Hij zegt inderdaad vaker de laatste tijd dat hij bang is om mij kwijt te raken. Dat ik een ander zal vinden die leuker is dan hij. Terwijl dat nergens voor nodig is in mijn opzicht, want verder gaat het gewoon goed en hebben we heel weinig ruzie. En ik ben toch niet voor niks op hem gevallen en niet op een ander?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
Vriendje is onzeker en bang dat hij je kwijtraakt. Als je al met hem gesproken hebt is er m.i. weinig wat je kan doen. Als je meegaat in zijn angst en toegeeft zal hij alleen maar meer controle willen.
Als ie zo doorgaat klopt dat ook, toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:16 schreef vraagjeenz het volgende:
[..]
Hij zegt inderdaad vaker de laatste tijd dat hij bang is om mij kwijt te raken. Dat ik een ander zal vinden die leuker is dan hij.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:15 schreef vraagjeenz het volgende:
Dank jullie wel voor jullie snelle reactieHeel lief!
Ik zal morgen nog eens een poging doen tot een goed gesprek. Vanavond maar eens na denken over hoe ik het wil zeggen. Misschien iets in de richting van:
"Het voelt alsof je mij verstikt met je gedrag, zoals het contact zoeken wanneer ik om rust vraag en ik niet normaal met mijn vrienden om mag gaan. En ik heb het gevoel dat als dit langer door gaat de relatie snel voorbij is?"
Ik denk dat dat je het goed verwoord. En vraag hem ook eens waarom hij zo negatief over zichzelf denkt. Daar moet een rede voor zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:16 schreef vraagjeenz het volgende:
[..]
Hij zegt inderdaad vaker de laatste tijd dat hij bang is om mij kwijt te raken. Dat ik een ander zal vinden die leuker is dan hij. Terwijl dat nergens voor nodig is in mijn opzicht, want verder gaat het gewoon goed en hebben we heel weinig ruzie. En ik ben toch niet voor niks op hem gevallen en niet op een ander?
We hebben wel eens een meningsverschil maar dat kan altijd gebeuren.
@Hepha, ik denk dat je wel gelijk hebt. Want het begint me de laatste maand te irriteren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:25 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dat je het goed verwoord. En vraag hem ook eens waarom hij zo negatief over zichzelf denkt. Daar moet een rede voor zijn.
Klinkt gek, maar waren zijn vriendinnen echt zo of denkt hij dat ze dat allemaal deden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:34 schreef vraagjeenz het volgende:
[..]
@Hepha, ik denk dat je wel gelijk hebt. Want het begint me de laatste maand te irriteren.
Zijn exen gingen vaak (dronken) vreemd en liepen achter zijn rug om te kutten met zijn vrienden, ben voor mijn gevoel zijn eerste "brave" vriendin.
Ik ken zijn twee exen, en die zijn echt zo. Eéntje zit om de dag te feesten en smst vaak ook stomdronken allerlei dingen naar mij, zoals "Ik heb met puntjepuntje gekust". De ander valt nu onder de categorie aandachtshoer, maar ik weet niet of ze dat al was toen zij wat met elkaar hadden. Die twee zeiden het ook dat ze vreemd waren gegaan tegen hem, waarna hij het uit maakte.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt gek, maar waren zijn vriendinnen echt zo of denkt hij dat ze dat allemaal deden?
Op deze manier omgaan met onzekerheid kan het hebben van een relatie in de weg staan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:02 schreef Catbert het volgende:
Goed voorbeeld waarom onzeker zijn het hebben van een relatie in de weg staat.
Nouja, als je die neiging hebt en onderdrukt word je ook niet blij lijkt mequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:18 schreef Lienekien het volgende:
Op deze manier omgaan met onzekerheid kan het hebben van een relatie in de weg staan.
Met neiging bedoel je onzekerheid?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, als je die neiging hebt en onderdrukt word je ook niet blij lijkt me
Iedereen heeft wel bepaalde onzekerheden die een relatie niet per definitie in de weg hoeven te staan. Maar fijn is anders, daar zijn het onzekerheden voor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, als je die neiging hebt en onderdrukt word je ook niet blij lijkt me
Wat verbiedt hij haar dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:03 schreef TeamRocket het volgende:
Waarom luister je überhaupt wanneer hij je iets verbiedt? Hij is je vader toch niet?
Dan krijgt ze commentaar. Dat lijkt me niet hetzelfde als dat hij het haar verbiedt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |