Het topic is zojuist verplaatst naar CUL wat staat voor culinair. Dit is een sub-forum op Fok!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Antaris het volgende:
[..]
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Doe niet zo overdreven, joh.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:07 schreef Antaris het volgende:
[..]
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
dus jij denkt dat er na 100 jaar nog steeds die vla is? succes met zoekenquote:
Ik weet dat er van je verwacht wordt dat je alle afkortingen kent maar een iets uitgebreidere uitleg was niet verkeerd geweest, Maar goed ik begrijp tquote:
Als je oma al 100 jaar dood is; en jij at die vla.. hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:11 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik weet dat er van je verwacht wordt dat je alle afkortingen kent maar een iets uitgebreidere uitleg was niet verkeerd geweest, Maar goed ik begrijp t
"Wat is dat, CUL?"quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:11 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik weet dat er van je verwacht wordt dat je alle afkortingen kent maar een iets uitgebreidere uitleg was niet verkeerd geweest, Maar goed ik begrijp t
Je moet even wachten op een nuttige reactie, maar hij zal er hoe dan ook komen.quote:
Bedankt voor info.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:20 schreef Tokay het volgende:
Beste topicstarter, de vanillevla waar jij zo'n heimwee naar hebt (dus die lobbige vla die vroeger in glazen flessen - met zo'n capsuledop - werd verkocht) kun je nu nog steeds kopen; niet zoals je zelf al aangeeft in de supermarkt, maar wel bij een kaasboerderij.
De meeste kaasboeren maken ook andere zuivelproducten zelf, zoals vla, yoghurt, bavaroise en kwark. De smaak daarvan is niet te vergelijken met fabriekstoetjes.
Google op 'kaasboerderij', en vind er eentje in jouw buurt.
Geen dank. Succes met je zoektocht naar echte vanillevla.quote:
Ik lust geen normale vanillevla, maar deze is net te doen. En lekkerder: de geitenvanillevla van den Eelder http://www.deneelder.nl/geitenmelkproducten/geitenvla/quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef pussywillow het volgende:
Bij de Jumbo verkopen ze "boeren vanillevla" van Den Eelder. Probeer die eens!
Ik heb zonet zo'n pak gehaald.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef pussywillow het volgende:
Bij de Jumbo verkopen ze "boeren vanillevla" van Den Eelder. Probeer die eens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |