abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2011 @ 01:10:38 #1
316733 nettekloon
Kloon voor serieuze vragen
pi_97569209
Je ooit erg verliefd bent geweest op een goede vriendin van je... en mensen denken dat dat nog steeds geldt. Maar nu heeft iemand dus aan haar verteld dat ik 'een oogje op haar heb'. Nu negeert ze me voortdurend en heb ik nooit meer lol met haar terwijl we elkaar heel veel op een dag zien. Moet ik haar vertellen dat het niet waar is? Of zijn er betere oplossingen. Ik wil onze vriendschap echt heel graag herstellen...
pi_97569254
Als het niet zo is gewoon zeggen inderdaad. Ik zie het probleem eigenlijk niet.
Waarom zou je ook een andere oplossing moeten zoeken, terwijl die mensen de waarheid niet vertellen...
SJAAKIE!
  woensdag 1 juni 2011 @ 01:14:09 #3
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_97569290
Sja dat ligt dan aan haar eh.. Niks para doen, verder gaan waarmee je bezig was en vooral niet zenuwachtig gaan doen als ze in de buurt is.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 1 juni 2011 @ 01:14:27 #4
316733 nettekloon
Kloon voor serieuze vragen
pi_97569298
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef Razende_Rosser het volgende:
Als het niet zo is gewoon zeggen inderdaad. Ik zie het probleem eigenlijk niet.
Waarom zou je ook een andere oplossing moeten zoeken, terwijl die mensen de waarheid niet vertellen...
Nou maar dan kan het haar 'vermoeden' ook alleen maar versterken. Ik wil gewoon onze vriendschap herstellen..
pi_97569688
Heb het er even met haar over, leg haar de situatie uit. Mocht ze je toch niet vertrouwen, dan laat je haar gewoon met rust totdat er weer wat vertrouwen is.

Veel meer kun je er niet aan doen (behalve misschien een vriendin zoeken, dat wil ook nog wel eens helpen :P).
  woensdag 1 juni 2011 @ 03:14:35 #6
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_97570762
Doe de gulden middenweg; zeg dat je alleen gezegd hebt dat je wel verliefd op haar zou kunnen worden, als je eraan zou toegeven.

Dan lieg je amper... want dat ziet zij als '' dat je niet toegegeven hebt, en dat de ander je verkeerd begrepen heeft''

Tegelijkertijd... als je wel verliefd op haar bent en blijft... dan wordt het een hel als ze jou alles verteld over haar relatie terwijl jij eigenlijk degene wilt zijn die haar vriend wordt. Daar kun je ook aan kapot gaan, als je je niet op andere vrouwen kunt focussen.

Maar alleen jij kan dit overzien, niemand anders kent jouw gevoelens zo goed als jijzelf. En uit eigen ervaring blijkt dat zelfs degene die verliefd is op zijn beste vriendin, nog geen flauw idee heeft of die vriendschap gaat werken zolang je verliefd bent.

Maar tot je erachter bent, zou ik eerst toch de vriendschap herstellen... maar bedenk goed op welke voorwaarden zij de vriendschap dan heeft herstelt. Naderhand kun je niet om jouw concessie heen!

Succes!
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')