denkt hoor, als je wel needy en instabiel bent en niet veel vrienden hebt, en wel al jarenlang zit te fantaseren en romantiseren, etcetc!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou pas dat eens toe in de praktijk jongen.
De achtergronden bij plastische chirurgie kunnen ook heel verschillend zijn; velen doen het om bepaalde punten echt puur esthetisch aan te passen; maar het kan ook uit pure noodzaak zijn. Ik ken bijvoorbeeld een meid die een borstverkleining heeft laten doen, omdat ze rugklachten had.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef greatjob het volgende:
nee. maar zou kunnen zijn dat die persoon bevestiging zoekt bijvoorbeeld.
ik bedoel het niet fysisch of uiterlijk. meer qua gedrag.
Wat heeft het er mee te maken dat ik minderjarig ben?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is moeilijker dan je denkt hoor als je wel needy en instabiel en niet veel vrienden hebt etcetc, jij minderjarige
Neem er de tijd voor... het kan welquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is moeilijker dan je denkt hoor, als je wel needy en instabiel bent en niet veel vrienden hebt, en wel al jarenlang zit te fantaseren en romantiseren, etcetc!
jij minderjarige!
Lijkt mij niet! Het gaat ook niet zozeer om daten helaas.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:40 schreef missyB het volgende:
date dat anders dan? iemand die plastisch gedingest is?
Je bedoelt mij denk ik.quote:inb4 axel1988 gaat niet naar het gala en durft hier wel te zeggen dat hij de hele avond zich slecht gevoelt heeft, en heeft zitten huilen in ze bed.
Misschien wat vrienden waar je mee kunt gaan? Wellicht zijn er ook dames die met vriendinnen komen... Bovendien; de meeste gaan wel met een "date"; maar dat hoeft dus niet hun vaste partner te zijn. Misschien bevalt het sommige wel niet, en liggen er nog kansen voor jou op de avond zelf.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Je bedoelt mij denk ik.
Maar ik ga sowieso, ik heb 37 euro betaald om onbeperkt te kunnen tanken. Dat ik mij slecht ga voelen, en de avond in mineur gaat eindigen inclusief flink kotsen ergens in Amsterdam, zit er verder wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |