Ben je gefrustreerd of zo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik werd zo boos na het lezen van jouw post dat ik keihard op de tafel sloeg... mijn Tag Heuer horloge is nu stuk
Achttien.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo dat ik alles krijg. Ben zelf ook wel actief, vorige zomer b.v. in 1.5 maand tijd ¤3500,- verdiend met kopen en verkopen van games, consoles en blu-ray discs. Is toch weer meteen 300% van jouw maandelijkse inkomsten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
en nu al met fortuinen smijten, online.
Bedankt voor uw medelijden.quote:
Deze manquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Niet zo dat ik alles krijg. Ben zelf ook wel actief, vorige zomer b.v. in 1.5 maand tijd ¤3500,- verdiend met kopen en verkopen van games, consoles en blu-ray discs. Is toch weer meteen 300% van jouw maandelijkse inkomsten.
Ga ook eens werken en stop met die fantasieën van je over ''panden in het buitenland''. Dat is voor een klein deel mensen weg gelegd die vroeger ook rijk waren in dat land, toen ze hierheen kwamen. Jij bent/was dat duidelijk niet en ken genoeg mensen die dat wél waren en zijn.
Ik weet niet wat Heliomare is, maar zo te zien heb jij er ervaring mee aangezien je weet wat het is en denkt dat iedereen die zoals jou is daar gezeten heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze man
Wtf hebben ze jou aangedaan op het Heliomare.
kerel, we gaan hier niet zitten pronken met dvd collecties hequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Heliomare is, maar zo te zien heb jij er ervaring mee aangezien je weet wat het is en denkt dat iedereen die zoals jou is daar gezeten heeft.
Even mijn film collectie bijwerken, heb de afgelopen dagen weer heel wat besteld. Is handig als je het bijhoud in Excel, want +600 films/series/BD's e.d. is moeilijk bij te houden. De waarde alleen daarvan is ongeveer zo hoog als heel jouw inboedel.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Even mijn film collectie bijwerken, heb de afgelopen dagen weer heel wat besteld. Is handig als je het bijhoud in Excel, want +600 films/series/BD's e.d. is moeilijk bij te houden. De waarde alleen daarvan is ongeveer zo hoog als heel jouw inboedel.
Tuurlijk wel, als ik zo klaar ben plaats ik hier een bestand van mijn collectie, kan ik bewijzen dat ik niet lieg en Che_ wel met zijn panden. Als Che_ ook zo graag bewijs wilt van ''onze'' (ouders) panden, dan heb ik daar ook wel bewijs (foto's, video's, documenten) van en e.v.t andere dingen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Shalimar het volgende:
[..]
kerel, we gaan hier niet zitten pronken met dvd collecties he
mag ik ik ook pics van je ouders zien?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ik zo klaar ben plaats ik hier een bestand van mijn collectie, kan ik bewijzen dat ik niet lieg en Che_ wel met zijn panden. Als Che_ ook zo graag bewijs wilt van ''onze'' (ouders) panden, dan heb ik daar ook wel bewijs (foto's, video's, documenten) van en e.v.t andere dingen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ik zo klaar ben plaats ik hier een bestand van mijn collectie, kan ik bewijzen dat ik niet lieg en Che_ wel met zijn panden. Als Che_ ook zo graag bewijs wilt van ''onze'' (ouders) panden, dan heb ik daar ook wel bewijs (foto's, video's, documenten) van en e.v.t andere dingen.
Waarom?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef Shalimar het volgende:
[..]
mag ik ik ook pics van je ouders zien?
Zal zo wel een van onze panden, in hetzelfde land als waar jij vandaan komt, plaatsen. Eerst even verder met mijn dvd collectie bijwerken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beetje afgelegen, maargoed
ben nog bezig met mijn dvd collectie bij te werken, ben 4 dagen geleden begonnen en sindsdien 3.5 uur per dag aan gewerkt. moet nu nog een paar uur werken als ik cijfers + laatst gezien wil invoeren, maar dat doe ik straks welquote:
vergeet pics van ouders nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ben nog bezig met mijn dvd collectie bij te werken, ben 4 dagen geleden begonnen en sindsdien 3.5 uur per dag aan gewerkt. moet nu nog een paar uur werken als ik cijfers + laatst gezien wil invoeren, maar dat doe ik straks wel
ga zo even die foto's opzoeken en inscannen speciaal voor jou
blij?
Nee.quote:
Ah de internetrevolutie. Spannend!quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee.![]()
Overweeg om er 1 te plaatsen waar mijn vader deel neemt aan een revolutie in 1991, maar denk niet dat dat hem wordt. Te veel wapens enz. voor fok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |