doe niet zo hysterisch, flikker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ruik de jaloezie hier letterlijk. Alsof jaloezie een gerecht is met een eigen geur. Ik ruik dat hier gewoon, gewoon jaloezie!!!!! Ruikt echt vies. Ga je eens wassen jaloezie!
Omdat ik wil weten of ik met een veel ouder persoon praat voor wie ik respect moet hebben of niet.quote:
http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=263quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Spel is normaal ¤60,- / ¤65,-
Ik heb hem gekocht voor ¤44,-
Dan maar paar dagen langer wachten en die ¤16,- gebruiken voor wat anders.
de enige voor wie je geen respect moet hebben is zureluchtquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:38 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten of ik met een veel ouder persoon praat voor wie ik respect moet hebben of niet.
En Che_ en blabla en een heleboel anderen ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:40 schreef Shalimar het volgende:
[..]
de enige voor wie je geen respect moet hebben is zurelucht
bundan supheliyimquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:41 schreef coban het volgende:
[..]
En Che_ en blabla en een heleboel anderen ja.
Vanmiddag gekocht bij gamemania in nijmegen! Ga nu weer detectiven gr grquote:
Zal wel. Van mij (en zekerweten een heleboel anderen) mag hij doodvallen.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef coban het volgende:
[..]
Zal wel. Van mij (en zekerweten een heleboel anderen) mag hij doodvallen.
Ben jij z'n broertje oid, je beschermt hem te veel.
Het is een taal, geen gebrabbel. Meer respect voor andere talen graag.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:08 schreef coban het volgende:
[..]
Het is een taal, geen gebrabbel. Meer respect voor andere talen graag.
Respectquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:08 schreef coban het volgende:
[..]
Het is een taal, geen gebrabbel. Meer respect voor andere talen graag.
3 keuzes. Wauw, bedankt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:11 schreef Syd het volgende:
[..]
RespectDonder maar mooi op, spreek Nederlands of ga lekker msn-en.
Ik heb geen boodschap aan jou voor de 100ste keer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:41 schreef coban het volgende:
[..]
En Che_ en blabla en een heleboel anderen ja.
2e keer. Daarnaast: wat reageer je dan, idioot.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb geen boodschap aan jou voor de 100ste keer.
Omdat je weer een opmerking had op mij. Wie the fuck ben jijquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:25 schreef coban het volgende:
[..]
2e keer. Daarnaast: wat reageer je dan, idioot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |