Nee, je krijgt een uitnodiging voor de uitreiking.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:02 schreef aardappel het volgende:
hmmm, ik heb nu alles in mijn bachelor gehaald (incl. Scriptie).. moet ik nou mijn diploma zelf aanvragen en zo ja, waar
*ergert zich dood aan die nieuwe kut uvt site
Welke master?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Te laat met inschrijven voor een master.
Weet iemand wanneer die deadlines liggen aan de UvT? Ik kan het online zo nergens vinden.
Serieus?! Hoeveel heb je er dan gedaan joh?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:06 schreef GlowMouse het volgende:
Nog maar een bachelor; ik ga er in januari serieus over nadenken althans.
http://www.tilburgunivers(...)tie/inschrijven/uvt/quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet iemand wanneer die deadlines liggen aan de UvT? Ik kan het online zo nergens vinden.
Ik wist niet dat je dat moest doen als je gewoon "doorstroomde" van Bachelor naar Masterquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
http://www.tilburgunivers(...)tie/inschrijven/uvt/
In juli ontvang je meestal een mail voor herinschrijving.
Je kunt je gewoon in juli inschrijven zoals zusje zegt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jij hebt je afgelopen jaar toch ook opnieuw ingeschreven door op zo'n link te klikken en te betalen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat moest doen als je gewoon "doorstroomde" van Bachelor naar Master
Ja, dat zal welquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:01 schreef GlowMouse het volgende:
Jij hebt je afgelopen jaar toch ook opnieuw ingeschreven door op zo'n link te klikken en te betalen.
Je krijgt post.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:29 schreef BigSmurf het volgende:
Hoe werkt het bij de UvT als je gewoon doorgaat naar het tweede jaar? Krijg je dan vanzelf bericht voor betaling van je collegegeld en dergelijke, of moet je ook zelf dingen regelen?
Dus je hoeft zelf niks te regelen, behalve inschrijven voor de vakken van het tweede jaar via BB enzo?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:29 schreef GlowMouse het volgende:
ik heb 4 ook gevonden, het is http://en.wikipedia.org/wiki/Legendre%27s_constant
Ja wil je de fiscale kant op? Vond Finance echt een schijtvak.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:42 schreef BaasD het volgende:
Aanvullende vraag op het bericht van glowmouse: geld dit ook als je in het 2e jaar een andere richting op wil (fiscale economie)?
Ja, het spookte continu door mijn hoofd. Ik die een geek klok niet kan aflezenquote:
Alsof dat iets met elkaar te maken heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:37 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja wil je de fiscale kant op? Vond Finance echt een schijtvak.
Je hebt je eigen bachelor toch al afgerond neem ik aan? Een extra bachelor is toch enorm duur?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:06 schreef GlowMouse het volgende:
Nog maar een bachelor; ik ga er in januari serieus over nadenken althans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |