Dus ik werd vanochtend wakker, het zelfde als elke dag dat ik naar school moet. Ongeveer tegen half 7 stap ik mijn bed uit. Doe de dagelijkse dingetjes (wassen, tandenpoetsen, haar doen, enz. jwz.). Na dit gedaan te hebben ga ik naar beneden om wat te drinken om vervolgens naar de bus halte te gaan.
Al fietsende naar de bushalte zie ik het meisje wat ik leuk vind al lopen, ze is weer mooi zoals elke ochtend dat ik haar tegenkom. Het minpunt is dat ik nog nooit wat heb durven zeggen tegen haar. Het enigste wat ik doe is als een heer voor laten gaan als ze de bus in stapt.
Verder dan een beetje kijken is het dus nooit gekomen.
Maar vandaag was een dag die anders was, ik stapte de bus in, zocht een plekje en de bus reed weer verder.
Na een aantal dorpjes gepasseerd te zijn komen we aan op het eerst volgende station, er stappen wat gasten in en er komt een meisje naast me zitten. Voor me en achter me zaten ook al meisjes van eerder gepasseerde dorpjes.
Maar toen! Begon ik iets te ruiken, het bleek een scheet te zijn! Ik half in ademnood, maar het niet proberen te verhullen dat ik zat te stikken. We komen aan op school en iedereen stapt uit, tot mijn verbazing zag ik dat er alleen maar meisjes om me heen zaten, tot 2 stoelen voor me en achter me! Ik dacht dit kan toch niet! Een meisje heeft die scheet gelaten!? Wat is dit voor samenleving waar meisjes dit ongestraft kunnen doen?
Klacht: Stinkende scheet
Klacht 2: Meisje liet een scheet
Anti-klacht: Meisje van de bushalte weer gezien